Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6 - bardzo niska głośność słuchawki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 boroman

boroman
  • 35 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 czerwca 2016 - 18:56

Widziałem temat niżej dot. wersji SE, mój problem jest troszeczke inny: Mam od nowosci iPhone 6 (juz dawno po gwarancji), glosnosc rozmów zawsze byla wysoka a nagle - w sumie nie wiem kiedy to się stało - sciszyło się bardzo mocno, do poziomu na oko jednej kreski na skali. Nie da sie rozmawiac na ulicy, przy wietrze i tak dalej. Tylko w cichym pokoju z zamkniętymi oknami - bez sensu.

 

Otworzylem go i wyczyscilem kartkę (chociaz nie byla zbytnio zabrudzona), popatrzylem czy wszystko na miejscu - jest okej. Złożyłem z powrotem - to samo. Kupiłem wiec nowy głośniczek - zamontowałem - to samo. Zrobilem mu restore - to samo, zaktualizowałem - to samo. Po prostu bez sensu, nie da się pracować i rozmawiać. Probowalem wł/wył opcje redukcji szumu otoczenia oraz innych ustawień (np. mono czy wyrazniejszego dzwieku w opcjach ułatwień) - też nie ma efektu.

 

Dzwiek nie jest zmulony, po prostu bardzo cichy.

 

Jest jeszcze jakiś sposób, który mogę spróbować? Dzięki z góry.



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 czerwca 2016 - 20:09

Musisz wymienić mesh - tę siateczkę chroniącą głośnik. Czyszczenie praktycznie nic nie daje. Można przedmuchać od środka sprężonym powietrzem ale najlepiej wymienić całość, bo to kosztuje może z 5 złotych.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 boroman

boroman
  • 35 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 czerwca 2016 - 20:27

Nie wydaje mi sie zeby to to było (i zeby to ograniczało glosnosc w tak drastyczny sposob) - poza tym po czyszczeniu na pewno byloby chociaz TROCHE lepiej, a nie jest



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 czerwca 2016 - 20:29

Jak spojrzysz przez siateczkę od środka w stronę światła to ona ma być całkowicie przejrzysta. Jeśli nie jest to trzeba ją wymienić.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych