Kupiłem używanego iphona 5s. Sprzedający wyzerował telefon, gdy wróciłem do domu założyłem konto Apple ID na stronie i spróbowałem skonfigurować telefon, lecz gdy było logowanie za pomocą Apple ID, wyskoczyło potwierdzenie regulaminu po którym jak go potwierdziłem wyskoczył komunikat "Nie można się zalogować."

Nie można się zalogować.
#1
Napisano 13 czerwca 2016 - 17:50
#2
Napisano 13 czerwca 2016 - 17:52
Masz połączenie z internetem?
Sprawdź czy na icloud.com możesz się zalogować.
#3
Napisano 13 czerwca 2016 - 17:55
Tak, mam połączenie i mogę się zalogować na icloud
#4
Napisano 13 czerwca 2016 - 19:00
Tak, mam połączenie i mogę się zalogować na icloud
Spróbuj wyzerować hasło.
#5
Napisano 13 czerwca 2016 - 21:44
Spróbuj wyzerować hasło.
Nadal nie da się zalogować.
#6
Napisano 13 czerwca 2016 - 22:17
#7
Napisano 13 czerwca 2016 - 22:37
Pomin logowanie do icloud podczas konfiguracji iPhone i jak juz wejdziesz do ekranu glownego to postaraj sie zalogowac w ustawienia -> icloud
A jak to pominąć?
#8
Napisano 13 czerwca 2016 - 22:40
#9
Napisano 14 czerwca 2016 - 05:48
Teraz pokazuje się inny błąd, że wykorzystano już ilość darmowych kont na tym urządzeniu.
#10
Napisano 14 czerwca 2016 - 07:29
Edit: opcja nadal dziala tutaj masz instrukcje http://innov8tiv.com/25410-2/
Użytkownik Dziadu1993 edytował ten post 14 czerwca 2016 - 07:31
#11
Napisano 14 czerwca 2016 - 15:10
To znaczy ze na telefonie byla juz zalogowana maksymalna liczba kont iCloud. Nie wiem czy jest jakas opcja aby to pominac, wiem ze kiedys wystarczylo sie zalogowac najpierw do icloud na macbooku a nastepnie do iphone i nie wyskakiwala ta wiadomosc ale czy dziala to teraz to nie mam pojecia.
Edit: opcja nadal dziala tutaj masz instrukcje http://innov8tiv.com/25410-2/
Nie mogę się zalogować nawet na komputerze, ponieważ wyskakuje komunikat żebym najpierw zalogował się na urządzeniu
#12
Napisano 14 czerwca 2016 - 17:51
to pisz do poprzedniego wlasciciela aby usunal iphone z kont
#13
Napisano 14 czerwca 2016 - 17:53
to pisz do poprzedniego wlasciciela aby usunal iphone z kont
Usunął, mówił że na jego koncie nie ma już śladu po tym iphonie
#14
Napisano 14 czerwca 2016 - 18:10
#15
Napisano 14 czerwca 2016 - 19:43
#16
Napisano 14 czerwca 2016 - 20:36
Inna możliwość: zalogować się kontem z przypisaną kartą kredytową/płatniczą.
Pomogłem ? - Lubię to
#17
Napisano 09 grudnia 2017 - 16:00
Witam,
Udało Ci się uporać z tym problemem?
Mam taki sam problem nie mogę skonfigurować Iphona. Cały czas wyskakuję błąd połączenia z serwerem, w momencie kiedy wpiszę Apple ID. Dodam że tak samo jest z każdą możliwą opcją niezależnie czy kliknę odtwórz z backupu iCloud, iTunes, czy nowy iPhone. Macie jakiś pomysł?
Dodam że próbowałem już na innym Apple ID i jest to samo, zmieniałem hasło, odtwarzałem kilka razy iphone z iTunes. Już nie mam pomysłów. Pomocyy.
Z góry dzięki!!
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych