Cześć!
Swojego iPhona 6 kupiłem w zeszłym roku we październiku w Play'u.
Ostatnio z jakiegoś powodu nie działał mi mikrofon, rozmówca mnie wcale nie słyszał, a po przełączeniu na tryb głośnomówiący słyszał, ale z zakłóceniami i przerwami.
Popełniłem podstawowy błąd, pojechałem do salonu Play'a i tam oddałem telefon na gwarancję, został wysłany do owianego złą sławą serwisu Regenersis.
Szanowni serwisanci z serwisu Regenersis stwierdzili, że telefon został nieprawidłowo użytkowany i wycenili naprawę na 1200zł.
Dzisiaj odebrałem swój telefon i nie wiem co mam dalej czynić. Razem ze zgłoszeniem o naprawie dostałem takie fotki jak w załączniku, coś można z nich wyczytać?
P.S. Zapomniałem dodać, że odkąd wyjąłem iPhone z pudełka odklejał mi się ekran z prawej na dolę i do góry. Uwzględniłem to w protokole serwisowym, telefon po powrocie odkleja się nadal, lecz tylko u góry.
Z góry dziękuje i pozdrawiam!