Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ciągle powtarzający się komunikat od iTunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kacper Piaszczyk

Kacper Piaszczyk
  • 4 postów

Napisano 02 czerwca 2016 - 21:37

 Witam,

od ostatniego zalogowaniu na Macu i iPhone ciągle pojawia się komunikat od iTunes 'The iTunes Store is unable to process purchases at this time. Please try again later.' Za każdym razem kiedy włączam iTunes, a nawet GarageBand. Dodam, że nic nie kupowałem, a gdy próbuję wejść w swoje konto przez Mac App Store/iTunes Store pojawia się powyższy komunikat.
Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam



#2 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1 089 postów

Napisano 02 czerwca 2016 - 21:59

Tez to mam jak wielu. Serwery maja jakieś problemy https://www.apple.co...t/systemstatus/

https://www.reddit.c...s_purchases_at/

Użytkownik czesiekwiesiek edytował ten post 02 czerwca 2016 - 22:02

Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych