Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Członek rodziny nie ma dostępu do kalendarza.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 garyf

garyf
  • 39 postów

Napisano 01 czerwca 2016 - 20:13

Witam,

 

Mamy w rodzinie zrobioną chmurę rodzinną. Wszystkie urządzenia mają dostęp do kalendarza i dziwnym trafem Żona ostatnio nie ma opcji wyboru Rodziny w kalendarzu - a miała. Dodam że w ustawieniach iCloud normalnie jest dodana do rodziny. 


Macbook Pro Retina 13" / IPad 2 / IPhone 6S


#2 wobor

wobor
  • 4 postów

Napisano 06 stycznia 2018 - 15:54

Mam ten sam problem. Powstał tak:

Po założeniu chmury rodzinnej wszystko było ok, kalendarz w rodzinie działał (ja i żona).

Po kilku dniach pojawił się w moim iphonie drugi kalendarz o takiej samej nazwie - "rodzina".

Usunąłem go....

Znikły oba...:(

U żony znikł ten jeden jedyny...

Udało mi się odzyskać mój kalendarz "rodzina" przed ICloud - opcja odzyskiwania; ale u żony nie...

Bardzo potrzebuję tej opcji. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

Wojtek.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych