Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[6s] nie przeniósł się dzwonek przy odtwarzaniu iPhona


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 TomRS

TomRS
  • 129 postów

Napisano 01 czerwca 2016 - 19:32

Witam

Wczoraj dokonałem przesiadki z iP5 (iOS 8.4.1)na 6S. Piątkę zarchwizowałem w iTunes i archiwum odtworzyłem na 6S. Poszło gładko i wszystkie programy działają, jedynie dzwonek kupiony normalnie w iTunes się nie przeniósł. Może ktoś doradzić co z tym począć ? W iTunes mogę go tylko ponownie kupić. Czy może dzwonki ńie są przypisywane do użytkownika a do urządzenia ? Dzięki z góry za info.

#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 01 czerwca 2016 - 23:10

Podobny problem opisywany był tu: http://myapple.pl/fo...w-itunesstore/

Poza błędami iTunes, przyczyną bywał też zakup na wersji beta iOS.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 czerwca 2016 - 08:11

Witam

Wczoraj dokonałem przesiadki z iP5 (iOS 8.4.1)na 6S. Piątkę zarchwizowałem w iTunes i archiwum odtworzyłem na 6S. Poszło gładko i wszystkie programy działają, jedynie dzwonek kupiony normalnie w iTunes się nie przeniósł. Może ktoś doradzić co z tym począć ? W iTunes mogę go tylko ponownie kupić. Czy może dzwonki ńie są przypisywane do użytkownika a do urządzenia ? Dzięki z góry za info.


A miałeś go fizycznie ściągniętego w iTunes? Bo jak nie, to nie miał prawa się przenieść, bo jak go nie miałeś w iTunes w bibliotece to skąd miał się wziąć w telefonie?
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#4 TomRS

TomRS
  • 129 postów

Napisano 02 czerwca 2016 - 08:41

A miałeś go fizycznie ściągniętego w iTunes? Bo jak nie, to nie miał prawa się przenieść, bo jak go nie miałeś w iTunes w bibliotece to skąd miał się wziąć w telefonie?

 

Założyłem, że też się zarchiwizował, ale sprawdzę to jeszcze w takim razie. Jeszcze dodatkowe pytanie - czy normalne jest, że w iTunes nie mogę tego dzwonka pobrać jako kupionego wcześniej, tylko musiałbym za niego ponownie zapłacić ? Używam cały czas tego samego konta.



#5 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 czerwca 2016 - 09:05

Multimedia jak muzyka, filmy nie przenoszą się z telefonu do komputera. Musisz je mieć w bibliotece iTunes inaczej się nie zsynchronizują. Nie wiem czy iTunes w chmurze obejmuje dzwonki, ale wydaje mi się, że nie, więc jeżeli nie miałeś kopii w iTunes to będziesz musiał zapłacić jeszcze raz.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#6 TomRS

TomRS
  • 129 postów

Napisano 02 czerwca 2016 - 09:23

Ale mam jeszcze nie wyzerowany stary telefon, więc będę mógł skopiować (zsynchronizować) ten dzwonek do iTunes na kompa i wgrać go do nowego iPhone ? Sorry za trywialne zapewne pytania, ale nie jestem specjalnie biegły w obsłudze iTunes :)


Użytkownik TomRS edytował ten post 02 czerwca 2016 - 09:28


#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 czerwca 2016 - 09:36

Powinno się dać. Klikasz u góry w iTunes na Konto -> Autoryzacje i Autoryzuj ten komputer.

Potem jak podłączysz iPhona i pojawi się po lewej stronie w Urządzeniach to klikasz na niego prawym i wybierasz opcję Przenieś kupione rzeczy. Po tym dzownek powinien skopiować się do dzwonków w iTunes i będzie można go wgrać do drugiego iPhona.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 02 czerwca 2016 - 22:29

... Jeszcze dodatkowe pytanie - czy normalne jest, że w iTunes nie mogę tego dzwonka pobrać jako kupionego wcześniej, tylko musiałbym za niego ponownie zapłacić ? Używam cały czas tego samego konta.

Takie przypadki też się zdarzały (opisane w wątku do którego link podałem poprzednio) z powodu błędu systemowego. Podobno Apple uwzględniało reklamacje oddając kasę za ponowny zakup kupionej wcześniej muzyki/dzwonka.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych