Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z logowaniem do iCloud.com z Safari


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 795 postów
  • Płeć:

Napisano 24 maja 2016 - 19:29

Problem jest taki, że Safari ignoruje zaznaczenie checkoboxa "Nie wylogowuj". Za każdym razem, kiedy wchodzę na iCloud.com muszę podać Apple ID oraz hasło. Następnie wyświetla mi się komunikat "Trwa logowanie do nowego urządzenia przy użyciu Twojego Apple ID" z mapką.

 

Klikam "Pozwól" i wyświetla mi się kolejny komunikat z 6-cyfrowym kodem weryfikacyjnym. Klikam "gotowe" (kodu nie muszę nigdzie wpisywać) i już jestem zalogowany. Na koniec przychodzi mi jeszcze mail od Apple, że użyłem swojego konta do zalogowania się w iCloud przez przeglądarkę. Chyba lekka przesada z tymi zabezpieczeniami.

 

I tak za każdym razem, kiedy otwieram Safari. Oczywiście cały czas na tym samym komputerze. Najnowszy OS X, wszystko poaktualizowane, żadnych śmieci, itp.

 

Kto wie, jak temu zaradzić?


Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 24 maja 2016 - 19:54





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych