Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6 - problem z głośnikiem rozmów - słabo słychać - HELP!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Małgorzata6

Małgorzata6
  • 49 postów
  • SkądWarszawa, Poland, Poland

Napisano 23 maja 2016 - 21:04

Witam,

 

Telefon nagle zaczął sprawiać problem z głośnikiem podczas rozmowy - bardzo słabo słyszę rozmówcę oraz sygnał przed rozmową, kiedy telefon łączy rozmowę.

 

Wczoraj wieczorem dokonałam ostatniej aktualizacji - iOS 9.3.2.

 

Dodam, iż jak rozmwiam w trybie głośno-mówiacym - słychać bez zarzutu. Już próbowałam wyłączyć go po aktualizacji i ponownie włączyć, ale nic to nie dało - głośniki czyste - nie mam pojęcia, co robić - może jest coś, czego nie robię, a może mogłoby pomóc?

 

Z góry dziękuję za pomoc.


'Niewie­dza nie sta­nowi us­pra­wied­li­wienia dla niep­rze­myśla­nych działań. Gdy się nie wie, gdy ma się wątpli­wości, dob­rze jest za­sięgnąć po­rady.'

#2 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 23 maja 2016 - 21:07

Jak masz gwarancje to serwis jak nie to też tyle że nieautoryzowany - głośnik do wymiany + ewentualnie siateczka jak zasyfiona.


  • Małgorzata6 lubi to

#3 Małgorzata6

Małgorzata6
  • 49 postów
  • SkądWarszawa, Poland, Poland

Napisano 23 maja 2016 - 21:16

Kupiłam go w marcu 2015 - czyli pewnie już po gwarancji - już sama nie wiem, ale chyba gwarancja jest 12-miesięczna, prawda?

 

Tak czy inaczej - pozostaje mi serwis - czy może orientujesz się, jakiego rzędu jest to wydatek?


'Niewie­dza nie sta­nowi us­pra­wied­li­wienia dla niep­rze­myśla­nych działań. Gdy się nie wie, gdy ma się wątpli­wości, dob­rze jest za­sięgnąć po­rady.'

#4 Arekko

Arekko
  • 292 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 23 maja 2016 - 21:25

Kupiłam go w marcu 2015 - czyli pewnie już po gwarancji - już sama nie wiem, ale chyba gwarancja jest 12-miesięczna, prawda?

 

 

Apple na swoje produkty daje niestety roczną gwarancję. 

Napisałaś, że wczoraj dokonałaś aktualizacji - problem może więc leżeć po winie softu. 

Spróbuj wykonać reset urządzenia - trzymać Home + On/Off Button aż telefon się nie wyłączy i nie pokaże się logo Apple.


  • Małgorzata6 lubi to

#5 Małgorzata6

Małgorzata6
  • 49 postów
  • SkądWarszawa, Poland, Poland

Napisano 23 maja 2016 - 21:31

Arekko,

 

Zrobiłam to po raz trzeci - niestety, nic nie dało... zaraz mnie coś trafi ;/


'Niewie­dza nie sta­nowi us­pra­wied­li­wienia dla niep­rze­myśla­nych działań. Gdy się nie wie, gdy ma się wątpli­wości, dob­rze jest za­sięgnąć po­rady.'

#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 maja 2016 - 21:36

Trzeba rozebrać telefon i od środka przeczyścić i przedmuchać siateczkę głośnika, to prawie zawsze rozwiązuje problem. Czasem trzeba wymienić głośnik ale zazwyczaj to tylko siateczka jest zabrudzona. Od zewnątrz wyczyścić się nie da.

A koszt - jak zawsze zależy od serwisu ale trzeba się liczyć z wydatkiem około 100 złotych.


  • Małgorzata6 lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 Małgorzata6

Małgorzata6
  • 49 postów
  • SkądWarszawa, Poland, Poland

Napisano 23 maja 2016 - 21:39

Trzeba rozebrać telefon i od środka przeczyścić i przedmuchać siateczkę głośnika, to prawie zawsze rozwiązuje problem. Czasem trzeba wymienić głośnik ale zazwyczaj to tylko siateczka jest zabrudzona. Od zewnątrz wyczyścić się nie da.

A koszt - jak zawsze zależy od serwisu ale trzeba się liczyć z wydatkiem około 100 złotych.

Wielkie dzięki, chyba bez fachowca nie dam rady sama... - miałam jeszcze nadzieję, że to coś po tej aktualizacji nie halo - ale wyłączałam go z uporem maniaka i zero poprawy ;/

 

A może ktoś zna jakieś miejsce godne polecenia w stolicy? - iDoctor Warszawa jest ok?


Użytkownik Małgorzata6 edytował ten post 23 maja 2016 - 21:40

'Niewie­dza nie sta­nowi us­pra­wied­li­wienia dla niep­rze­myśla­nych działań. Gdy się nie wie, gdy ma się wątpli­wości, dob­rze jest za­sięgnąć po­rady.'




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych