Witam!Zakupiłem nowego IP SE.Problem polega na tym,że jak sie z kimś rozmawia bardzo slabo sie go słyszy.Pogłośnienie na maxa z boku oraz aktualizacja zrobiona i dalej tak samo.Może jakas funkcja została wlączona.Mój 1 IP i jestem jeszcze z lekkak zielony.Dzieki

Iphone SE-głośnik
Napisano 23 maja 2016 - 18:49
Napisano 23 maja 2016 - 18:58
Iphone'y tak mają że często trafiają się wady fabryczne. Leć oddać na gwarancje
Napisano 23 maja 2016 - 22:16
Witam!Zakupiłem nowego IP SE.Problem polega na tym,że jak sie z kimś rozmawia bardzo slabo sie go słyszy.Pogłośnienie na maxa z boku oraz aktualizacja zrobiona i dalej tak samo.Może jakas funkcja została wlączona.Mój 1 IP i jestem jeszcze z lekkak zielony.Dzieki
A zdjąłeś folię z ekranu?
- jasiecki lubi to
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
Napisano 24 maja 2016 - 08:18

Gość_przelon_*
Napisano 24 maja 2016 - 08:57
Daj komuś innemu telefon do ucha, może tylko Ty słabo słyszysz?
Napisano 24 maja 2016 - 09:27
Nie no chyba zdjął folię
Z doświadczenia forum wynika, że to nie takie oczywiste...
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
Napisano 24 maja 2016 - 10:05
W SE głośność na pół gwizdka jest wystarczajaca do prowadzenia rozmów, dźwięk jest czysty i wyraźny bez szumów. Nie zwlekaj i oddaj na gwarancji. Aha jeszcze jedno, w innych fonach spotkałem się z kiepską jakością rozmów gdy ktoś używał bardzo starej karty sim.
iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE
Napisano 15 czerwca 2016 - 17:41
U mnie również słabo słychać, nawet na maksymalnym poziomie głośności.
Napisano 15 czerwca 2016 - 18:13
Ty to chyba jakis zlom masz, w kazdym temacie masz cos nie tak z tym telefonem, dziwota ze w ogole dzialaU mnie również słabo słychać, nawet na maksymalnym poziomie głośności.
Napisano 17 października 2016 - 11:42