Witam
Chyba wybrałem właściwy dział, jeżeli nie to przepraszam i proszę o przeniesienie do właściwego.
Od prawie dwóch dni jestem (byłem) szczęśliwym posiadaczem iphone se. Problem to notorycznie pojawiający się komunikat "brak karty sim". Zwykle pomaga włączenie i wyłączenie telefonu.
Dziś niestety kilkanaście razy próbowałem i nic, udałem się do Ispot do galerii Krakowskiej w Krakowie i dopiero tam sprzedawcy udało się uruchomić urządzenie tak żeby działało. Na razie jest ok z kartą, jednak
ze zgrozą zauważyłem, że obudowa mojego telefonu jest lekko krzywa i delikatnie też odstaje szybka ekranu. Oczywiście nie winię za to sprzedawcy, sam go pewnie skrzywiłem podczas wsiadania do auta
gdy był w kieszeni.
Napiszcie proszę, co mam w tej sytuacji zrobić. Do tej pory miałem jakiś telefon htc też metalowy, ale przez 6 lat nic się z nim podobnego nie działo, a teraz gdy naczytałem się jakim cudem jest SE to
spotkał mnie taki zawód.
Telefon działa błyskawicznie, jest wspaniały, ale co mam teraz zrobić? Gwarancja uwzględnia skrzywione telefony? Pomóżcie proszę.
Zakupiony w sieci play dla firm, wersja złota (czarnych nie mają niestety) i 64gb