
Czy zdjęcia w strumieniu zdjęć zajmują miejsce na pozostałych urządzeniach ?
#1
Napisano 13 maja 2016 - 09:42
Wykupiłem sobie powiększony dysk iCloud drive 200GB, na wszystkich 3 urządzeniach (Macbook, iPhone, iPad) włączyłem strumień zdjęć iCloud i teraz moje pytanie, czy jeśli zrobię zdjęcia iPadem to czy one zajmują miejsce w pamięci mojego iPhone oraz Macbooka ? Strumieniowanie działa doskonale i zdjęcia zrobione iPhone lub iPadem pokazują się w galerii pozostałych urządzeń ale czy one są tam jako zdjęcie w chmurze czy sa fizycznie i zajmują miejsce na dysku ?
Z góry dziękuję za pomoc
#2
Napisano 13 maja 2016 - 11:26
https://support.appl.../pl-pl/HT201317
cyt.:
Użytkownik ciotka_paszczaka edytował ten post 13 maja 2016 - 11:32
Nie czytam prywatnych wiadomości.
#3
Napisano 13 maja 2016 - 11:50
#4
Napisano 09 września 2016 - 09:46
Trochę odkopię temat (natomiast nie będzie to złota łopata).
Także nie do końca rozumiem system działania "Mój strumień zdjęć", a mianowicie przechowywane jest 1000 najnowszych zdjęć na wszystkich urządzeniach (mac, iphone, ipad) na których ta usługa jest włączona, następnie (najstarsze) zdjęcia będą kasowane? Jak ma się te 1000 zdjęć do tego zdania "zdjęcia są przechowywane w albumie Mój strumień zdjęć przez 30 dni"? Zastanawia mnie także to, dlaczego iphonem mam zrobionych 770 zdjęć, a w "Mój strumień zdjęć" jest ich 739 (gdzie reszta i dlaczego nie są wszystkie?).
Użytkownik inuictus edytował ten post 09 września 2016 - 09:53
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
#5
Napisano 09 września 2016 - 11:17
No a te brakujące nie były starsze niż 30 dni?
Nie czytam prywatnych wiadomości.
#6
Napisano 09 września 2016 - 13:44
Nie, właśnie nie, ogólnie to mam zdjęcia od pierwszego zdjęcia zrobionego iPhonem, czyli od listopada zeszłego roku (ale tych 40 - nie wiem których) brakuje.
Można je usunąć z Maca i jakoś od nowa zaimportować?
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
#7
Napisano 09 września 2016 - 17:50
A cholera wie, ja już sobie dałe z tym spokój, bo te wszstkie usługi iCloud to działają pięknie tylko w teorii. Ciągle jakieś pierdoły sie kaszanią. To brakuje zdjęć, to się komuś nie sychnronizuje cała biblioteka, tylko część, to znów przez tydzień nic się nie wysyła i trzeba dzwonić do panów żeby naprawili.
W teorii to chyba powinno zadziałać utworzenie nowej pustej biblioteki zdjęć na Macu i w preferencjach Photos zaznaczeniu jej jako systemowa, wtedy od nowa chyba (powtarzam chyba) powinien pociągnąć wszystkie zdjęcia z iCloud. Potem starą bibliotekę można wywalić. Ale sprawdź sobie.
Użytkownik ciotka_paszczaka edytował ten post 09 września 2016 - 17:52
Nie czytam prywatnych wiadomości.
#8
Napisano 10 września 2016 - 22:08

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych