Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[1.1.x 2G] Domowe wi-fi - sieć kablowa

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
114 odpowiedzi w tym temacie

#1 adrianopel

adrianopel
  • 1 451 postów

Napisano 26 grudnia 2007 - 22:48

Witam od razu na wstępie zaznacze, że trochę poszperałem na googlach i tutaj na forum ale żadnej instrukcji ktok po kroku nie znalazłem. Jeśli chodzi o sieci bezprzewodowe jestem kompletnym laikiem dlatego prosze o pomoc. Mam internet z tzw "kablówki" i zewnętrzny adres IP. Chciałbym jak najmniejszym kosztem (ale jednoczesnie bezpiecznie) zrobić połączenie wi-fi z iPhonem. Planuje używać go tylko do niego, żadnego laptopa na pewno nie będę używac. W związku z tym mam pytanie co potrzebuje zakupić? Router czy jeszcze coś? Powtarzam... jak najmniejszy koszt, nie szybkość jest dla mnie najważniejsza. Bezpieczeństwo na standardowym poziomie, awaryjność oczywiście jak najmniejsza. Mam windowsa XP i karte sieciową Realtek RTL8139 Family PCI (choć to akurat pewnie nie ma znaczenia). Prosze zatem o pomoc bo tak jak mówię, w temacie jestem zielony a interesuje mnie jak najprostsze rozwiązanie bez specjalnego kombinowania, połaczenie wykorzystywane TYLKO do iphona. Wskażcie proszę ewentualnie jakiś poradnik, na googlach na nic konkretnego się nie natknąłem. Ewentualnie poradzcie na co zwrócic uwagę przy zakupie odpowiedniego sprzetu? Z góry dziękuje za pomoc

#2 Heimdall

Heimdall
  • 113 postów

Napisano 26 grudnia 2007 - 23:06

Na dobry początek musisz poszukać routera Wi-Fi który posiada clonowalny adres mac,bo zakładam że modem posiadasz,pòzniej pozostaje tylko podpięcie i konfiguracja.

#3 adrianopel

adrianopel
  • 1 451 postów

Napisano 26 grudnia 2007 - 23:19