Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Bateria czy układ u2? iPhone 5s


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 kowal52300

kowal52300
  • 65 postów

Napisano 28 kwietnia 2016 - 10:48

Witam mam problem po aktualizacji oprogramowania do 9.3.1 bateria bardzo krótko trzyma. Ogólnie po sprawdzeniu bateria wydaje się być okej miała 80 cykli zaledwie. Instalowałem na nowo ios i trochę dało ale nie dużo. Teraz właśnie zainstalowałem beta 9.3.2 też jest trochę lepiej. I właśnie nie wiem co robić czy wymieniać baterie czy oddać telefon do wymiany układu u2. Bateria trzyma 6 godzin w trybie czuwania 1h 30min w użyciu. Spada równomiernie wyłącza się przy 0 procent. Gdy się rozładuje do końca i podłączam ją do gniazka to przez 1min jest czarny ekran z baterią i dopiero się włącza. Zawsze reaguje na kabel, do komputera tez się normalnie podłącza. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

 

A teraz wiadomość do administratora. Albo znajdź mi post z takimi samymi objawami jak umie i wyślesz albo zostaw moje posty w spokoju. Niektóre problemy są specyficzne. Pozostałe posty z podobnymi problemami przeszukałem i nie odnalazłem odpowiedzi. Więc nie przenoś mich postów do kosza, bo będzie dym :D.


Użytkownik kowal52300 edytował ten post 28 kwietnia 2016 - 11:28

  • makemymind lubi to

#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 kwietnia 2016 - 10:56

Układ U2 naprawia się kiedy jest zepsuty, można to łatwo sprawdzić. Ale to już w serwisie i to ogarniętym, gdzie będą wiedzieć jak to sprawdzić.

W domu też można - wyładuj go do zera, zostaw na noc i jak rano już nie zareaguje na ładowarkę i będzie całkiem martwy to będziesz wiedział, że to U2 albo jeszcze coś innego robi zwarcie.

Najlepiej oddaj go do serwisu, który specjalizuje się w iPhonach i tam sprawdzą Ci go sprawdzą.


  • kowal52300 lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 kowal52300

kowal52300
  • 65 postów

Napisano 28 kwietnia 2016 - 11:27

oki dzięki za odpowiedź. Dziś tak zrobię, jeżeli się okaże że układ jest uwalony to wyślę wam, a jeśli okaże się że rano się włączy to znaczy, że bateria do wymiany? Są jakieś sposoby na wymianę baterii?



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 kwietnia 2016 - 11:29

A jaką pojemność ma ta bateria teraz?


  • kowal52300 lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 kowal52300

kowal52300
  • 65 postów

Napisano 28 kwietnia 2016 - 11:48

sprawdzałem to było 80 cykli i pojemność zmniejszyła się chyba o 50 jednostek



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 kwietnia 2016 - 11:59

To raczej nie wina baterii. Wprawdzie skoro ma tylko 80 cykli to pewnie była wymieniana i może być marnej jakości ale nawet najgorsza bateria powinna trzymać dłużej niż 6 godzin. Coś na płycie ją rozładowuje.


  • kowal52300 lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 kowal52300

kowal52300
  • 65 postów

Napisano 28 kwietnia 2016 - 12:07

 CycleCount: 123
 DesignCapacity: 1550
 FullChargeCapacity: 1500
 Status: Success
 BatteryCurrentCapacity: 53
 BatteryIsCharging: true
 ExternalChargeCapable: true
 ExternalConnected: true
 FullyCharged: false
 GasGaugeCapability: true
 HasBattery: true
 
 
Można coś po tym stwierdzić?


#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 kwietnia 2016 - 12:20

To tylko potwierdza, że przynajmniej teoretycznie, bateria jest w znakomitej kondycji.


  • kowal52300 lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#9 kowal52300

kowal52300
  • 65 postów

Napisano 28 kwietnia 2016 - 12:23

czyli pozostaje tylko układ u2 czy sprawdzić coś jeszcze?



#10 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 kwietnia 2016 - 12:38

Sprawdzić pobór prądu przez płytę główną.


  • kowal52300 lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#11 kowal52300

kowal52300
  • 65 postów

Napisano 28 kwietnia 2016 - 12:45

dam radę to sam zrobić? jak tak to jakim programem?



#12 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 kwietnia 2016 - 13:09

Nie programem tylko amperomierzem ;) Wszystko możesz sprawdzić sam jeśli masz sprzęt i umiesz się nim posługiwać.


  • kowal52300 lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#13 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 28 kwietnia 2016 - 13:42

jeśli nie wiesz co to multimetr to polecam się nie zabierać za grzebanie w iPhone tylko wysłać go do macsupport 


  • kowal52300 lubi to

#14 kowal52300

kowal52300
  • 65 postów

Napisano 28 kwietnia 2016 - 14:34

a jaki koszt takiej naprawy mniej więcej. Za telefon zapłaciłem 1400zł jest to wersja 64gb stan db. Więc nie wiem czy jest sens go naprawiać



#15 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 kwietnia 2016 - 14:46

Jeśli to U2 to 300 złotych, jeśli coś innego na płycie to też podobnie.


Użytkownik macsupport edytował ten post 28 kwietnia 2016 - 14:46

  • kowal52300 lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych