Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

FaceTime


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Łukasz Stróżyk

Łukasz Stróżyk
  • 50 postów
  • SkądBabimost, PL

Napisano 19 kwietnia 2016 - 15:03

Witam

 

Jestem osoba głuchoniema.

 

Czy ktoś dowie darmowy wideorozmowy w FaceTime przez siec komórkowe (prawie jak samsung) który obsługa operator, ale posiadam Plus.

 

 

Pozdrawiam


Jestem osoba niedosłyszący. iPhone 12 Mini 128 GB / iPad 6th gen. LTE (2018) 128GB / iPad 12.9 3th gen. 64GB / MacBook Pro 2017 / iMac 27" 2020 / Apple Watch 5 WiFi 


#2 alucky

alucky
  • 186 postów

Napisano 19 kwietnia 2016 - 15:35

Napisz jaśniej o co ci chodzi

#3 lelekCk

lelekCk
  • 240 postów
  • Skądz południa

Napisano 19 kwietnia 2016 - 16:59

Koledze chyba chodzi o aplikacje typu FaceTime która działa po siedzi komórkowej a nie jak faceTime między Iphonami po WI-FI.

Ja nie kojrze takich aplikacji ponieważ z nimch nie korzystam, ale może Skype?


iPhone 3GS


#4 marooo

marooo
  • 628 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 kwietnia 2016 - 17:04

Przecież facetime nie potrzebuje wifi.



#5 Łukasz Stróżyk

Łukasz Stróżyk
  • 50 postów
  • SkądBabimost, PL

Napisano 19 kwietnia 2016 - 17:15

Tak bez wifi przez Facetime, a tylko przez 3G siec komórka prawie jak samsung wideo rozmowa.


Tak bez wifi przez Facetime, a tylko przez 3G siec komórka prawie jak samsung wideo rozmowa.

Uo91oAM.pngdayiuJp.png


Jestem osoba niedosłyszący. iPhone 12 Mini 128 GB / iPad 6th gen. LTE (2018) 128GB / iPad 12.9 3th gen. 64GB / MacBook Pro 2017 / iMac 27" 2020 / Apple Watch 5 WiFi 


#6 markdk-fe5228f169

markdk-fe5228f169
  • 154 postów
  • SkądKopenhaga DK

Napisano 19 kwietnia 2016 - 17:28

Sprawdź ustawienia urządzenia

  1. Upewnij się, że masz połączenie z siecią komórkową danych lub siecią Wi-Fi. Na telefonie iPhone aktywowanie usług iMessage i FaceTime do użytku z określonym numerem telefonu wymaga wysłania wiadomości SMS. W zależności od operatora za wysłanie tej wiadomości SMS może zostać naliczona opłata.
  2. Wybierz kolejno opcje Ustawienia > Ogólne > Data i czas i upewnij się, że masz ustawioną właściwą strefę czasową.

 

Aaa chyba rozumiem.Chodzi Tobie o to czy Plus obsluguje FaceTime? Wlasnie tez sprawdzilem te strony i jest tylko zaznaczone: Orange, Play i T-Mobile.Wiec chyba nalezy zadzwonic do Plusa i sie zapytac.

Czy ktos z kolegow moglby to sprawdzic?


Użytkownik markdk edytował ten post 19 kwietnia 2016 - 17:35


#7 Łukasz Stróżyk

Łukasz Stróżyk
  • 50 postów
  • SkądBabimost, PL

Napisano 19 kwietnia 2016 - 18:58

Sprawdź ustawienia urządzenia

  1. Upewnij się, że masz połączenie z siecią komórkową danych lub siecią Wi-Fi. Na telefonie iPhone aktywowanie usług iMessage i FaceTime do użytku z określonym numerem telefonu wymaga wysłania wiadomości SMS. W zależności od operatora za wysłanie tej wiadomości SMS może zostać naliczona opłata.
  2. Wybierz kolejno opcje Ustawienia > Ogólne > Data i czas i upewnij się, że masz ustawioną właściwą strefę czasową.

 

Aaa chyba rozumiem.Chodzi Tobie o to czy Plus obsluguje FaceTime? Wlasnie tez sprawdzilem te strony i jest tylko zaznaczone: Orange, Play i T-Mobile.Wiec chyba nalezy zadzwonic do Plusa i sie zapytac.

Czy ktos z kolegow moglby to sprawdzic?

ok pisałem do Plusa co będzie odp i ciekawe.


Jestem osoba niedosłyszący. iPhone 12 Mini 128 GB / iPad 6th gen. LTE (2018) 128GB / iPad 12.9 3th gen. 64GB / MacBook Pro 2017 / iMac 27" 2020 / Apple Watch 5 WiFi 


#8 Duke123

Duke123
  • 491 postów

Napisano 19 kwietnia 2016 - 19:03

Czy ktos z kolegow moglby to sprawdzic?

 

Mam kartę Plus-a w iPadzie. Face Time działa bez najmniejszych problemów.



#9 Łukasz Stróżyk

Łukasz Stróżyk
  • 50 postów
  • SkądBabimost, PL

Napisano 19 kwietnia 2016 - 20:06

Mam kartę Plus-a w iPadzie. Face Time działa bez najmniejszych problemów.

 A bez wifi ani siec mobilny, tylko komórkowe 3G wideorozmowy.


Jestem osoba niedosłyszący. iPhone 12 Mini 128 GB / iPad 6th gen. LTE (2018) 128GB / iPad 12.9 3th gen. 64GB / MacBook Pro 2017 / iMac 27" 2020 / Apple Watch 5 WiFi 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych