Witam serdecznie,
Konto na myapple założyłem na potrzeby tego tematu, więc bardzo proszę o wybaczenie ewentualnego braku znajomości zwyczajów tutaj panujących.
Dziewczyna kupiła na OLX/Allegro telefon. Jest to Iphone 5 stan zewnętrzny praktycznie idealny. Od razu wymieniła kartę w play aby uzyskać możliwość wyłamania nanosim. Po włożeniu karty telefon raz ma zasięg, raz go nie ma. Czasem zdarza się, że zasięg ma a po próbie wykonania połączenia nagle zasięg ginie. Wykonałem 2 razy hard reset, 3 razy odtworzenie telefonu w iTunes. Próbowałem również ustawić opcję ręcznego wyboru operatora ale efekt niestety taki sam. Telefon jest już po gwarancji, nie mamy dowodu zakupu. Karta w innym telefonie działa bez problemów i nie gubi zasięgu.
Czy ktoś wie czego to może być wina? Czy jest to uszkodzenie techniczne telefonu czy perypetie z firmware?
Telefon oczywiście jest zaktualizowane do iOS 9.3.1 wersja kompilacji 13E238. Wiem, że wcześniejszy użytkownik korzystał z niego w Polsce, nie wiem jednak w jakiej sieci. Nie wiem również gdzie został zakupiony, udało mi się tylko sprawdzić na checkcoverage.apple.com, że został zakupiony za granicą. Może ktoś miał podobny problem?
Iphone 5 problemy z zasięgiem play.
#1
Napisano 13 kwietnia 2016 - 19:40
#2
Napisano 25 kwietnia 2016 - 17:21
To nie jest kwestia oprogramowania. Zasięg pływa czy raz jest/raz nie ma? Czy jeżeli na tej samej karcie przełączyć się na roaming krajowy innego operatora, zasięg jest czy też jest problem? Ja by stawiał raczej na uszkodzone PA lub switch antenowy.
AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych