Czy to możliwe, żeby na iBooki zakupione w Polsce w SAD nie było gwarancji międzynarodowej?!
Zmieniłem temat z czy to możliwe???!!!
na
Czy iBook z SAD ma gwarancję międzynarodową?
Poprawiłem błędy ortograficzne i literówki. Polsce pisze się z DUŻEJ litery !!!
/MF elrobsono
Czy iBook z SAD ma gwarancję międzynarodową?
Rozpoczęty przez
ak666
, 07 lut 2006 13:13
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 lutego 2006 - 13:13
#2
Napisano 07 lutego 2006 - 13:23
ak666, skąd takie podejrzenia?
#3
Napisano 07 lutego 2006 - 15:19
takiej informacji udzieliła mi przez telefon pani z serwisu sad...wydało mi sie to troche zaskakujące, stąd mój post.
#4
Napisano 07 lutego 2006 - 15:27
Z tego co czytałem moją gwarancję, to na pewno mam europejską, a czy światową?? Jak tylko się do niej dokopię w papierach to ci napiszę.
#5
Napisano 07 lutego 2006 - 16:46
IMC Country
Hmm... To nie jest takie proste.
Problemem jest, że Apple wycofała bezpośrednie wsparcie dla produktów zakuionych w krajach IMC, w tym Polsce. Aby uzyskać serwis np. w Europie potrzebny był kontakt z SAD'em i potwierdzenie w Apple Europe (Paryz) numeru serwisowego. Po otzrymaniu takiego numeru naprawa za granica odbyla sie bez problemu. Równierz ze strony SADu uzyskanie numeru bylo szybkie i kompetentne.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych