Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6S - Delikatne przyciemnienie/przydymienie z góry. Czy to normalne?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 szymonkb

szymonkb
  • 59 postów
  • SkądPoznań

Napisano 08 kwietnia 2016 - 16:00

Witam,

Zakupiłem wczoraj iPhone 6S. 

Już na białym ekranie startowym zauważyłem bardzo delikatny szary gradient z góry na ok 0.5-1cm 

W normalnym użytkowaniu kompletnie to nie przeszkadza. Znajomi w 70% mówią, że nie widzą ale jednak mnie to denerwuje na kompletnie białym tle. 

Czy jest to normalne? Ten typ tak ma? Czytałem na forach zagranicznych, że to i tak dobrze bo jak wpadnę w "wymianowa" grę to pozamiatane. 

Czy applestore wymieni to ? I czy w ogole jest sens to wymieniać

 

 


Mac Osx 10.6.8 i7 2600K 16GB ram, radeon 6870 1GB ,Dell 2711 (27") +21" Telefon: iphone 3g 8gb > iphone 3gs 16gb > iphone4 16gb

#2 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 08 kwietnia 2016 - 16:44

dołącz jakieś zdjęcie żebyśmy mogli zobaczyć skalę tego problemu


  • kristof461 lubi to

#3 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 08 kwietnia 2016 - 16:47

Wymienić pewnie wymienią skoro problem jest. Jednak telefon jaki dostaniesz będzie egzemplarzem odnowionym. W 100% przetestowany z nowymi wnętrznościami ale jednak nie taka nówka z pudełka. W teorii dzięki testom wszystko powinno być z nimi ok ale należy pamiętać że czasem bywa i tak że ludzi wymieniają po 3-4 razy aż trafią na w 100% działający egzemplarz. Nawet mi w serwisie gość zaznaczył że równie może być. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#4 szymonkb

szymonkb
  • 59 postów
  • SkądPoznań

Napisano 08 kwietnia 2016 - 17:40

zdje_cie.jpg

Wymienić pewnie wymienią skoro problem jest. Jednak telefon jaki dostaniesz będzie egzemplarzem odnowionym. W 100% przetestowany z nowymi wnętrznościami ale jednak nie taka nówka z pudełka. W teorii dzięki testom wszystko powinno być z nimi ok ale należy pamiętać że czasem bywa i tak że ludzi wymieniają po 3-4 razy aż trafią na w 100% działający egzemplarz. Nawet mi w serwisie gość zaznaczył że równie może być. 

Kupiłem tel wczoraj i mam dostać refurba ? ;/

zdje_cie.jpg 

 

 

A tutaj fota podczas otwarcia jakiejkolwiek strony. Teraz mi to nie przeszkadza. Ale WIEM, że to jest ;p NIe rozejdzie sie dalej ?


Mac Osx 10.6.8 i7 2600K 16GB ram, radeon 6870 1GB ,Dell 2711 (27") +21" Telefon: iphone 3g 8gb > iphone 3gs 16gb > iphone4 16gb

#5 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 08 kwietnia 2016 - 17:40

Większość 6S ma problem z równomiernym podświetlaniem. Mój też ma delikatnie ciemniejsze podświetlanie na górze i wystawowe w sklepach też. Wymieniałem pierwszego z tego i innych powodów, drugi też ma ciemniejsze trochę mniejsze ale ma. Ten typ tak ma niestety. Chciałem za drugim razem oddać z powodu tego podświetlania to w serwisie powiedzieli mi że następny może trafić się gorszy więc aby korzystać z tego. Szkoda zachodu.


  • szymonkb lubi to

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#6 Pneumat

Pneumat
  • 16 postów

Napisano 08 kwietnia 2016 - 19:35

Mój IPhone 6s space gray 16gb także ma problem z zaciemnieniem w lewym górnym rogu. Trochę lepiej niż u Ciebie ale też widać. Dwa tygodnie oswajałem się z tematem i w końcu się przyzwyczaiłem:) u mnie jeszcze oprócz tego jest jakiś kurz pod ekranem też w górnej części ekranu i na jasnym widać syf pod ekranem. Olałem temat, używam i nie zwracam uwagi, nie wkręcam się w krzywe myśli, jest jak jest. Za duża masówka się zrobiła i takie niedoróbki wypuszczają albo problemy produkcyjne ale po tylu latach tworzenia ekranów aż dziw bierze, że nie mogą sobie poradzić z podwykonawcą. Może te ekrany retina są takie trudne w produkcji..

#7 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 08 kwietnia 2016 - 21:59

Wymienić pewnie wymienią skoro problem jest. Jednak telefon jaki dostaniesz będzie egzemplarzem odnowionym. W 100% przetestowany z nowymi wnętrznościami ale jednak nie taka nówka z pudełka. W teorii dzięki testom wszystko powinno być z nimi ok ale należy pamiętać że czasem bywa i tak że ludzi wymieniają po 3-4 razy aż trafią na w 100% działający egzemplarz. Nawet mi w serwisie gość zaznaczył że równie może być. 

Moim zdaniem bardziej prawdopodobne jest że pojedzie na wymianę samego ekranu


  • szymonkb lubi to

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#8 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 kwietnia 2016 - 23:00

Też tak myślę - raczej sam ekran zostałby wymieniony.


  • szymonkb lubi to

MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych