Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

5s, brak dotyku po serwisie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anonyymi

Anonyymi
  • 2 postów

Napisano 07 kwietnia 2016 - 15:18

Mój iPhone 5s spadł lekko na ziemię, miał zbitą górę wyświetlacza. Poszła rysa na cały ekran, ale telefon działał jak przedtem, dotyk był nadal sprawny 100%. Oddałam do serwisu i dotyk przestał działać. Złożyłam więc reklamacje, ale serwis chce mi oddać telefon w stanie w jakim oddałam, ale z niesprawnym dotykiem. Tłumaczą to tym, że uszkodził się przy upadku, ale przecież kilka tygodni po upadku dotyk był sprawny i zepsuł się dopiero po ingerencji serwisu. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy istnieje szansa, ze zepsuli go w serwisie i jak dochodzić swoich praw?

#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 07 kwietnia 2016 - 21:38

Czy dysponujesz jakimś dokumentem (np. potwierdzeniem przyjęcia do serwisu) zawierającym opis stanu telefonu w momencie przekazania do serwisu oraz zakres zlecanych serwisowi czynności do wykonania ?


Użytkownik bee3 edytował ten post 07 kwietnia 2016 - 21:38

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 Anonyymi

Anonyymi
  • 2 postów

Napisano 08 kwietnia 2016 - 12:01

Czy dysponujesz jakimś dokumentem (np. potwierdzeniem przyjęcia do serwisu) zawierającym opis stanu telefonu w momencie przekazania do serwisu oraz zakres zlecanych serwisowi czynności do wykonania ?

Dziękuje za odpowiedz.
Nie, serwis nic takiego mi nie dał. Dał mi jakiś świstek z moim nazwiskiem, datą, modelem telefonu i dopiskiem LCD Dotyk i cena.

#4 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 08 kwietnia 2016 - 12:10

Dziękuje za odpowiedz.
Nie, serwis nic takiego mi nie dał. Dał mi jakiś świstek z moim nazwiskiem, datą, modelem telefonu i dopiskiem LCD Dotyk i cena.

czyli na świstku tak jakby dotyk był uszkodzony. teraz nic im nie udowodnisz  :unsure:


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 08 kwietnia 2016 - 23:18

czyli na świstku tak jakby dotyk był uszkodzony. teraz nic im nie udowodnisz  :unsure:

Dokładnie ... zapisane na przyjęciu tak jakby dotyk miał być dopiero naprawiany.

Jeżeli nie masz innych dowodów (dokumenty, nagrania, świadkowie, etc. ) potwierdzających Twoje stanowisko (że dotyk był sprawny w chwili przekazywania do naprawy) - to sprawa (moim zdaniem) nie nadaje się już na dalszą eskalację.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 19 kwietnia 2016 - 19:45

Mój iPhone 5s spadł lekko na ziemię, miał zbitą górę wyświetlacza. Poszła rysa na cały ekran, ale telefon działał jak przedtem, dotyk był nadal sprawny 100%. Oddałam do serwisu i dotyk przestał działać. Złożyłam więc reklamacje, ale serwis chce mi oddać telefon w stanie w jakim oddałam, ale z niesprawnym dotykiem. Tłumaczą to tym, że uszkodził się przy upadku, ale przecież kilka tygodni po upadku dotyk był sprawny i zepsuł się dopiero po ingerencji serwisu. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy istnieje szansa, ze zepsuli go w serwisie i jak dochodzić swoich praw?

 

Od strony serwisu moje zdanie raczej nikogo nie zdziwi, ale nie można liczyć na wydanie nowego elementu w zamian za taki, który był uszkodzony mechanicznie. To jest sprawa  zero-jedynkowa - albo coś jest sprawne, albo nie. Jeżeli jest trochę sprawne, jak Twój dotyk w zbitym ekranie, to jest także trochę niesprawne... Co prawda serwisu przyjmując telefon z takim uszkodzeniem powinien Cię poinformować, że nie odpowiada za to czy ekran będzie działał po rozebraniu urządzenia. Należy pamiętać, że przy wyciąganiu ekranu z obudowy mimo wszystko ekranem się manewruje, a sam element jest narażony na pewne naprężenia, co przy mechanicznym uszkodzeniu, może jako takiej bardziej pogłębić. Czy za pogłębienie można winić serwis, który chciał przecież pomóc... bardzo dyskusyjna kwestia.

 

Trudna sytuacja...


  • satmar lubi to

AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych