Witam. Czy możliwe jest korzystanie z dwóch sklepów na zmianę? Mieszkam w innym kraju niż Polska i niestety nie mam np polskich filmów. Czy mogę to jakoś rozwiązać?
![Zdjęcie](https://secure.gravatar.com/avatar/b008fda6b9fc9845bf69060cc78f8d51?s=100&d=https%3A%2F%2Fmyapple.pl%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Ftctc91_simplify%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Korzystanie ze sklepów z dwóch krajów.
![](https://myapple.pl/forums/uploads/profile/photo-thumb-5635.gif?_r=0)
Najlepsza odpowiedź Dusiek , 03 kwietnia 2016 - 23:21
Dzięki za odpowiedź. Wystarczy, że na urządzeniu np laptopie zmienię login w iTunes, do PL i bedę mógł korzystać z PL sklepu? Niedogodność do zniesienia.
Kożystałem w identyczny sposób z amerykańskiego sklepu na iP
Przejdź do postu![](https://myapple.pl/forums/public/style_images/tctc91_simplify/right_white_10px.png)
#1
Napisano 01 kwietnia 2016 - 19:42
MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015) iPhone 6
#2
Napisano 03 kwietnia 2016 - 22:29
Możesz założyć kolejne Apple ID przypisane do innego kraju.
Niedogodność jest taka, że przy np przy aktualizacji programów musisz się przelogować i sprawdzać na obu ID.
- krzysiek08 lubi to
#3
Napisano 03 kwietnia 2016 - 23:09
Możesz założyć kolejne Apple ID przypisane do innego kraju.
Niedogodność jest taka, że przy np przy aktualizacji programów musisz się przelogować i sprawdzać na obu ID.
Dzięki za odpowiedź. Wystarczy, że na urządzeniu np laptopie zmienię login w iTunes, do PL i bedę mógł korzystać z PL sklepu? Niedogodność do zniesienia.
MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015) iPhone 6
#4
Napisano 03 kwietnia 2016 - 23:21 Najlepsza odpowiedź
Dzięki za odpowiedź. Wystarczy, że na urządzeniu np laptopie zmienię login w iTunes, do PL i bedę mógł korzystać z PL sklepu? Niedogodność do zniesienia.
Kożystałem w identyczny sposób z amerykańskiego sklepu na iP
Użytkownik Dusiek edytował ten post 03 kwietnia 2016 - 23:21
- krzysiek08 lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych