Dziś kupiłem iPhone 5s ktory jest na systemie iOS 9.3. Zakupiony w sieci PLAY, wlozona byla karta t-mobile. Był wyzerowany, mial normalnie zasieg, nie bylo wpisane konto icloud. Po ponownym wyzerowaniu go i probie aktywacji przez wi-fi z karta PLAY wyskakuje komunikat brak sieci. iPhone normalnie się aktywuje, ale nie moze zlapac sieci. Co może być przyczyną? Nowy iOS? Cofnąc go do iOS 9.2.1?

iPhone 5s 9.3 brak sieci
#1
Napisano 29 marca 2016 - 21:01
#2
Napisano 29 marca 2016 - 21:17
Sam aktualizowałeś system w domu ? Czy od razu był 9.3
#3
Napisano 29 marca 2016 - 21:21
Był 9.3 juz wgrany.
#4
Napisano 29 marca 2016 - 21:22
No to sam nic nie cofaj, idź salonu i przedstaw problem, powinni ci wymienić model, po prostu może jakaś wada fabryczna
#5
Napisano 29 marca 2016 - 21:25
Kupilem go przez allegro, odbior osobisty. Na miejscu gosc mial wlozona karte t-mobile i normalnie dzialalo. Wyzerowalem go w domu i aktywowalem z kontem icloud i - BRAK SIECI.
#6
Napisano 29 marca 2016 - 21:27
wiesz co, spróbuj może przytrzymać przycisk home i ten na górze do usypiania razem przez 5-8 sekund aż się zresetuje, czasami restart może wiele zmienić
#7
Napisano 29 marca 2016 - 21:29
niestety nie pomoglo
#8
Napisano 29 marca 2016 - 21:31
podłączałeś jeszcze raz pod itunes i kliknąłeś aktualizuj ?
#9
Napisano 29 marca 2016 - 21:32
data i czas ustawiony poprawnie? zobacz na wyszukiwaniu ręcznym czy znajdzie jakieś sieci
#10
Napisano 29 marca 2016 - 21:34
na wyszukiwaniu recznym wyszukuje sieci (4 sieci). Data i czas ustawione poprawnie
#11
Napisano 29 marca 2016 - 21:34
Spróbuj wejść w ustawienia, dalej operator następnie wyłącz automat, poczekaj dobrą chwilę, jak ukażą się Play, Play(T-Mobile), Play(Plus), Play(Orange), zaznacz np Play(T-Mobile) i zobacz czy sieć się pokaże, być może w Twoim miejscu, po prostu nie ma sieci Play.Wyjmij kartę sim i włóż ....
Użytkownik landr edytował ten post 29 marca 2016 - 21:38
#12
Napisano 29 marca 2016 - 21:36
na wyszukiwaniu recznym wyszukuje sieci (4 sieci). Data i czas ustawione poprawnie
może jakiś problem z kartą ? ew, zobacz czy da radę zadzwonić na 112 być może zostal zablokowany przez operatora
#13
Napisano 29 marca 2016 - 21:37
W moim miejscu jest zasieg wszystkich operatorow. Mam obok 6s i normalnie dziala na zasiegu PLAY. Ustawialem recznie na wszystkich operatorow po kolei i nic sie nie zmienia.
Probowalem z inna karta. Rowniez nie dziala, a ta karta ktora jest w nim dziala na moim 6s.
#14
Napisano 29 marca 2016 - 21:38
No to musisz napisać do faceta z allegro i opisać problem, może to być głębszy problem
#15
Napisano 29 marca 2016 - 21:39
zobacz z kartą innego operatora , może w Play jest zablokowany
#16
Napisano 29 marca 2016 - 21:41
Jak był kupiony w PLAY to jak mogl zostac zablokowany? Jestem akurat pracownikiem PLAY i nie mamy mozliwosci blokad urzadzen.
#17
Napisano 29 marca 2016 - 21:46
Jak był kupiony w PLAY to jak mogl zostac zablokowany? Jestem akurat pracownikiem PLAY i nie mamy mozliwosci blokad urzadzen.
zazwyczaj nie prowadzę jałowej dyskusji i tak bedzie tym razem, zobacz z kartą innego operatora oraz sprawdz czy dzwoni na 112
#18
Napisano 29 marca 2016 - 21:47
na 112 dziala, karty innego operatora nie mam pod reka dzis juz
#19
Napisano 29 marca 2016 - 21:52
na 112 dziala, karty innego operatora nie mam pod reka dzis juz
to z dużą dozą prawdopodobieństwa jest zablokowany przez Play po IMEI
#20
Napisano 29 marca 2016 - 21:54
Jesli blokuje sie Telefon po numerze imei czy nie jest on calkowicie blokowany u wszystkich operatorow?
http://www.play.pl/p...wanie-telefonu/
#21
Napisano 29 marca 2016 - 21:57
jeżeli Play go już zablokowal to kwestia dni jak zostanie zablokowany w innych sieciach , mialem już takie przypadki
Użytkownik satmar edytował ten post 29 marca 2016 - 21:59
#22
Napisano 29 marca 2016 - 23:02
Jak mogę sprawdzic czy zostal on zablokowany po imei?
Dodatkowo dyspozycja zablokowania imei zazwyczaj zaczyna dzialac po 30 dniach od zlozenia pisma w punkcie. Mozliwe zeby nagle dzis zaczelo to dzialac? Jutro sprobuje jeszcze wlozyc karte tmobile tak jak to bylo wczesniej.
Cofnąlem do 9.2.1 nadal to samo.Jutro sprobuje z karta tmobile.
#23
Napisano 30 marca 2016 - 09:54
Na karcie T-mobile działa. Nie ma blokady imei u zadnego z operatorów.
#24
Napisano 30 marca 2016 - 10:15
Wymień karte i po sprawie
#25
Napisano 30 marca 2016 - 10:16
Próbowałem na 5 kartach PLAY.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych