Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5s 9.3 brak sieci


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 rosssi

rosssi
  • 77 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:01

Dziś kupiłem iPhone 5s ktory jest na systemie iOS 9.3. Zakupiony w sieci PLAY, wlozona byla karta t-mobile. Był wyzerowany, mial normalnie zasieg, nie bylo wpisane konto icloud. Po ponownym wyzerowaniu go i probie aktywacji przez wi-fi z karta PLAY wyskakuje komunikat brak sieci. iPhone normalnie się aktywuje, ale nie moze zlapac sieci. Co może być przyczyną? Nowy iOS? Cofnąc go do iOS 9.2.1? 



#2 luasz53

luasz53
  • 27 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:17

Sam aktualizowałeś system w domu ? Czy od razu był 9.3



#3 rosssi

rosssi
  • 77 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:21

Był 9.3 juz wgrany. 



#4 luasz53

luasz53
  • 27 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:22

No to sam nic nie cofaj, idź salonu i przedstaw problem, powinni ci wymienić model, po prostu może jakaś wada fabryczna



#5 rosssi

rosssi
  • 77 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:25

Kupilem go przez allegro, odbior osobisty. Na miejscu gosc mial wlozona karte t-mobile i normalnie dzialalo. Wyzerowalem go w domu i aktywowalem z kontem icloud i - BRAK SIECI. 



#6 luasz53

luasz53
  • 27 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:27

wiesz co, spróbuj może przytrzymać przycisk home i ten na górze do usypiania razem przez 5-8 sekund aż się zresetuje, czasami restart może wiele zmienić



#7 rosssi

rosssi
  • 77 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:29

niestety nie pomoglo 



#8 luasz53

luasz53
  • 27 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:31

podłączałeś jeszcze raz pod itunes i kliknąłeś aktualizuj ?



#9 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 29 marca 2016 - 21:32

data i czas ustawiony poprawnie? zobacz na wyszukiwaniu ręcznym czy znajdzie jakieś sieci 



#10 rosssi

rosssi
  • 77 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:34

na wyszukiwaniu recznym wyszukuje sieci (4 sieci). Data i czas ustawione poprawnie 



#11 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:34

Spróbuj wejść w ustawienia, dalej operator następnie wyłącz automat, poczekaj dobrą chwilę, jak ukażą się Play, Play(T-Mobile), Play(Plus), Play(Orange), zaznacz np Play(T-Mobile) i zobacz czy sieć się pokaże, być może w Twoim miejscu, po prostu nie ma sieci Play.Wyjmij kartę sim i włóż ....


Użytkownik landr edytował ten post 29 marca 2016 - 21:38


#12 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 29 marca 2016 - 21:36

na wyszukiwaniu recznym wyszukuje sieci (4 sieci). Data i czas ustawione poprawnie 

może jakiś problem z kartą ? ew, zobacz czy da radę zadzwonić na 112 :) być może zostal zablokowany przez operatora



#13 rosssi

rosssi
  • 77 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:37

W moim miejscu jest zasieg wszystkich operatorow. Mam obok 6s i normalnie dziala na zasiegu PLAY. Ustawialem recznie na wszystkich operatorow po kolei i nic sie nie zmienia. 


Probowalem z inna karta. Rowniez nie dziala, a ta karta ktora jest w nim dziala na moim 6s. 



#14 luasz53

luasz53
  • 27 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:38

No to musisz napisać do faceta z allegro i opisać problem, może to być głębszy problem



#15 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 29 marca 2016 - 21:39

zobacz z kartą innego operatora , może w Play jest zablokowany



#16 rosssi

rosssi
  • 77 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:41

Jak był kupiony w PLAY to jak mogl zostac zablokowany? Jestem akurat pracownikiem PLAY i nie mamy mozliwosci blokad urzadzen. 



#17 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 29 marca 2016 - 21:46

Jak był kupiony w PLAY to jak mogl zostac zablokowany? Jestem akurat pracownikiem PLAY i nie mamy mozliwosci blokad urzadzen. 

zazwyczaj nie prowadzę jałowej dyskusji i tak bedzie tym razem, zobacz z kartą innego operatora oraz sprawdz czy dzwoni na 112 



#18 rosssi

rosssi
  • 77 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:47

na 112 dziala, karty innego operatora nie mam pod reka dzis juz 



#19 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 29 marca 2016 - 21:52

na 112 dziala, karty innego operatora nie mam pod reka dzis juz 

to z dużą dozą prawdopodobieństwa jest zablokowany przez Play  po IMEI 



#20 rosssi

rosssi
  • 77 postów

Napisano 29 marca 2016 - 21:54

Jesli blokuje sie Telefon po numerze imei czy nie jest on calkowicie blokowany u wszystkich operatorow? 


http://www.play.pl/p...wanie-telefonu/



#21 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 29 marca 2016 - 21:57

jeżeli Play go już zablokowal to kwestia dni jak zostanie zablokowany w innych sieciach , mialem już takie przypadki   :)  


Użytkownik satmar edytował ten post 29 marca 2016 - 21:59


#22 rosssi

rosssi
  • 77 postów

Napisano 29 marca 2016 - 23:02

Jak mogę sprawdzic czy zostal on zablokowany po imei? 


Dodatkowo dyspozycja zablokowania imei zazwyczaj zaczyna dzialac po 30 dniach od zlozenia pisma w punkcie. Mozliwe zeby nagle dzis zaczelo to dzialac? Jutro sprobuje jeszcze wlozyc karte tmobile tak jak to bylo wczesniej. 


Cofnąlem do 9.2.1 nadal to samo.Jutro sprobuje z karta tmobile. 



#23 rosssi

rosssi
  • 77 postów

Napisano 30 marca 2016 - 09:54

Na karcie T-mobile działa. Nie ma blokady imei u zadnego z operatorów. 



#24 buldoggg

buldoggg
  • 544 postów
  • SkądKatowice

Napisano 30 marca 2016 - 10:15

Wymień karte i po sprawie



#25 rosssi

rosssi
  • 77 postów

Napisano 30 marca 2016 - 10:16

Próbowałem na 5 kartach PLAY. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych