Też miałem ten problem na swoim iPhonie 6s Plus, odinstalowałem aplikację booking.com i wyłączyłem sugestię safari. Pomogło i linki znów działają nawet po powtórnym włączeniu sugestii safari także polecam ten sposób.
iOS 9.3 nie działają linki w aplikacjach
#51
Napisano 28 marca 2016 - 22:07
Komputer: iMac 21,5 Late 2013, Intel Iris Pro, Intel Core i5 2,7ghz, 8gb ram Sprzęt Mobilny: iPhone 6s Plus 64gb Gwiezdna Szarość, Macbook 12 Early 2015 Gwiezdna Szarość
#52
Napisano 28 marca 2016 - 22:52
#53
Napisano 28 marca 2016 - 23:28
Jedyne co pomaga do wyłączenie JavaScript w ustawieniach Safari - może nie rozwiązuje całkowicie problemu bo wiele rzeczy nie działa, ale umożliwia podstawowe korzystanie z przeglądarki :/
#54
Napisano 29 marca 2016 - 06:58
nadal nic nie zrobili
Steve się w grobie przewraca
#55
Napisano 29 marca 2016 - 07:05
Po zainstalowaniu wczoraj wieczorem poprawki 9.3 nic się nie zmieniło. Usunięcie booking.com czy wyłączenie sugestii Safari też nic nie zmienia, jedynie wyłączona JS pomaga. Aktualizowałem bez trybu DFU przez iTunes, bo nie chciałem utracić plików w iBooks.
#56
Napisano 29 marca 2016 - 07:43
#57
Napisano 29 marca 2016 - 08:49
Też mam Booking.com i również mnie dopadł ten problem. Na zagranicznych forach przejrzałem chyba wszystko co się da i rzeczywiście może mieć to związek. Tutaj jest to fajnie wyjaśnione https://bencollier.n...ges-on-ios-9-3/
Natomiast nie zmienia to faktu że raz na jakiś czas pojawia się ktoś kto nie ma tej aplikacji a problem występuje. Zatem jakby na to nie patrzeć zwaliło Apple. Wprowadzili coś co albo nie działa albo jest ograniczone a zewnętrzni deweloperzy swoimi zmianami blokują system. Konkluzja jest taka że albo trzeba czekać na update ze strony Apple (choć wczoraj np. pojawiła się aktualizacja Booking.com tak jakby Apple chciało rozwiązać problem bez wprowadzania swojej aktualizacji) albo spróbować zrobić restore. Mówię spróbować bo tak jak ktoś napisał wcześniej zrobienie backup-u może nie ponowić błędu jednak w większości przypadków zostaje ustawienie urządzenia jako nowego.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#58
Napisano 29 marca 2016 - 08:54
Użytkownik cronopioverde edytował ten post 29 marca 2016 - 08:56
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#59
Napisano 29 marca 2016 - 09:00
iPhone 5s i iPad Air 2 – na obydwu jest aplikacja Booking.com (zaznaczę tylko, że w serwisie tym nie logowałem się przez Facebooka ani nie łączyłem z nim konta; jest zupełnie niezależne) i na obydwu działają linki od początku 9.3 do teraz (wczorajszego buildu na iP 5s jeszcze nie ściągałem; nie spieszę się, skoro wszystko działa). Java Script też mam wszędzie włączone. Zatem jeszcze inne czynniki muszą wchodzić w rachubę.
Niektórzy podciągają to pod sprawę Apple i FBI a dokładnie tego że FBI odblokowało samodzielnie zabezpieczenia. Ale to raczej naciągane bo niewielka ilość osób zmagała się z tym problemem jeszcze przed iOS 9.3. Tak czy inaczej wina po stronie softu. Co by nie robić pomóc może jedynie Apple wydając update.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#60
Napisano 29 marca 2016 - 09:30
Ciekawe czy gdyby faktycznie FBI złamało zabezpieczenia to czy można byłoby na tym zarobić ;] Urządzenie jest średnio użyteczne teraz dla wielu więc odszkodowania mogłyby polecieć.
A tak całkiem na poważnie to aplikacje booking miałem, właśnie odinstalowałem, reset fona i nic.
Jestem spokojny od czasu gdy zorientowałem się, że jest to problem globalny, a nie tylko mojego zaledwie miesięcznego iphona. Czekamy.. czekamy na uptade
#61
Napisano 29 marca 2016 - 09:36
Ciekawe czy gdyby faktycznie FBI złamało zabezpieczenia to czy można byłoby na tym zarobić ;] Urządzenie jest średnio użyteczne teraz dla wielu więc odszkodowania mogłyby polecieć.
A tak całkiem na poważnie to aplikacje booking miałem, właśnie odinstalowałem, reset fona i nic.
Jestem spokojny od czasu gdy zorientowałem się, że jest to problem globalny, a nie tylko mojego zaledwie miesięcznego iphona. Czekamy.. czekamy na uptade
Masz na myśli reset (hard reset). Według moich obserwacji to nic nie daje. Teraz wyzerowałem iPad'a z poziomu DFU i ustawiłem jako nowy. Safari działa. Teraz wyzeruje raz jeszcze i wgram kopię zapasową z iCloud. Zobaczymy co się stanie.
Backup sprzed aktualizacji iOS 9.3 i na razie jest ok choć od razu usunąłem Booking.com zanim jeszcze się ściągnęła
Użytkownik kristof461 edytował ten post 29 marca 2016 - 10:04
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#62
Napisano 29 marca 2016 - 10:57
Cuda wyprawiałem i nic to nie zmieniało.
Wiec zrobiłem downgrade do 9.2.1 ustawiłem jako nowego, księżna tel z iCloud, programy appki z iTunes wszystko działa jak należy:)
Choć sam 9.2.1 nie przypada mi do gustu, bo chrupie jak dobre chipsy:)))
#63
Napisano 29 marca 2016 - 11:45
Niestety moja metoda pomogła tylko na kilka godzin i problem znowu wrócił ;/ . Co prawda po wyłączeniu sugestii safari w przeglądarce mogę otwierać bez problemu linki ale już w Airmailu nie da się klikać w linki bo aplikacja się zacina, masakra oby to jak najszybciej naprawili bo to mocno utrudnia korzystanie z iPhone.
Komputer: iMac 21,5 Late 2013, Intel Iris Pro, Intel Core i5 2,7ghz, 8gb ram Sprzęt Mobilny: iPhone 6s Plus 64gb Gwiezdna Szarość, Macbook 12 Early 2015 Gwiezdna Szarość
#64
Napisano 29 marca 2016 - 11:48
#65
Napisano 29 marca 2016 - 11:52
Czytałem ze dzisiaj pod wieczór może się pojawić 9.1
Znowu??
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#66
Napisano 29 marca 2016 - 13:17
Czytałem ze dzisiaj pod wieczór może się pojawić 9.1
Tylko pod wieczór w Europie czy Stanach?
#67
Napisano 29 marca 2016 - 14:11
Tylko pod wieczór w Europie czy Stanach?
Niby naszego o 19-tej. Ale są to zdawkowe informacje na pojedynczych stronach więc może być rożnie
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#68
Napisano 29 marca 2016 - 16:57
U mnie usunięcie Booking.com niestety nie pomogło. Czekam z niecierpliwością na skuteczny ruch Apple.
#69
Napisano 29 marca 2016 - 17:04
#70
Napisano 29 marca 2016 - 17:55
#71
Napisano 29 marca 2016 - 20:44
#72
Napisano 29 marca 2016 - 22:17
Niestety to cena którą płacimy jako nie tylko użytkownicy ale "wyznawcy" jednej marki. Czują się bezkarni.
Jeśli chodzi o mnie to po tej akcji postanowiłem wyjść z części sprzętu, przy najbliższej wymianie kupie też coś innego. W chwili obecnej praktycznie nie mogę pracować bez komputera mimo że posiadam telefon i tablet.
Dlatego przy następnym rozdaniu czas zmienić choćby jedno urządzenie na rzecz konkurencji!!!
#73
Napisano 29 marca 2016 - 23:12
Niestety to cena którą płacimy jako nie tylko użytkownicy ale "wyznawcy" jednej marki. Czują się bezkarni.
Jeśli chodzi o mnie to po tej akcji postanowiłem wyjść z części sprzętu, przy najbliższej wymianie kupie też coś innego. W chwili obecnej praktycznie nie mogę pracować bez komputera mimo że posiadam telefon i tablet.
Dlatego przy następnym rozdaniu czas zmienić choćby jedno urządzenie na rzecz konkurencji!!!
Mam podobne przemyślenia.
#74
Napisano 30 marca 2016 - 12:11
Przeglądarka Opera pozwala mi otwierać linki w drugiej karcie, Safari póki co zawiesza. Takie tam info.
#75
Napisano 30 marca 2016 - 19:52
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych