Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iOS 9.3 nie działają linki w aplikacjach


Najlepsza odpowiedź dexter77 , 31 marca 2016 - 18:24

Jest aktualizacja 9.3.1 :)

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
84 odpowiedzi w tym temacie

#51 Pietruszex

Pietruszex
  • 141 postów

Napisano 28 marca 2016 - 22:07

Też miałem ten problem na swoim iPhonie 6s Plus, odinstalowałem aplikację booking.com i wyłączyłem sugestię safari. Pomogło i linki znów działają nawet po powtórnym włączeniu sugestii safari także polecam ten sposób.


Komputer: iMac 21,5 Late 2013, Intel Iris Pro, Intel Core i5 2,7ghz, 8gb ram Sprzęt Mobilny: iPhone 6s Plus 64gb Gwiezdna Szarość, Macbook 12 Early 2015 Gwiezdna Szarość 


#52 sdoubleu

sdoubleu
  • 20 postów

Napisano 28 marca 2016 - 22:52

Nie mam booking.com a wszystkie urządzenia zaktualizowane do 9.3 i normalnie działają. To może być przyczyna.

#53 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 28 marca 2016 - 23:28

Po odinstalowaniu booking dalej nie działa.
Jedyne co pomaga do wyłączenie JavaScript w ustawieniach Safari - może nie rozwiązuje całkowicie problemu bo wiele rzeczy nie działa, ale umożliwia podstawowe korzystanie z przeglądarki :/

#54 maagdaa

maagdaa
  • 5 postów

Napisano 29 marca 2016 - 06:58

nadal nic nie zrobili  :(

Steve się w grobie przewraca :wacko:



#55 konrad white

konrad white
  • 236 postów

Napisano 29 marca 2016 - 07:05

Po zainstalowaniu wczoraj wieczorem poprawki 9.3 nic się nie zmieniło. Usunięcie booking.com czy wyłączenie sugestii Safari też nic nie zmienia, jedynie wyłączona JS pomaga. Aktualizowałem bez trybu DFU przez iTunes, bo nie chciałem utracić plików w iBooks.



#56 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 29 marca 2016 - 07:43

Właśnie przywróciłem 6s plus do ustawień fabrycznych jako nowy i safari już normalnie działa , potem kopia z iCloud i też jest ok, zobaczymy dalej.

#57 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 29 marca 2016 - 08:49

Też mam Booking.com i również mnie dopadł ten problem. Na zagranicznych forach przejrzałem chyba wszystko co się da i rzeczywiście może mieć to związek. Tutaj jest to fajnie wyjaśnione https://bencollier.n...ges-on-ios-9-3/
Natomiast nie zmienia to faktu że raz na jakiś czas pojawia się ktoś kto nie ma tej aplikacji a problem występuje. Zatem jakby na to nie patrzeć zwaliło Apple. Wprowadzili coś co albo nie działa albo jest ograniczone a zewnętrzni deweloperzy swoimi zmianami blokują system. Konkluzja jest taka że albo trzeba czekać na update ze strony Apple (choć wczoraj np. pojawiła się aktualizacja Booking.com tak jakby Apple chciało rozwiązać problem bez wprowadzania swojej aktualizacji) albo spróbować zrobić restore. Mówię spróbować bo tak jak ktoś napisał wcześniej zrobienie backup-u może nie ponowić błędu jednak w większości przypadków zostaje ustawienie urządzenia jako nowego. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#58 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 29 marca 2016 - 08:54

iPhone 5s i iPad Air 2 – na obydwu jest aplikacja Booking.com (zaznaczę tylko, że w serwisie tym nie logowałem się przez Facebooka ani nie łączyłem z nim konta; jest zupełnie niezależne) i na obydwu działają linki od początku 9.3 do teraz (wczorajszego buildu na iP 5s jeszcze nie ściągałem; nie spieszę się, skoro wszystko działa). Java Script też mam wszędzie włączone. Zatem jeszcze inne czynniki muszą wchodzić w rachubę.

Użytkownik cronopioverde edytował ten post 29 marca 2016 - 08:56

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#59 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 29 marca 2016 - 09:00

iPhone 5s i iPad Air 2 – na obydwu jest aplikacja Booking.com (zaznaczę tylko, że w serwisie tym nie logowałem się przez Facebooka ani nie łączyłem z nim konta; jest zupełnie niezależne) i na obydwu działają linki od początku 9.3 do teraz (wczorajszego buildu na iP 5s jeszcze nie ściągałem; nie spieszę się, skoro wszystko działa). Java Script też mam wszędzie włączone. Zatem jeszcze inne czynniki muszą wchodzić w rachubę.

Niektórzy podciągają to pod sprawę Apple i FBI a dokładnie tego że FBI odblokowało samodzielnie zabezpieczenia. Ale to raczej naciągane bo niewielka ilość osób zmagała się z tym problemem jeszcze przed iOS 9.3. Tak czy inaczej wina po stronie softu. Co by nie robić pomóc może jedynie Apple wydając update.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#60 SzagiPhone

SzagiPhone
  • 6 postów

Napisano 29 marca 2016 - 09:30

Ciekawe czy gdyby faktycznie FBI złamało zabezpieczenia to czy można byłoby na tym zarobić ;] Urządzenie jest średnio użyteczne teraz dla wielu więc odszkodowania mogłyby polecieć.

A tak całkiem na poważnie to aplikacje booking miałem, właśnie odinstalowałem, reset fona i nic.

Jestem spokojny od czasu gdy zorientowałem się, że jest to problem globalny, a nie tylko mojego zaledwie miesięcznego iphona. Czekamy.. czekamy na uptade ;) :D



#61 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 29 marca 2016 - 09:36

Ciekawe czy gdyby faktycznie FBI złamało zabezpieczenia to czy można byłoby na tym zarobić ;] Urządzenie jest średnio użyteczne teraz dla wielu więc odszkodowania mogłyby polecieć.

A tak całkiem na poważnie to aplikacje booking miałem, właśnie odinstalowałem, reset fona i nic.

Jestem spokojny od czasu gdy zorientowałem się, że jest to problem globalny, a nie tylko mojego zaledwie miesięcznego iphona. Czekamy.. czekamy na uptade ;) :D

Masz na myśli reset (hard reset). Według moich obserwacji to nic nie daje. Teraz wyzerowałem iPad'a z poziomu DFU i ustawiłem jako nowy. Safari działa. Teraz wyzeruje raz jeszcze i wgram kopię zapasową z iCloud. Zobaczymy co się stanie. 

Backup sprzed aktualizacji iOS 9.3 i na razie jest ok choć od razu usunąłem Booking.com zanim jeszcze się ściągnęła


Użytkownik kristof461 edytował ten post 29 marca 2016 - 10:04

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#62 ROMEL

ROMEL
  • 60 postów

Napisano 29 marca 2016 - 10:57

Od 9.2.1 przeszedłem przez wszystkie bety...jak chciałem zainstalować officjala to mnie blokowało przy weryfikacji (pisał ktoś o tym) przybitym zamieszaniu zauważyłem problem z niedziałającymu linkami itd...
Cuda wyprawiałem i nic to nie zmieniało.

Wiec zrobiłem downgrade do 9.2.1 ustawiłem jako nowego, księżna tel z iCloud, programy appki z iTunes wszystko działa jak należy:)
Choć sam 9.2.1 nie przypada mi do gustu, bo chrupie jak dobre chipsy:)))

#63 Pietruszex

Pietruszex
  • 141 postów

Napisano 29 marca 2016 - 11:45

Niestety moja metoda pomogła tylko na kilka godzin i problem znowu wrócił ;/ . Co prawda po wyłączeniu sugestii safari w przeglądarce mogę otwierać bez problemu linki ale już w Airmailu nie da się klikać w linki bo aplikacja się zacina, masakra oby to jak najszybciej naprawili bo to mocno utrudnia korzystanie z iPhone. 


Komputer: iMac 21,5 Late 2013, Intel Iris Pro, Intel Core i5 2,7ghz, 8gb ram Sprzęt Mobilny: iPhone 6s Plus 64gb Gwiezdna Szarość, Macbook 12 Early 2015 Gwiezdna Szarość 


#64 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 29 marca 2016 - 11:48

Czytałem ze dzisiaj pod wieczór może się pojawić 9.1

#65 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 29 marca 2016 - 11:52

Czytałem ze dzisiaj pod wieczór może się pojawić 9.1


Znowu?? ;)

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#66 krzyssp

krzyssp
  • 58 postów

Napisano 29 marca 2016 - 13:17

Czytałem ze dzisiaj pod wieczór może się pojawić 9.1

Tylko pod wieczór w Europie czy Stanach? ;)



#67 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 29 marca 2016 - 14:11

Tylko pod wieczór w Europie czy Stanach? ;)


Niby naszego o 19-tej. Ale są to zdawkowe informacje na pojedynczych stronach więc może być rożnie

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#68 Spinetta

Spinetta
  • 3 postów

Napisano 29 marca 2016 - 16:57

U mnie usunięcie Booking.com niestety nie pomogło. Czekam z niecierpliwością na skuteczny ruch Apple.



#69 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 29 marca 2016 - 17:04

Już pisałem wcześniej, spróbujcie od nowa zainstalować system jako nowy iPhone i potem wgrać kopię, tak zrobiłem, linki teraz działają poprawnie, wcześniej jak wchodziłem w Google i wyszukaj to po chęci kliknięcia w odnośnik całkowicie safari zawisło.

#70 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 29 marca 2016 - 17:55

Jak dla mnie na restore to szkoda zachodu, na pewno niebawem pojawi się aktualizacja.

#71 voytach

voytach
  • 226 postów

Napisano 29 marca 2016 - 20:44

Przecież to jest jakaś kpina. Połowa świata ma niesprawne urządzenia a Apple sie wypina...

#72 afgann

afgann
  • 37 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 marca 2016 - 22:17

Niestety to cena którą płacimy jako nie tylko użytkownicy ale "wyznawcy" jednej marki. Czują się bezkarni. 

 

Jeśli chodzi o mnie to po tej akcji postanowiłem wyjść z części sprzętu, przy najbliższej wymianie kupie też coś innego. W chwili obecnej praktycznie nie mogę pracować bez komputera mimo że posiadam telefon i tablet.

 

Dlatego przy następnym rozdaniu czas zmienić choćby jedno urządzenie na rzecz konkurencji!!!  



#73 konrad white

konrad white
  • 236 postów

Napisano 29 marca 2016 - 23:12

Niestety to cena którą płacimy jako nie tylko użytkownicy ale "wyznawcy" jednej marki. Czują się bezkarni. 

 

Jeśli chodzi o mnie to po tej akcji postanowiłem wyjść z części sprzętu, przy najbliższej wymianie kupie też coś innego. W chwili obecnej praktycznie nie mogę pracować bez komputera mimo że posiadam telefon i tablet.

 

Dlatego przy następnym rozdaniu czas zmienić choćby jedno urządzenie na rzecz konkurencji!!!  

Mam podobne przemyślenia.



#74 SzagiPhone

SzagiPhone
  • 6 postów

Napisano 30 marca 2016 - 12:11

Przeglądarka Opera pozwala mi otwierać linki w drugiej karcie, Safari póki co zawiesza. Takie tam info.



#75 tomit

tomit
  • 140 postów
  • SkądCzęstochowa / Kraków

Napisano 30 marca 2016 - 19:52

Aż do rozwiązania problemu przez Apple polecam przesiąść się na przeglądarkę Dolphin. Obsługuje JavaScript i nie ma żadnych problemów z linkami. Korzystam z niej od 2 dni i dzięki temu łatwiej czekać na reakcję Apple i naprawę błędu.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych