Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Safari nie może zweryfikować tożsamości witryny ...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 1taka

1taka
  • 3 postów

Napisano 24 marca 2016 - 14:21

Witam, jak w tytule: "Safari nie może zweryfikować witryny ssl.allegro.pl" - następną informacją jest "Safari nie może połączyć się z serwerem" -. Co może być przyczyną?

 

Załączony plik  Zrzut ekranu 2016-03-23 o 22.46.33.png   521,28 KB   1 Ilość pobrań

Załączony plik  Zrzut ekranu 2016-03-23 o 22.47.01.png   400,74 KB   1 Ilość pobrań

 

Będę wdzięczna za pomoc.  

 

To nie jest problem sprzętowy, a takim poświęcony jest dział Mac Hardware. Wszelakie problemy z oprogramowaniem umieszczamy w dziale Programy.


Użytkownik 666 edytował ten post 24 marca 2016 - 15:19


#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5 069 postów
  • Płeć:

Napisano 24 marca 2016 - 14:32

Kliknij na "wyświetl certyfikat" i wklej, co tam masz. Niewykluczone, że jakiś szkodnik działa w Twojej sieci i próbuje przeprowadzić atak man-in-the-middle.



#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 marca 2016 - 14:40

Ustaw poprawnie godzinę i datę. 


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 1taka

1taka
  • 3 postów

Napisano 24 marca 2016 - 14:41

Proszę:

 

Załączony plik  Zrzut ekranu 2016-03-24 o 14.38.27.png   545,66 KB   3 Ilość pobrań

 

 


Ustaw poprawnie godzinę i datę. 

Godzina i data ustawiona jest poprawnie. 



#5 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5 069 postów
  • Płeć:

Napisano 24 marca 2016 - 14:45

Możliwe są 2 opcje:

 

1. Certyfikat główny (Thawte) nie jest jest traktowany przez Twój system jako zaufany, choć powinien. Wówczas powinno wystarczyć kliknięcie "zaufaj". Ale możliwa jest też opcja taka:

 

2. Ktoś udaje stronę Allegro podpisując ją certyfikatem udającym Thawte i stąd podnosi się alert.

 

Nie dam rady zdalnie określić, który scenariusz ma miejsce u Ciebie.



#6 1taka

1taka
  • 3 postów

Napisano 24 marca 2016 - 14:49

Co w takim przypadku począć? 



#7 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5 069 postów
  • Płeć:

Napisano 24 marca 2016 - 15:01

Jeśli nikt na forum nie rzuci jakiegoś nowego światła, to jedyna moja rada jest taka: zaprosić do siebie kogoś, kto się zna.



#8 666

666

    Mac Pro doctor


  • 2 401 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 24 marca 2016 - 15:20

Przenoszę do właściwego działu.


mac-pro.pl

Serwis i (roz)budowa stacji roboczych Apple
Masz problem z Makiem Pro? Brakuje mu mocy?

Pisz lub dzwoń: 501211594


#9 Mar-ko

Mar-ko
  • 2 postów

Napisano 15 kwietnia 2016 - 11:09

Na początku Marca '16 Allegro pozmieniało coś w systemie bezpieczeństwa. N.p. u koleżanki zupełnie przestał logować z iPad-Safari, chociaż do tego rok pracowało na tip-top... Chyba twój problem to część tego zameszania...






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych