Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak wymazać nieaktywny iPhone?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 letsgogethiigh

letsgogethiigh
  • 11 postów

Napisano 22 marca 2016 - 17:18

Witam,

mój telefon jest popsuty, nie reaguje na ładowanie i nie włącza się. Warunek jest taki, że przed oddaniem go do serwisu muszę go wymazać i zdjąć blokadę konta iCloud (jak rozumiem, stałoby się to automatycznie po wymazaniu i usunięciu z konta). Problem w tym, że kiedy chcę to zrobić, loguję się i wszystko dobrze idzie; wybieram opcję "wymaż iPhone" po czym po upływie kilkunastu sekund wyświetla się komunikat o treści:

"Żądanie zatrzymania wymazywania.

Wymazanie oczekuje

Po połączeniu się z internetem zawartość tego telefonu iPhone zostanie wymazana."

Nie mam pojęcia co robić dalej, gdyż telefon jest nieaktywny i nie ma sposobu aby go włączyć, a serwis odmawia naprawy bez zdjęcia blokady iCloud.

Czytałam, ten artykuł ( https://support.apple.com/pl-pl/HT204233 ), ale okazał się on niezbyt pomocny.

 

Za pomoc z góry dziękuję.



#2 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 22 marca 2016 - 17:23

A widzi go chociaż iTunes? (zgaduję, że nie, ale warto spróbować)

Bo jeśli tak to klikasz odtwórz oprogramowanie i po kłopocie.


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#3 letsgogethiigh

letsgogethiigh
  • 11 postów

Napisano 22 marca 2016 - 18:01

iTunesa nie posiadam gdyż był to nowiutki dwutygodniowy telefon i nie założyłam wszystkiego od razu :(



#4 marooo

marooo
  • 628 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 marca 2016 - 18:11

iTunesa nie posiadam gdyż był to nowiutki dwutygodniowy telefon i nie założyłam wszystkiego od razu :(

 

iTunes to program na komputer.



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 marca 2016 - 18:38

Nie masz go wymazać tylko usunąć z konta iCloud. Zaloguj się na icloud.com, wejdź w Znajdź, wybierz z listy iPhona i kliknij usuń z aplikacji.

 

Potem sprawdź na tej stronie https://www.icloud.com/activationlock/ czy blokada jest wyłączona.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 letsgogethiigh

letsgogethiigh
  • 11 postów

Napisano 22 marca 2016 - 18:51

Nie masz go wymazać tylko usunąć z konta iCloud. Zaloguj się na icloud.com, wejdź w Znajdź, wybierz z listy iPhona i kliknij usuń z aplikacji.

 

Potem sprawdź na tej stronie https://www.icloud.com/activationlock/ czy blokada jest wyłączona.

 

Próbowałam, z tym że wyświetla mi się komunikat o następującej treści:

"wszystkie urządzenia są nieaktywne

Nie można wyświetlić żadnych lokalizacji, ponieważ żadne z urządzeń nie ma połączenia z Internetem"

Niestety nie mam więc nawet takiej możliwości, a problem pozostaje nierozwiązany.


iTunes to program na komputer.

 

Wiem, że iTunes to program na komputer, ale chybatrzeba go w jakiś sposób połączyć z telefonem, a mój jest nieaktywny.  Chyba, że doradzasz zainstalowanie iTunesa i podpięcie telefonu przez kabel?



#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 marca 2016 - 18:53

A blokada w ogóle jest jeszcze włączona? Sprawdziłaś na tej stronie, którą Ci podałem?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 22 marca 2016 - 18:56

Z tego co pisalas wybierasz opcje "wymaz iPhone" a masz wybrac "usun iPhone z konta"

#9 letsgogethiigh

letsgogethiigh
  • 11 postów

Napisano 22 marca 2016 - 19:02

A blokada w ogóle jest jeszcze włączona? Sprawdziłaś na tej stronie, którą Ci podałem?

 

Dziękuję bardzo za pomoc, blokada jest wyłączona i wszystko się udało :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych