Z tego co widzę, to właśnie w ogóle zablokowali możliwość instalacji oprogramowania 9.3 na iPhonach 5 i 5S oraz na iPadach. Do każdego z tych urządzeń iTunes ściąga soft 9.2.1, a 9.3 nie jest już podpisywany
Czyli kolejny raz okazało się, że wypuścili niedorobionego gniota z błędami. W takim razie na czym polega cały ten system testów wersji beta? Kto to testuje i na czym skoro wszelkie błędy wychodzą kiedy zwykli klienci aktualizują urządzenia.
Od poniedziałku było już u nas około 10 osób, które nie mogą aktywować urządzeń po aktualizacji i nie chodzi o iPada 2 ale też iPhony 5 i 5S oraz iPad 3.
Edited by macsupport, 25 March 2016 - 13:18.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91