Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iOS 9.3-9.3.x - Dyskusja


  • Please log in to reply
1004 replies to this topic

#176 Evadi

Evadi
  • 79 posts

Posted 25 March 2016 - 08:06

Jak by kogoś to interesowało to 4s poprawa płynności... :)

Mnie interesuje :) Czy możesz napisać coś więcej? Jak ma się sprawa z baterią? Czy telefon mocno się grzeje? Obecnie używam 8.4.1. Miałem zainstalowaną dziewiątkę, ale po tej "masakrze" jaką zrobił ten system z moim telefonem (4s) szybko wróciłem właśnie do ósemki.


Edited by Evadi, 25 March 2016 - 08:08.


#177 Geble

Geble

  • 1183 posts
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Posted 25 March 2016 - 10:19

Przed chwilką przestała mi działać belka powiadomień. Nie da się jej wywołać w żaden sposób. Reset urządzenia nic nie pomaga. Czy ktoś spotkał się z tym problemem w czasie trwania bety lub już podczas oficjalnego wydania nowego iOS'a?


BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI


#178 dkownacki

dkownacki
  • 90 posts
  • Płeć:
  • SkądKościan

Posted 25 March 2016 - 13:03

Tak jak u przedmówców na iP5s wszystko na plus, bateria super, animacje płynnie, czasem coś chrupnie ale nie przeszkadza to zbytnio Jedynie co mnie irytuje to nie działający do końca Night Shift. Idea zacna, na MBA f.luxa używam od zawsze, ale czy komuś jeszcze NS nie wyłącza się automatycznie rano? 

Mam go nastawionego od 22 do 7 rano, a dzisiaj na przykład jak sprawdzałem koło 9 ekran nadal był żółtawy, dopiero podwójne kliknięcie w ikonę w CC wyłączyło ten tryb.

Ma ktoś podobny problem albo wie jak go wyeliminować czy najlepiej zrobić restore i zobaczyc czy pomoże?



#179 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 25 March 2016 - 13:11

Z tego co widzę, to właśnie w ogóle zablokowali możliwość instalacji oprogramowania 9.3 na iPhonach 5 i 5S oraz na iPadach. Do każdego z tych urządzeń iTunes ściąga soft 9.2.1, a 9.3 nie jest już podpisywany :)

 

59529008639377801035.png

 

Czyli kolejny raz okazało się, że wypuścili niedorobionego gniota z błędami. W takim razie na czym polega cały ten system testów wersji beta? Kto to testuje i na czym skoro wszelkie błędy wychodzą kiedy zwykli klienci aktualizują urządzenia.

Od poniedziałku było już u nas około 10 osób, które nie mogą aktywować urządzeń po aktualizacji i nie chodzi o iPada 2 ale też iPhony 5 i 5S oraz iPad 3.


Edited by macsupport, 25 March 2016 - 13:18.

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#180 kristof461

kristof461
  • 2340 posts

Posted 25 March 2016 - 13:18

Z tego co widzę, to właśnie w ogóle zablokowali możliwość instalacji oprogramowania 9.3 na iPhonach 5 i 5S oraz na iPadach. Do każdego z tych urządzeń iTunes ściąga soft 9.2.1, a 9.3 nie jest już podpisywany :)

Podobno w najbliższych dniach nowy mają wznowić iOS 9.3 dla tych starszych urządzeń. Jeśli chodzi o iPady to chyba zablokowali aktualizację dla iPada Air i starszych. Choć w moim Mini 2 jakoś wszystko poszło bez problemu. Z drugiej strony lepiej chyba taki błąd (choć nie ma co ukrywać że dość kuriozalny) niż jakieś bugi podczas użytkowania systemu. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#181 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 25 March 2016 - 13:24

Dla starszych urządzeń? iPhone 5S, iPhone 5, iPad Air 2, iPad Pro? To aż tak stare urządzenia? Czy nikt nie instalował na nich wersji beta i nie wykrył błędów związanych z aktywacją? 


Z drugiej strony lepiej chyba taki błąd (choć nie ma co ukrywać że dość kuriozalny) niż jakieś bugi podczas użytkowania systemu. 

 

Do użytkowania systemu nie dochodzi przy tym błędzie, bo urządzenia nie da się aktywować po aktualizacji. Każe podać AppleID i hasło, a potem twierdzi, że nie jest przypisany do tego konta.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#182 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4952 posts
  • Płeć:

Posted 25 March 2016 - 13:29

To w ogóle pod znakiem zapytania stawia argument, że "Apple ma kontrolę nad hardware i software i dzięki temu to wszystko jest lepiej ze sobą spasowane". Nawet uwzględniając starsze generacje urządzeń, to jest ich stosunkowo niewiele jak na tak potężny organizm, żeby nie przetestować na nich wszystkich nowego systemu przed udostępnieniem go użytkownikom. Szczególnie, że to nie są jakieś incydentalne przypadki.



#183 voytach

voytach
  • 226 posts

Posted 25 March 2016 - 13:52

Air 2 smiga jak szalony.

#184 olo11

olo11
  • 165 posts
  • SkądWarszawa

Posted 25 March 2016 - 14:18

To prawda. W Air 2 ciężko się przyczepić do czegokolwiek. System działa tak jak powinien. Jestem wymagającym użytkownikiem i moje oko wyłapie nawet niewielkie mikroprzycięcia. Jak sprawa wygląda w iPhone 6?

MBP M1; iPhone 13 Pro; AirPods Pro


#185 SMalik

SMalik
  • 23 posts

Posted 25 March 2016 - 14:45

Aktualizacja przebiegla bez problemu (6s)

Ale...

Zauwazylem ,ze nie mam przelacznika do 2g ( uprzedzajac sugestie- tak,czasem mi sie przydawal.)

Jest tylko ogolnie- dane komorkowe i ew. mozliwosc wylaczenia LTE...

 

i nie wiem czy ma to zwiazek z powyzszym ale zauwazylem pogorszenie zasiegu na 9.3

Wskaznik pokazuje zaledwie dwie, czasem 3 kropki. Wczesniej bez problemu wszystkie.



#186 lelekCk

lelekCk
  • 240 posts
  • Skądz południa

Posted 25 March 2016 - 14:51

Nie masz tego w Ustawienia->Sieć komórkowa->Opcje danych komórkowych->Głosowe i danych->2G

?


iPhone 3GS


#187 SMalik

SMalik
  • 23 posts

Posted 25 March 2016 - 15:18

Nie masz tego w Ustawienia->Sieć komórkowa->Opcje danych komórkowych->Głosowe i danych->2G

?

Nie. Mam opcje danych kom. > wlacz/wylacz LTE i ponizej roaming danych.

Innych mozliwosci nie ma.

martwi mnie slaby sygnal- nawet po wylaczeniu danych sieci kom...

 

bateria jak na razie bez rewelacji- 33% i 4 godz uzycia.


Edited by SMalik, 25 March 2016 - 15:22.


#188 inuictus

inuictus
  • 1023 posts
  • SkądWarszawa

Posted 25 March 2016 - 15:31

Zastanawia mnie czy brak opcji wyboru LTE/3G/2G to nie kwestia operatora, u mnie normalnie jest wybór między tymi trzema opcjami (sieć Plus). O baterii już pisałem, jestem bardzo zadowolony.

Na iPad Air 2 także wszystko elegancko. Moim zdaniem w końcu dopracowali iOS 9.

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#189 Policjant

Policjant
  • 101 posts
  • SkądWarszawa

Posted 25 March 2016 - 15:43

Mnie interesuje :) Czy możesz napisać coś więcej? Jak ma się sprawa z baterią? Czy telefon mocno się grzeje? Obecnie używam 8.4.1. Miałem zainstalowaną dziewiątkę, ale po tej "masakrze" jaką zrobił ten system z moim telefonem (4s) szybko wróciłem właśnie do ósemki.

 

Bateria wzrost "trzymania" o ok 30 %

Telefon mnie j się grzeje. Generalnie jestem zadowolony z działania staruszka po tej aktualizacji.


Iphone 12 Pro, Iphone 12, Ipad 5 generation, Ipad 7 generation, ​AW4, AWSE, PC, Macbook Pro 2019 16, ATV 4k


#190 lelekCk

lelekCk
  • 240 posts
  • Skądz południa

Posted 25 March 2016 - 15:50

Zastanawia mnie czy brak opcji wyboru LTE/3G/2G to nie kwestia operatora, u mnie normalnie jest wybór między tymi trzema opcjami (sieć Plus). O baterii już pisałem, jestem bardzo zadowolony.

Na iPad Air 2 także wszystko elegancko. Moim zdaniem w końcu dopracowali iOS 9.

Też tak myślę. W moim przypadku operatorem także jest Puls. W innym przypadku już nie pomogę.


iPhone 3GS


#191 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 25 March 2016 - 15:54

Zastanawia mnie czy brak opcji wyboru LTE/3G/2G to nie kwestia operatora, u mnie normalnie jest wybór między tymi trzema opcjami (sieć Plus). O baterii już pisałem, jestem bardzo zadowolony.

 

Dokładnie tak jest. To operator decyduje w jakich trybach może być używany iPhone. Niektórzy w ogóle blokują możliwość używania na 2G.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#192 zorba

zorba
  • 156 posts

Posted 25 March 2016 - 15:57

...................................... Niektórzy w ogóle blokują możliwość używania na 2G.

 

Play nie blokuje :-)



#193 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 25 March 2016 - 16:01

Wiem, mam Play i specjalnie to sprawdziłem.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#194 krzyssp

krzyssp
  • 58 posts

Posted 25 March 2016 - 16:03

Jeśli na 8.4.1 mam możliwość przełączenia na 2G to na 9.3 też będę miał tą możliwość? (TMobile) 



#195 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 25 March 2016 - 16:04

Raczej tak, ale zapytaj kogoś, kto ma iPhona w TMobile czy ma tę funkcję w najnowszym oprogramowaniu.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#196 zorba

zorba
  • 156 posts

Posted 25 March 2016 - 16:05

Oczywiście na iPadzie cellular takiego wyboru nie ma ;-)

Wybór jest tylko w telefonach ;-)



#197 MC_

MC_
  • 6923 posts

Posted 25 March 2016 - 16:38

W Orange 2g nadal jest.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#198 voytach

voytach
  • 226 posts

Posted 25 March 2016 - 16:39

Wlasnie sprawdzilem z ciekawosci-rowniez nie mam mozliwosci wyboru 2G/3G/LTE. W poprzedniej wersji mialem. Operatora nie zmienialem ;)

t-mobile.de

Edited by voytach, 25 March 2016 - 16:49.


#199 pedros

pedros
  • 1392 posts
  • SkądWAW, PL

Posted 25 March 2016 - 17:33

W Plusie pod iOS 9.3 na iPhone 5s też można wybrać LTE/3G/2G...



#200 Gość_Micharze_*

Gość_Micharze_*

Posted 25 March 2016 - 17:55

A u mnie średnio z baterią.. Nie wiem, czemu jak u wszystkich jest lepiej :/

 

Attached File  IMG_0033.jpg   143.07KB   1 downloads






2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users