Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie działa safari iPhone 5s.


Najlepsza odpowiedź wopo , 22 marca 2016 - 00:20

Ustawienia-sieć komórkowa -przewiń w dół i zobacz czy Safari jest zaznaczona. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Diaxower

Diaxower
  • 3 postów

Napisano 20 marca 2016 - 22:40

Witam,

 

Parę dni temu wymieniłem kartę na nową z lte, wcześniej normalnie mi działała, teraz mam dzwiny problem. Mianowicie przy włączonym pakiecie danych nie działa mi safari(Bład: Safari: nie może otworzyć strony; iPhone nie ma połączenia z internetem). Każda aplikacja związana z internetem działa normalnie, czyli internet działa prawidłowo, tylko safari nie działa. Dodam jeszcze, że na wifi normalnie działa mi safari.



#2 robroyy

robroyy
  • 411 postów
  • SkądPoznań

Napisano 21 marca 2016 - 05:59

Ustawienia/ogólne/wyzeruj/ustawienia sieciowe ;)


<p>Komputer MacBook Pro 13 2.4 i5 2.4 GHz iPhone Xr,iPhone Xs  :D


#3 Diaxower

Diaxower
  • 3 postów

Napisano 21 marca 2016 - 23:00

Ustawienia/ogólne/wyzeruj/ustawienia sieciowe ;)

nie pomogło.



#4 wopo

wopo
  • 173 postów

Napisano 22 marca 2016 - 00:20   Najlepsza odpowiedź

Ustawienia-sieć komórkowa -przewiń w dół i zobacz czy Safari jest zaznaczona.

iPhone 15Pro 128GB Tytan Błękitny


#5 igorwsky

igorwsky
  • 2 postów

Napisano 22 marca 2016 - 02:17

Jeżeli powyższe czynności nie pomogły odtwórz telefon w iTunes.

#6 Diaxower

Diaxower
  • 3 postów

Napisano 22 marca 2016 - 16:12

Ustawienia-sieć komórkowa -przewiń w dół i zobacz czy Safari jest zaznaczona.

Dziękuje pomogło.

 

Do zamknięcia.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych