Witam,
to moje początki na forum i jest to mój pierwszy post, więc bardzo proszę o wyrozumiałość.
Moja sytuacja wygląda następująco:
w grudniu 2015 roku zakupiłam iPhone'a 4S. Od początku telefon niepokoił zbyt wysokim i nienaturalnym spożyciem baterii - był ewidentnie wadliwy. Trwało to z miesiąc, aż telefon padł zupełnie i przestał reagować na cokolwiek. Postanowiłam więc wysłać urządzenie do serwisu, który gwarantował sprzedający. Serwisanci poprosili o hasło do konta iCloud, ja je podałam, naprawa podobno została dokonana (wymiana baterii) i telefon został do mnie odesłany. Z tym, że powrócił praktycznie w stanie niezmienionym - to jest włączył się, poziom baterii wynosił 9%, iPhone nie reagował na ładowanie tak jak poprzednio i po kilku godzinach oczywiście padł na amen.
Wtedy to rozpoczęła się długa batalia ze sprzedającym, który utrudniał następną naprawę jak tylko mógł. Telefon został jednak wysłany do serwisu po raz drugi. Sprzedający w mailu ponownie zapytał o hasło do konta iCloud, które podałam ponownie. W mailu zwrotnym dowiedziałam się, że hasło to jest niepoprawne. Zalogowałam się przez przeglądarkę i udało mi się to bez problemu - hasło było w porządku. Jednakże w tym czasie sprzedający odesłał mi urządzenie, zasłaniając się tym, że telefonu nie można wysyłać do serwisu z założonym kontem iCloud i aby naprawa serwisowa została dokonana muszę zdjąć je sama.
Przeczytałam ten ( https://support.apple.com/pl-pl/HT201351 ) artykuł, który w niczym mi nie pomógł gdyż telefon jest nieaktywny, nie da się go żadnym sposobem włączyć. Próbowałam skorzystać z opcji:
"Jeśli na urządzeniu są używane usługi iCloud i Znajdź mój iPhone, zaloguj się na stronie icloud.com/find, wybierz urządzenie i kliknij opcję Wymaż. Po wymazaniu urządzenia kliknij opcję Usuń z konta."
Nie jest to jednak możliwe z uwagi na wadę iPhona, który jest martwy. Strona zaś wyświetla komunikat o tym, że wszystkie urządzenia są nieaktywne. Nie ma więc możliwości skorzystania z opcji wymaż.
I tutaj pojawia się moje pytanie, a nawet błaganie o pomoc: czy jest możliwość usunięcia w jakikolwiek sposób tego nieszczęsnego konta iCloud? I czy serwis ma prawo odmówić przyjęcia telefonu, mimo iż mają wszelkie potrzebne dane, aby je zdjąć?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.