Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

"Zerowanie" Maka przed sprzedażą


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#26 zene5

zene5
  • 7 postów

Napisano 05 marca 2020 - 09:15

Witam,

Mam problem z przygotowaniem maca do sprzedaży (MacBook Air mid 2012). Zrobiłem wszystko, przynajmniej tak mi się wydaje według instrukcji apple support, czyli uruchomiłem narzędzia systemowe wymazałem dysk startowy, rozpocząłem instalować nowy system (w moim wypadku Lion 10.7) i nagle problem w przeciągu kilku minut pojawia się komunikat, że „nie można pobrać dodatkowych składników wymaganych do instalacji...”. Pomyślałem może problem z internetem, spróbowałem kilka razy to samo. Sprawdziłem internet wszystko płynnie działa. Co robić?



#27 cesiu111

cesiu111
  • 602 postów
  • SkądRz

Napisano 05 marca 2020 - 10:01

Masz dostęp do innego maka? Mógłbyś wtedy przygotować instalkę systemu na pendrive'ie zamiast bazować na internet recovery.


iPhone


#28 zene5

zene5
  • 7 postów

Napisano 05 marca 2020 - 13:44

Masz dostęp do innego maka? Mógłbyś wtedy przygotować instalkę systemu na pendrive'ie zamiast bazować na internet recovery.

 

W tym sęk, że nie :( a kupiec chce go odebrać do końca tygodnia 



#29 kristof461

kristof461
  • 2 337 postów

Napisano 05 marca 2020 - 13:48

Obawiam się że teraz bez zewnętrznej instalki się nie obejdzie


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#30 cesiu111

cesiu111
  • 602 postów
  • SkądRz

Napisano 06 marca 2020 - 08:26

Skąd jesteś? Może ktoś z forumowiczów mógłby poratować instalką.


iPhone


#31 dliwski

dliwski


  • 15 284 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 08 marca 2020 - 18:45

Dlatego warto przy każdej większej aktualizacji zrobić sobie tzw. recovery pendrive. Wiem, że to teraz nie pomoże, ale może chociaż na przyszłość.


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.) • macOS 10.15.6

iPad mini (5. generacji) • iPadOS 13.6
iPhone X • iOS 13.6

#32 edek114

edek114
  • 1 postów

Napisano 15 marca 2020 - 16:13

Witam,
Mam pytanko do osób znających się trochę na Mac OS. Wczoraj sformatowałem dysk i wgrałem nowy system (pod sprzedaż). Przed tym jednak zapomniałem wylogować się z icloud. Pózniej zrobiłem to zdalnie z innego komputera poprzez przeglądarkę (teraz MacBook jest niewidoczny zarówno na icloud jak i Apple id). Ale mam jeszcze wątpliwość czy lepiej przejść proces konfiguracji maca i sprawdzić icloud? A może formatowanie dysku i wylogowanie zdalne wystarczyło?

#33 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 496 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 15 marca 2020 - 17:45

Przepraszam, ile jeszcze nowych kont zamierzasz założyć, żeby zadać w różnych działach to samo pytanie? Tak się tutaj nie bawimy.

Banuję za to obydwa. Będziesz mógł sobie założyć jeszcze nowsze i z niego napisać, jeżeli masz aż taką determinację, i liczyć na to, że ktoś z moderacji to zatwierdzi. 


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#34 tommy73

tommy73
  • 408 postów
  • SkądChełm, PL

Napisano 16 marca 2020 - 16:40

Po prostu usuń w całości iClouda. Musi zadziałać!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych