Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak naklejki na opakowaniu iphone 6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
95 odpowiedzi w tym temacie

#26 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 16 marca 2016 - 20:31

nowy (ew. odnowiony fabrycznie przez Apple, a więc (jak Apple pisze na swoich stronach) równoważny nowemu), zafoliowany (bo wymienione przez Apple telefony mają fabryczne folie, nieaktywowany (bo wymieniony telefon aktywowany nie jest)

 

z tym że w aukcji nie ma ani słowa że to refub,  telefon jest aktywowany a dokładnie został aktywowany 3 sierpnia 2015 roku więc ja bym tego "nowym telefonem" nie nazwał, jak najbardziej zgadzam się z tym że refabrykowany iPhone jest jak nówka ale jednak aktywowany "nowy" refub a całkowicie nowy iPhone z salonu apple to dla mnie nie to samo



#27 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 16 marca 2016 - 21:09

z tym że w aukcji nie ma ani słowa że to refub,  telefon jest aktywowany a dokładnie został aktywowany 3 sierpnia 2015 roku więc ja bym tego "nowym telefonem" nie nazwał, jak najbardziej zgadzam się z tym że refabrykowany iPhone jest jak nówka ale jednak aktywowany "nowy" refub a całkowicie nowy iPhone z salonu apple to dla mnie nie to samo

Ja Ciebie doskonale rozumiem: spodziewałeś się produktu "salonowego", a dostałeś z wymiany serwisowej.
Wskazałem jedynie, że różnice pomiędzy tym co sobie wyobrażałeś, ze kupujesz - a tym co kupiłeś nie są (niestety) podstawą do twierdzenia, że produkt jest niezgodny z opisem który wskazałeś.

Nawet jeżeli założymy, że jest to produkt odnowiony fabrycznie przez Apple - to nie jest on do odróżnienia od nowego (ba, niektórzy twierdzą, że te z wymiany są lepsze bo lepiej testowane). Nie myl fabrycznie odnowionych przez Apple z regenerowanymi (refubami) chińskimi składakami.

Chciałeś mieć z salonu Apple - trzeba było kupić w salonie Apple, albo przynajmniej zastanowić się skąd (uwzględniając prowizję Allegro jaką sprzedawca musiał zapłacić) ponad 900zł. różnica w cenie - tyle to nawet na podatku VAT urwać się nie da.

Skoro o "salonie" mowa: w opisie aukcji też nie jest napisane jaki to był salon (poza tym że "Polski" - pisany z wielkiej litery więc może o nazwisko chodzi ;) ), mógłby być nawet salon ... meblowy.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#28 burczybass-0636a41136

burczybass-0636a41136
  • 473 postów
  • SkądWars i Sawa

Napisano 16 marca 2016 - 21:18

http://allegro.pl/sh...pe=fb_recvd_neg

 

Z tego co widać, to już nie pierwszy "zakombinowany" iphone od tego pana.... 


  • marooo lubi to

#29 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 16 marca 2016 - 21:34

A tak trochę optymistycznie:
Ciesz się, że nie trafiłeś na gorsze kombinacje. Mogłeś trafić gorzej.
W końcu kupiłeś jednak oryginalnego i nowego iPhona - tyle że z nieco krótszą gwarancją niż się zapewne spodziewałeś (ale jednak z gwarancją: jeszcze >140dni). Do sprawdzenia jedynie akcesoria (bo jak nie leżały koło oryginalnych - to nie warte 300zł. ale kilkukrotnie mniej).


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#30 marooo

marooo
  • 628 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 marca 2016 - 21:44

bee3 Czemu kolejny raz piszesz, że telefon jest nowy jak zostało już stwierdzone, że został aktywowany ponad pół roku temu? Nowy telefon ma być aktywowany przez kupca, który dostaje wtedy roczną gwarancję, a Ty mówisz ze on ma się cieszyć? Dodatkowo w aukcji napisane jest wyraźnie, że sprzedaje telefon nieaktywowany. Gość go zrobił w bambuko i koniec.


Użytkownik marooo edytował ten post 16 marca 2016 - 21:44


#31 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 16 marca 2016 - 21:57

bee3 Czemu kolejny raz piszesz, że telefon jest nowy jak zostało już stwierdzone, że został aktywowany ponad pół roku temu? Nowy telefon ma być aktywowany przez kupca, który dostaje wtedy roczną gwarancję, a Ty mówisz ze on ma się cieszyć? Dodatkowo w aukcji napisane jest wyraźnie, że sprzedaje telefon nieaktywowany. Gość go zrobił w bambuko i koniec.

Na jakiej podstawie twierdzisz, że sprzedano/kupiono aktywowany egzemplarz ?

Moim zdaniem z tego co zostało do tej pory napisane można jedynie stwierdzić, że aktywowany ponad pół roku temu był ten egzemplarz, który poddano naprawie poprzez wymianę. Serwis wymienił telefon na nowy (i nieaktywowany), który (najprawdopodobniej w tym stanie) został sprzedany. W takim przypadku (nieaktywowanego iPhone po wymianie) gwarancja widoczna w systemie jest kontynuowana, a nie biegnie od nowa.
Jeżeli Kupujący miałby więcej szczęścia niż myślę i naprawa była gwarancyjna, a iPhone z polskiej dystrybucji - to miałby nowe 12m gwarancji od daty wymiany (ale nie aktywacji).  W każdym innym przypadku gwarancja jest "tylko" kontynuowana.

Sprzedawca nie pisze nic o gwarancji (gdyby była dłuższa niż jest - dołożyłby kwit z serwisu na podstawie którego była dłuższa), więc moim zdaniem: a ) nie jest dłuższa niż to co widać w systemie , b ) nie można skutecznie oskarżyć sprzedawcy o niezgodność towaru z opisem .


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#32 marooo

marooo
  • 628 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 marca 2016 - 22:02

Podał IMEI kupionego telefonu. 

 

https://checkcoverag...355409071744290



#33 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 16 marca 2016 - 22:08

Boże weź przeczytaj cały wątek, kolega który kupił ten iPhone wysłał kilka postów wcześniej link do sprawdzania gwarancji apple z już wpisanym IMEI zakupionego iPhone gdzie wyraźnie jest napisane na stronie apple że iPhone ma gwarancję do 3 sierpnia 2016 więc został aktywowany 3 sierpnia 2015 roku. Jak możesz mówić że opis jest ok skoro w opisie jest napisane telefon nigdy nieaktywowany a był aktywowany 3 sierpnia 2015 roku. Jeśli ty kupisz "nowy" telefon i chcesz 12 miesięcy gwarancji a nagle okazuje się że ktoś już ten telefon aktywował 7 miesięcy temu i masz 5 miesięcy gwarancji to faktycznie 100% zgodności z opisem

#34 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 16 marca 2016 - 22:12

Ale napisał na początku:

Witam!

 

Od wczoraj jestem posiadaczem iphone 6. Numer jest ok,telefon musiałem aktywować, ...

Czyli:
a ) w chwili sprzedaży/zakupu telefon był nieaktywowany
b ) po aktywacji nowy, wymieniony telefon dostał w systemie gwarancję i "brak simlocka" ze starego

Wszystko się (niestety dla kupującego) zgadza.


P.S.

Boże weź przeczytaj cały wątek...

Zamiast "Boże ..." wystarczy "bee3 ..." ;)


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#35 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 16 marca 2016 - 22:17

Aktywacja nowego iPhone a aktywacja już aktywowanego iPhone to dwie różne sprawy mimo iż aktywacja przebiega tak samo. Jeśli iPhone nigdy nie był aktywowany to przy pierwszej aktywacji nadawane jest 12 miesięcy gwarancji, jeśli iPhone już kiedyś był aktywowany następnie został wyzerowany to trzeba go ponwnie aktywować kartą operatora ale gwarancja liczy się od pierwszej aktywacji czyli od 3 sierpnia 2015 roku. Są to tak samo wyglądające aktywacje ale jedna to aktywacja nowego telefonu a druga to aktywacja wyzerowanego iPhone, za każdym razem jak wyzeruje swojego iPhone lub iPada to musze do niego włozyć karte sim w celu aktywacjo urządzenia i myślę że taką aktywacje miał na myśli kolega który kupił tego iPhone

#36 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 16 marca 2016 - 22:37

Aktywacja nowego iPhone a aktywacja już aktywowanego iPhone to dwie różne sprawy mimo iż aktywacja przebiega tak samo. Jeśli iPhone nigdy nie był aktywowany to przy pierwszej aktywacji nadawane jest 12 miesięcy gwarancji, jeśli iPhone już kiedyś był aktywowany następnie został wyzerowany to trzeba go ponwnie aktywować kartą operatora ale gwarancja liczy się od pierwszej aktywacji czyli od 3 sierpnia 2015 roku. Są to tak samo wyglądające aktywacje ale jedna to aktywacja nowego telefonu a druga to aktywacja wyzerowanego iPhone, za każdym razem jak wyzeruje swojego iPhone lub iPada to musze do niego włozyć karte sim w celu aktywacjo urządzenia i myślę że taką aktywacje miał na myśli kolega który kupił tego iPhone

Ten iPhone (IMEI: 355409071744290), którego kupił Speed478 jest egzemplarzem z wymiany serwisowej - jak odbierasz z serwisu wymieniony telefon to dostajesz go w takim stanie jak przyszedł z magazynu serwisowego Apple (czyli nieaktywowany). Sprawdzenie w systemie po IMEI przed aktywacją takiego iPhone - pokazuje, że nie był aktywowany (więc w systemie też wygląda jak "z salonu"). Natomiast jak swój telefon wyzerujesz i ponownie poprosi Cię o aktywację, to zanim to zrobisz: sprawdź gwarancję w systemie. Nie będzie informacji że "nie był aktywowany" - więc był.
Różnica pomiędzy "nieaktywowanym - salonowym", a "nieaktywowanym - z wymiany serwisowej" jest między innymi taka, że w momencie aktywacji, w systemie Apple w tym pierwszym przypadku rozpoczyna się 365 dniowy bieg gwarancji "systemowej", a w tym drugim przypadku przepisują się informacje "systemowe" (gwarancja, SIM lock, itp.) z poprzedniego iPhone.

Ponownie zgadzam się, z tym że kupujący miał na myśli "co innego", ale sprzedawca opisał przedmiot na tyle "sprytnie", że nie mijając się z prawdą zadziałał na podświadomość kupującego tak, że wyobraził on sobie to co sprzedawca chciał żeby sobie wyobraził.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#37 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 marca 2016 - 22:42

@ bee3 - sprawdziłeś to w systemie i to są potwierdzone informacje czy piszesz, bo tak Ci się wydaje?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#38 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 16 marca 2016 - 22:49

Co sprawdziłem ?


Speed478 napisał, że:

Sprzedawca kręcił i był zdziwiony i jutro ma mi wysłać jakieś potwierdzenie że telefon jest odnowiony przez apple i kartę co dostaje się przy refubach.

Na tej podstawie opieram swoje przypuszczenia o tym, że telefon pochodzi z wymiany serwisowej.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#39 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 marca 2016 - 22:50

Że ten iPhone 355409071744290 pochodzi z wymiany serwisowej? 

 

To tłumaczy sprawę:

Sprzedawca kręcił i był zdziwiony i jutro ma mi wysłać jakieś potwierdzenie że telefon jest odnowiony przez apple i kartę co dostaje się przy refubach. Także jak by to był refub nadal zostaje błędny opis. Dzięki Panowie  :)

 

Czyli refabrykowany. Ale to nie rozwiązuje problemu, ja uważam, że jeśli ktoś wystawia nowego iPhona, to ma być fabrycznie nowy, w zafoliowanym pudełku, a to o czy piszemy w tym temacie to zwykły wałek. Ktoś wymienił iPhona, dołożył jakieś pudełko bez numerów na sztukę, jakieś akcesoria, pewnie nieoryginalne i wystawia to jako "nowy".

My też sprzedajemy iPhony z wymian ale u nas nikt nie opowiada głupot, że to nowe tylko rzetelnie informujemy, że telefon jest z wymiany, ma używane ale oryginalne akcesoria i papier z serwisu potwierdzający wymianę.


Użytkownik macsupport edytował ten post 16 marca 2016 - 22:56

  • marooo lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#40 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 16 marca 2016 - 22:59

Jak dla mnie nie ważne jak napisał sprzedający to jest gruby wałek, po pierwsze powinno się informować na aukcji że nie jest to nowy telefon a refabrykowany, co prawda przez serwis apple ale zawsze jednak. Po drugie napisał źe nigdy nie był aktywowany a był 3 sierpnia 2015 roku, po trzecie brak faktury, jeśli dośle ten papier potwierdzający wymianę to ok ale myślę że nic nie wyśle i będzie się wykręcał albo to będzie jakiś spreparowany przez niego pismo. Po czwarte kupujący ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Ja bym definitywnie zwrócił ten telefon chociażby ze względu na 5 miesięczna gwarancję, zresztą jak widać po komentarzach sprzedający nie pierwszy raz wciskał komuś takiego iPhone. Jeśli ci odmówi to zgłaszaj spór na allegro jak to nic nie da to sprawa na policje i napisz że zgłaszasz sprawę do rzecznika praw konsumenta (sprzedawcy boją się go bardziej niż policji).
W 100% zgadzam się z macsupport. A do kolegi który kupił tego iPhone, zwracaj go natychmiast na nic nie czekaj, sprzedawca nie jest godny zaufania skoro sprzedaje refuby jako nowe telefony i szkoda czasu na robienie z nim interesów.
  • marooo lubi to

#41 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 16 marca 2016 - 23:13


... ja uważam, że jeśli ktoś wystawia nowego iPhona, to ma być fabrycznie nowy, w zafoliowanym pudełku, ..

Też chciałbym, żeby tak było. Ale jako uważny czytelnik moich "tekstów" zapewne pamiętasz, że nawet w sklepach (zwłaszcza wysyłkowych i sieciówkach - ale nie tylko) zdarzają się już aktywowane (używane, pochodzące ze zwrotów), ale zafoliowane i sprzedane jako "fabrycznie nowe": telefony, komputery i in. elektronika (nie tylko Apple).
 


My też sprzedajemy iPhony z wymian ale u nas nikt nie opowiada głupot, że to nowe tylko rzetelnie informujemy, że telefon jest z wymiany, ma używane ale oryginalne akcesoria i papier z serwisu potwierdzający wymianę.

Są sprzedawcy i Sprzedawcy. Ten sprzedawca wiedział co pisze i (moim zdaniem) trudno go złapać za nieprawdę.


.... po pierwsze powinno się informować na aukcji że nie jest to nowy telefon a refabrykowany, co prawda przez serwis apple ale zawsze jednak. Po drugie napisał źe nigdy nie był aktywowany a był 3 sierpnia 2015 roku, po trzecie brak faktury, jeśli dośle ten papier potwierdzający wymianę to ok ale myślę że nic nie wyśle i będzie się wykręcał albo to będzie jakiś spreparowany przez niego pismo. Po czwarte kupujący ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Ja bym definitywnie zwrócił ten telefon chociażby ze względu na 5 miesięczna gwarancję, zresztą jak widać po komentarzach sprzedający nie pierwszy raz wciskał komuś takiego iPhone. Jeśli ci odmówi to zgłaszaj spór na allegro jak to nic nie da to sprawa na policje i napisz że zgłaszasz sprawę do rzecznika praw konsumenta (sprzedawcy boją się go bardziej niż policji).
W 100% zgadzam się z macsupport. A do kolegi który kupił tego iPhone, zwracaj go natychmiast na nic nie czekaj, sprzedawca nie jest godny zaufania skoro sprzedaje refuby jako nowe telefony i szkoda czasu na robienie z nim interesów.

1. Wymieniony przez Apple telefon w rozumieniu prawnym można uważać jako "nowy"  ,
2. Ten egzemplarz nie był aktywowany ,

3. Aukcja była wystawiona przez osobę prywatną więc brak faktury nie dziwi, a papier z wymiany raczej niczego nowego nie wniesie do sprawy (obym sie mylił)
4. Aukcja była wystawiona przez osobę prywatną - 14 dni na zwrot nie przysługuje

Rzecznik praw konsumenta też nie pomoże bo transakcja pomiędzy dwoma osobami fizycznymi nie jest objęta prawodawstwem dotyczącym np. tzw. sprzedaży konsumenckiej czy innych praw konsumenta wobec sprzedawcy będącym przedsiębiorcą.


Użytkownik bee3 edytował ten post 16 marca 2016 - 23:15

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#42 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 marca 2016 - 23:17

Tego, że ktoś nawet w sieciówkach  sprzedaje aktywowane iPhony jako nowe nie można przyjąć jako normę i to nie jest normalne tylko jest zwykłym oszustwem. Tak samo jak w tym przypadku. Jak już pisałem, uważam, że iPhone nowy to taki, jak go Apple z fabryki wypuściło czyli zafoliowane pudełko z fabrycznie nowym zestawem. iPhone z wymiany nowy czy refabrykowany to jednak coś innego, a już tym bardziej w  tym przypadku tutaj gdzie mamy lewe pudełko i jakieś niewiadomego pochodzenia akcesoria. Ja bym tego iPhona odesłał i kupił coś normalnego. Tak na wszelki wypadek i w najlepszym przypadku neutralny komentarz dla sprzedającego.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#43 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 16 marca 2016 - 23:31

Tego, że ktoś nawet w sieciówkach  sprzedaje aktywowane iPhony jako nowe nie można przyjąć jako normę ...

Naszym zdaniem (bo również tak uważam) - nie można, ale innego zdania są ci co tak robią (lub wydają polecenia żeby tak robić).
Ale w tym wątku pomagam ocenić sytuację od strony formalno-prawnej, a nie moralnej.

 

Jak już pisałem, uważam, że iPhone nowy to taki, jak go Apple z fabryki wypuściło czyli zafoliowane pudełko z fabrycznie nowym zestawem. iPhone z wymiany nowy czy refabrykowany to jednak coś innego,

Formalnie: nowy z wymiany to też nowy.

 

... a już tym bardziej w  tym przypadku tutaj gdzie mamy lewe pudełko

Pudełka w opisie przedmiotu nie było więc formalnie jest "w gratisie", a darowanemu koniowi ...

 

... i jakieś niewiadomego pochodzenia akcesoria....

a to są na razie tylko nasze (niepotwierdzone) swobodne rozważania.

 

 Ja bym tego iPhona odesłał i kupił coś normalnego.

Jak się uda - to jasne. Ale w tym przypadku bardziej liczyłbym na dobrą wolę sprzedawcy niż na straszenie paragrafami.

A na przyszłość: warto jednak zwracać uwagę na to gdzie się kupuje i zastanowić się skąd się bierze "okazyjna" cena ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#44 Speed478

Speed478
  • 24 postów

Napisano 17 marca 2016 - 06:21

Bee3 podstawą do zwrotu będzie to że telefon jest refabrykowany a ja kupowałem nowy. Jest różnica między refabrykowanym a nowym i nie sugerujemy się tym co apple uważa tylko tym co kryją za sobą te słowa.
Zostałem oszukany i na przyszłość juz wiem że telefon kupić w oficjalnym sklepie. A przy apple mieć podwójna czujność.

#45 ycbo

ycbo
  • 97 postów
  • SkądWstyd się przyznać

Napisano 17 marca 2016 - 13:52

Jak to robicie że na podanej stronie https://checkcoverag...355409071744290 widzicie datę aktywacji, ja po wpisaniu mojego numeru mam informację o trwającej gwarancji.


Użytkownik ycbo edytował ten post 17 marca 2016 - 13:55


#46 Speed478

Speed478
  • 24 postów

Napisano 17 marca 2016 - 14:27

Od tego co masz rok wstecz.

#47 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 17 marca 2016 - 14:31

Weź papier z wymiany jak telefon jest z krajowej dystrybucji gwarancja leci od daty wymiany. 

Tego czy telefon jest nowy czy odnawiany nie wie nikt może być nowy może być odnawiany ale nawet jak jest odnawiany to w nomenklaturze Apple jest jednoznaczny z nowym.

 

Dla mnie nie zostałeś oszukany a po prostu niedoinformowany. 

 

Teraz pytanie czy akcesoria są oryginalne ? 

To czy telefon pochodzi z wymiany, kiedy został aktywowany i jaki miał poprzedni serial możesz sprawdzić wykupując odpowiednie sprawdzenia. Jeśli wszystko się potwierdzi to się nie przejmuj i używaj. 

 

Serio dałbyś 1,5 roku po premierze 3100zł za iPhone 6 64GB ? A co gdyby po miesiącu wyszła jakaś wada(a na pewno przesunie się kamerka będzie klikał ekran albo wyłączał się w niskich temperaturach - kwestia czasu) i dostałbyś identyczny egzemplarz jak ten z aukcji. Oczywiście możesz próbować reklamować sprzęt i jeśli się uda w co wątpię bo jeśli telefon jest po wymianie akcesoria oryginalne i nie był aktywowany w momencie zakupu to jest zgodny. 



#48 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 marca 2016 - 14:36

Ale kto mówi o reklamacji? Przecież kupując od firmy na Allegro można prawie każdą rzecz zwrócić do 14 dni bez podawania żadnych powodów. Nawet takiego iPhona aktywowanego.

 

Edit: a teraz sprawdziłem i okazuje się, że to nie jest firma tylko jakiś prywatny osobnik czyli zwrot odpada. Generalnie to wałek wałkiem, każdy orze jak może i szuka jelenia żeby sprzedać rupiecia ale trzeba przyznać, że kupujący też jest sam sobie winien, bo zamiast kupić od normalnej firmy to kupuje od kogoś kto nawet w komentarzach ma napisane, że handluje szmelcem ale cena czyni cuda i dla stówki taniej rzuca się na taką ofertę.


Użytkownik macsupport edytował ten post 17 marca 2016 - 14:42

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#49 Speed478

Speed478
  • 24 postów

Napisano 17 marca 2016 - 14:48

Dla mnie nowy nie jest = odnowionemu. Na razie nie dostałem żadnego potwierdzenia o tym czy telefon jest oficjalnie odnowiony więc poczekam do wieczora.
Nie uznał bym tego za niedoinformowanie tylko sprzeczny opis do stanu rzeczywistego bo nowy jednak jest nowy i ma być taki rzeczywiście.

#50 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 marca 2016 - 14:53

Ale skąd wiesz, że jest odnowiony? Apple jak daje w serwisie telefon na wymianę to mówi, że on jest on sprawny, a czy nowy czy odnowiony to tego nikt nie wie. Poza tym to żadna różnica, bo odnowiony nie różni się niczym od nowego.

W tym przypadku tylko problem polega na tym, że sprzedawca powinien dopisać, że telefon nie jest oryginalnie zapakowany tylko kombinowany. Ale też skoro nie było takiej informacji to mogłeś zapytać.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych