Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z iMessage po zmianie hasła


Najlepsza odpowiedź bloodlines2128 , 27 marca 2016 - 22:54

Problem rozwiązał się po aktualizacji do iOS 9.3

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 bloodlines2128

bloodlines2128
  • 24 postów

Napisano 12 marca 2016 - 17:33

Witam, mam problem z iMessage. Po zmianie hasła mojego Apple ID iMessage co chwila mi się "dezaktywuje" tzn. wyskakuje komunikat "operator może naliczyć opłaty za wiadomości aktywujące iMessage", daję ok i zapętla się "czekam na aktywację". Czasami się aktywuje po chwili a czasem muszę restartować iPhone. Przed zmianą hasła wszystko z iMessage było w porządku, teraz wszystkie inne funkcje działają bez problemu, nawet FaceTime, tylko to nieszczęsne iMessage. Czy wie ktoś czym może być spowodowane to jego "wariowanie"?

Użytkownik bloodlines2128 edytował ten post 12 marca 2016 - 17:34


#2 gsn

gsn
  • 180 postów

Napisano 12 marca 2016 - 17:36

Spróbuj się przelogować ponownie w iCloud.


Follow me on Twitter: @unscom

 


#3 bloodlines2128

bloodlines2128
  • 24 postów

Napisano 27 marca 2016 - 22:54   Najlepsza odpowiedź

Problem rozwiązał się po aktualizacji do iOS 9.3






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych