Cześć, mam od dawna problem z aplikajcją YouTube na moim iPhone 5S.
Problem polega na tym, że pomimo włączonej sieci komórkowej i dostępnego dużego pakietu danych, YoTube wyświetla, że jest niedostępny w trybie offline:
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 11 marca 2016 - 12:57
Cześć, mam od dawna problem z aplikajcją YouTube na moim iPhone 5S.
Problem polega na tym, że pomimo włączonej sieci komórkowej i dostępnego dużego pakietu danych, YoTube wyświetla, że jest niedostępny w trybie offline:
Napisano 11 marca 2016 - 14:03
Wejdź w "Ustawienia", przewiń w dół do "YouTube" kliknij na ikonkę i zobacz czy masz włączone "Dane komórkowe".
iPhone 15Pro 128GB Tytan Błękitny
Napisano 11 marca 2016 - 15:35
nie miałem, dzięki
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych