Witam serdecznie
Opiszę moją sytuację, może kogoś to ustrzeże od błędu kupowania w sklepie internetowym Cortland.
W połowie lutego podjąłem decyzję o zakupie stacji dokującej do mojego macbook'a. Ze względów organizacyjnych i jak praktycznych, jest mi obecnie niezbędna. Wybrałem w sklepie właściwą pozycję i zakupiłem, mając świadomość że status produktu jest "oczekiwanie na dostawę" założyłem że dwa tygodnie nie moje, ale cena dobra, a potrzeba duża, więc zapłaciłem i już. Jeszcze tego samego dnia otrzymałem potwierdzenie zawarcia umowy (§4 pkt 4) i informację że produkt będzie na początku marca. Dodatkowo zostałem zapewniony że dostanę dodatkowego maila z dokładna datą realizacji. Trzy tygodnie? Kurde długo, ale ok, niech będzie. Po upływie trzech tygodni, skończył się pierwszy tydzień marca, a tu cisza. Więc napisałem maila do Cortlandu z zapytaniem co z moim zamówieniem, bo ani maila od nich nie ma ani produktu. Po niedługim czasie napisała Pani, że oni nie mają obecnie tego produktu i nie wiadomo kiedy będzie i że mi odda pieniądze.
Trochę się wkurzyłem bo trzy tygodnie obracali moją kasą (niewielką, ale zawsze), nie raczyli się odezwać do mnie, a przy pierwszym kontakcie, chcą zrywać umowę. No jaja. Moja frustracja może nie byłaby taka wielka, gdyby nie fakt że ten sam produkt był i jest dostępny w innych sklepach!! i jak nie mieli u swojego dostawcy to powinni zakupić gdzie indziej żeby wypełnić umowę. Napisałem kolejnego maila i dostałem propozycję że jak będę chciał to mogę czekać, zapiszą moją rezerwację i nawet dostanę rabat (chociaż taka miła deklaracja), tyle że zanim zdążyłem odpowiedzieć (miałem trochę roboty, i pisałem po trzech dniach), okazało się, że firma właśnie trzy dni temu rozwiązała jednostronnie umowę i zwróciła pieniądze na konto.
Fajnie że zwrócili, że się nie trzeba prosić było, ale moja irytacja jeszcze wzrosła, bo nawet nie zaczekali na odpowiedz ode mnie.
Nie dość że Cortland, zawiera umowy których nie może zrealizować, to jeszcze rozwiązuje je jak uzna za stosowne, olewając klienta.
Podsumowując jak potrzebujecie jakiś sprzęt i chcecie mieć gwarancję, że na pewno będzie, a nie dostaniecie z powrotem przelewu na konto po jakimś czasie oczekiwania, to wybierzcie inny sklep.
Pozdrawiam
Mocno zirytowany i wkurzony
Mohikanin