Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro - używany a Apple Id


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 LukasP

LukasP
  • 8 postów

Napisano 10 marca 2016 - 00:29

Witam,

z pewnością są osoby, które kupiły sprzęt używany.

Jak wygląda kwestia związana z apple id?

Ktoś przecież wcześniej używał swojego konta, kupował programy i z pewnością nie da sobie zamienić swojego adresu email konta id na adres  email kupującego.

Co w takiej sytuacji zrobić? 

Jak to wygląda w praktyce?



#2 ddeb151741-29af395f6f

ddeb151741-29af395f6f
  • 86 postów

Napisano 10 marca 2016 - 03:19

Prosisz sprzedającego aby przed wysyłką przywrócił maca do ustawień fabrycznych i po problemie. Podczas pierwszego uruchomienia podasz swoje dane i już.

#3 LukasP

LukasP
  • 8 postów

Napisano 10 marca 2016 - 08:59

Jesteś pewny?
Nawet po przywróceniu ustawień fabrycznych id samego komputera nie ulega zmianie, a jest ono powiązane z kontem Apple.

Chodzi o przypadek, w którym jak mówisz przywrócone zostaną ustawienia fabryczne, ja spróbuję utworzyć nowe apple id i otrzymam komunikat, że ta maszyna jest już sparowana z innym kontem.



#4 Duke123

Duke123
  • 491 postów

Napisano 10 marca 2016 - 09:04

Nawet po przywróceniu ustawień fabrycznych id samego komputera nie ulega zmianie, a jest ono powiązane z kontem Apple.

 

W jaki sposób? I skąd masz info że nie będziesz mógł utworzyć nowego Apple Id na używanej maszynie?



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 marca 2016 - 11:11

Jesteś pewny?
Nawet po przywróceniu ustawień fabrycznych id samego komputera nie ulega zmianie, a jest ono powiązane z kontem Apple.

Chodzi o przypadek, w którym jak mówisz przywrócone zostaną ustawienia fabryczne, ja spróbuję utworzyć nowe apple id i otrzymam komunikat, że ta maszyna jest już sparowana z innym kontem.

 

To tak nie działa. Sprzedający ma najlepiej przeinstalować system, a wtedy Ty zrobisz sobie wszystko po swojemu, zalogujesz się na swoje konto. 


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 10 marca 2016 - 23:50

https://support.appl.../pl-pl/HT201065


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych