Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę zainstalować systemu na MacBook Pro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jonasz Kowalski

Jonasz Kowalski
  • 2 postów

Napisano 25 lutego 2016 - 11:48

Witam Kolegów!
Mój problem jest następujacy. Otóż po wielu perypetiach związanych z przejściem z dwóch partycji na jedna na dysku SSD chciałem od nowa zainstalować system OSX El Capitan. I tu zaczęły się schody...
Od trzech dni próbuje zainstalować system z pendrive ( z sieci podobnie) i za każdym razem kiedy wciskam już zainstaluj system OSX po chwili pojawia się komunikat: " Weryfikacja kopii programu OS X El Capitan nie powiodła się. Być może została ona uszkodzona podczas pobierania lub zmodyfikowana"
Chciałbym zaznaczyć ze pendrive jest dobry i instalują rownież. Próbowałem na dwóch rożnych pendrivach i wszystko tak samo. Dodam tylko ze kiedy miałem dwie partycje na dysku instalacja przechodziła normalnie a problemy zaczęły się od chwili kiedy jest jedna partycja. Czy ktoś z kolegów miał taki przypadek? Bardzo proszę o pomoc

#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 lutego 2016 - 11:51

Komunikat jest jasny. Musisz jeszcze raz pobrać system z AppStore i zrobić od nowa pendrive. Innego wyjścia nie ma.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5 067 postów
  • Płeć:

Napisano 25 lutego 2016 - 11:52

Komunikat jest jasny. Musisz jeszcze raz pobrać system z AppStore i zrobić od nowa pendrive. Innego wyjścia nie ma.

Ale kolega pisze, że nawet z instalacją z sieci jest podobnie...



#4 Jonasz Kowalski

Jonasz Kowalski
  • 2 postów

Napisano 25 lutego 2016 - 11:56

Pisałem rownież ze z dwóch niezależnych penow instalowaniem ( z jednego z nich poszło gładko jak były dwie partycje), z sieci rownież i nic nie pomogło!

#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 lutego 2016 - 12:00

To zrób co napisałem. Pobierasz instalator z AppStore, robisz pendrive instalacyjny i musi zadziałać. Miałem tak ostatnio, wszystkie wcześniej zrobione pendrivy dawały ten komunikat i trzeba było je robić od nowa. A wcześniej z nich systemy były instalowane dziesiątki razy.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 zubel

zubel
  • 1 194 postów
  • SkądWodzisław Śląski / Opole / Katowice

Napisano 26 lutego 2016 - 11:02

Kilka dni temu sam o mało nie dostałem zawału, jak zaczęło mi takie coś wyskakiwać przy instalacji na nowym dysku SSD - zarówno przy instalacji z dysku zewnętrznego (Yosemite oraz ElCapitan), jak i instalacji z zapasowego pendrive, jak i z sieci, jak i z Time Machine.

Tylko z góry mówię - nie obiecuje, że zadziała to też u ciebie.

 

Z poziomu instalatora, z górnego paska wybierz narzędzia (utilities), a później terminal.

Wpisz date i zobacz jaką masz datę.

 

Jeżeli data jest niewłaściwa, zmień na odpowiednią, komendą:

date {month}{day}{hour}{minute}{year}

 

np.: na ten moment będzie to: date 0226110416

 

Zatwierdź enterem, wyjdź z terminala i zacznij instalację jeszcze raz. Jeżeli błąd leżał w dacie, to instalacja poleci dalej bez żadnego problemu.


Użytkownik zubel edytował ten post 26 lutego 2016 - 11:04

  • phiz lubi to

Cenzurowanie wulgarnych części wyrazów jest żałosne, abstra***ąc od czytelności.

 

GameCenter: lordvejder666





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych