Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak znaleźć właściciela iPhone ?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karolina Jagiełło

Karolina Jagiełło
  • 3 postów

Napisano 22 lutego 2016 - 10:33

Witam serdecznie

Przepraszam jeśli nie w tm miejscu szukam pomocy, jestem laikiem i babcią w temacie technologii :) proszę o wyrozumiałość.

W moje ręce dostał się iPhone 4, po włączeniu urządzenia jest wyświetlany monit o identyfikator Apple ID i hasło poprzedniego właściciela, jest on wymazany  ale jest nadal połączone z kontem poprzedniego właściciela.

Mam podejrzenie, że został znaleziony lub skradziony.

Byłam na policji ale nie jest zgłoszony.

Jak mam odnaleźć właściciela ? Karta nieaktywna, bez kontaktów.

Dziękuję i pozdrawiam

#2 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 22 lutego 2016 - 12:05

Jak iPhone dostał się w twoje ręce ? Ktoś ci go dał, kupiłaś, znalazłaś na chodniku ?

#3 Karolina Jagiełło

Karolina Jagiełło
  • 3 postów

Napisano 22 lutego 2016 - 13:38

Jestem  mama zastępczą dla 7 latka, jego matka dała ten telefon dla niego. Pytając skąd go ma odpowiedziała, że kupiła w lombardzie. Zastanawia mnie to, dlatego że powiedziała inną nazwę tego telefonu. Jest znana z tego, że kradnie ( ma wyrok ). Gdy powiedziałam, że ma blokadę kazała go oddać podobno wymienią. Nie dała ładowarki ani papierów. Chcę go oddać właścicielowi a nie jej.

Jeśli mam tylko numer IDEI mogę znaleźć właściciela??

Jestem  mama zastępczą dla 7 latka, jego matka dała ten telefon dla niego. Pytając skąd go ma odpowiedziała, że kupiła w lombardzie. Zastanawia mnie to, dlatego że powiedziała inną nazwę tego telefonu. Jest znana z tego, że kradnie ( ma wyrok ). Gdy powiedziałam, że ma blokadę kazała go oddać podobno wymienią. Nie dała ładowarki ani papierów. Chcę go oddać właścicielowi a nie jej.

Jeśli mam tylko numer IMEI mogę znaleźć właściciela??

#4 pkobierecki

pkobierecki