Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6s - zawieszający się aparat


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

#1 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 20 lutego 2016 - 09:49

Witam, pewnie było wałkowane, ale nie znalazłem. Mam problem z aparatem w 6s. Otóż często po kliknięciu aparatu - zawiesza się tak jakby na pierwszej migawce - i trwa to kilka - kilkanaście sekund. Problem z softwarem czy hardwarem? Pytam, bo pewnie naprawa potrwa bite dwa tygodnie, a chciałbym tego uniknąć - więc jeżeli są jakieś sposoby - piszcie.

Pozdrawiam


Użytkownik towal edytował ten post 20 lutego 2016 - 09:51


#2 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 20 lutego 2016 - 10:50

Czyli jak rozumiem po uruchomieniu Aparatu musisz po prostu poczekać te kilkanaście sekund zanim będziesz mógł zrobić zdjęcie, tak ? Żadnych innych problemów z aparatem nie ma ?

#3 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 20 lutego 2016 - 11:16

Najlepiej sprawdzając to poprzez zrobienie backupu danych w komputerze, a potem restore telefonu bez kopii zapasowej, potestuj go troche jesli problem bedzie nawracac to znaczy ze serwis, jesli nie to byl problem z softem, potem spoboj przywrocic dane z itunes z backupu, ale jak problem wroci to znaczy ze musisz przeniesc dane osobno bez backupu bo to w nim siedzi problem



#4 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 20 lutego 2016 - 19:39

@MasterM 

Tak, po prostu się zawiesza, najczęściej pomaga zabicie aparatu i uruchomienie na nowo. Jest to uciążliwe - jak zależy Ci na szybkim zdjęciu - nie ma szans.



#5 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 20 lutego 2016 - 19:47

A jaki system ? Tak po prostu jest, u mnie tak samo. Ale to też zależy, czasem trzeba poczekać dłużej, czasem krócej.

Użytkownik MasterM edytował ten post 20 lutego 2016 - 19:49


#6 patryklisiak

patryklisiak
  • 150 postów
  • SkądWielkopolska

Napisano 21 lutego 2016 - 22:54

Mam podobnie, znajomy tez tak ma! Nie wiem od czego to zalezne:(



#7 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 24 lutego 2016 - 09:31

Czasem trzeba czekać 10-15 sekund aż ruszy - chyba że wcześniej ubije się aparat.



#8 chico

chico
  • 201 postów
  • Skąd127.0.0.1

Napisano 24 lutego 2016 - 09:50

Mam taki sam problem, co zauważyłem:

 

1. Wchodzę w aparat(w tle nieuruchomiony): uruchamia się błyskawicznie i jest od razu gotowy do pracy ale:

2. Zostawię włączony w tle, wyjdę home i korzystam przez pół dnia normalnie z telefonu, wchodzę ponownie w aparat(w tle był włączony) i wtedy przez około 10-12 sekund pulsuje ramka(ta żółta) i aparat jakby się zawiesza. Po tym czasie aparat normalnie zaczyna działać.

 

Wniosek:

Problem nie występuje jeśli każdorazowo ubiję ręcznie aparat i za każdym razem wchodzę w aparat "na świeżo". 

 

Dodam tylko, że problem występuje nawet po zresetowaniu iPhone i wgraniu na czysto oprogramowania. 


--

iP11Pro/AIR2/MBP13 Mid-2017


#9 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 25 lutego 2016 - 09:53

Dzięki chico - dokładnie te same objawy. W takim razie zostaje tylko serwis.



#10 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 25 lutego 2016 - 13:48

Reszta potwierdza ze temat do serwisu? Mam taki sam problem.


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#11 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 25 lutego 2016 - 19:03

potwierdzam problem na najnowszej becie ios 9.3


<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#12 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 29 lutego 2016 - 09:55

Byl ktos w tej sprawie w serwisie?

Jakies zalecenia? kwalifikuje sie do naprawy, wymiany?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#13 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 29 lutego 2016 - 10:41

Wątpię, że wymienią szczerze mówiąc. Jeszcze jak nie ma precyzyjnych norm, granic to już w ogóle.

#14 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 29 lutego 2016 - 11:00

Ja mam coś takiego + ktoś Apple przy diagnostyce sprzętu na odległość pytał się czy nie mam problemu z aparatem... ;x


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#15 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 29 lutego 2016 - 16:36

Wątpię, że wymienią szczerze mówiąc. Jeszcze jak nie ma precyzyjnych norm, granic to już w ogóle.

O jakich normach mówisz? Nie miałem takiej sytuacji w przypadku 5s, szóstka, również OK. Aparat działał natychmiast. Wczoraj chciałem zrobić zdjęcie i znowu zwiecha. Czekałem kilka sekund i ubiłem aparat. Wkrótce odwiedzę Cortland.


<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#16 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 29 lutego 2016 - 16:46

O jakich normach mówisz? Nie miałem takiej sytuacji w przypadku 5s, szóstka, również OK. Aparat działał natychmiast. Wczoraj chciałem zrobić zdjęcie i znowu zwiecha. Czekałem kilka sekund i ubiłem aparat. Wkrótce odwiedzę Cortland.

O takich, że prawdopodobnie nie ma określonego czasu ile może uruchamiać się aparat od do, powiedzą ci, że może się uruchamiać 10 sekund i tyle. Jak ja odsyłałem 6S Plusa z Samsungiem ze względu na dużo niższy czas pracy na baterii w porównaniu do TSMC, a były to różnice po kilka godzin, nie jakieś minuty, to konsultantka na infolinii Apple powiedziała mi, że nie ma określonych precyzyjnych różnic jakie mogą występować pomiędzy tymi samymi modelami, tzn. jeden 6S Plus może pracować 7 godzin a drugi 14 i nic z tym nie zrobią, bo stwierdzą że telefon sprawny, bateria też i że różnica wynika ze sposobu użytkowania i tyle. Zawsze można próbować, ale jeżeli aparat działa po tych 10-15 sekundach, robi dobre zdjęcia to podejrzewam, że nic nie zrobią. Powiedzą, że zdarza się. Godziny się przecież nie uruchamia.

Użytkownik MasterM edytował ten post 29 lutego 2016 - 16:51


#17 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 29 lutego 2016 - 17:02

KILKA godzin różnicy pracy baterii rzeczywiście może nie podlegać reklamacji- jak sam mówisz, będzie miało tutaj znaczenie w jaki sposób korzystało się z telefonu. Natomiast 10/15 sekund nie zajmuje uruchomienie się aparatu w zabytkowym już iphonie 4.
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#18 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 29 lutego 2016 - 17:05

KILKA godzin różnicy pracy baterii rzeczywiście może nie podlegać reklamacji- jak sam mówisz, będzie miało tutaj znaczenie w jaki sposób korzystało się z telefonu. Natomiast 10/15 sekund nie zajmuje uruchomienie się aparatu w zabytkowym już iphonie 4.

Niektórzy wymieniają 6s z TSMC, dostają z Samsungiem i mają czas pracy krótszy o godzinę lub dwie ? Co do aparatu, powiedzą ci, że to kompletnie inny aparat i system, ZAWSZE można próbować, co zrobią tego wiadomo nie wiem.

#19 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 29 lutego 2016 - 17:15

Kilka godzin różnicy czasu pracy na baterii, a kilkunasto sekundowe uruchamianie się aplikacji, przy pomocy której chcesz uchwycić chwilę to zasadnicza różnica.
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#20 chico

chico
  • 201 postów
  • Skąd127.0.0.1

Napisano 29 lutego 2016 - 19:21

Podsumowując:

ktoś się kontaktował w tej sprawie z Cortlandami etc? To wada hardware czy mamy czekać do jakiejś poprawki(choć 9.3 również problem)? Okazuje się, że problem dotyczy większej liczby użytkowników niż 2...

 

I czy to jest wada ukryta, która mogła być w momencie zakupu?


Użytkownik chico edytował ten post 29 lutego 2016 - 19:21

--

iP11Pro/AIR2/MBP13 Mid-2017


#21 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 29 lutego 2016 - 19:23

Kilka godzin różnicy czasu pracy na baterii, a kilkunasto sekundowe uruchamianie się aplikacji, przy pomocy której chcesz uchwycić chwilę to zasadnicza różnica.


Widocznie mamy różne poglądy, dla mnie kilka godzin różnicy w czasie pracy na baterii jest nie do przyjęcia biorąc pod uwagę, że każdy płaci za dany model iPhone'a te same pieniądze. Z aparatem jedyne wyjście to serwis.

#22 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 lutego 2016 - 21:02

U mnie na najnowszej becie to samo, nie występuje regularnie, ale raz na kilka uruchomień aparat się zawiesza. Nie chcę być pierwszy "na ochotnika", tak więc dajcie znać jak u was po oddaniu do serwisu (np. Cortlandu).

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#23 chico

chico
  • 201 postów
  • Skąd127.0.0.1

Napisano 03 marca 2016 - 11:27

Dostałem ciekawe info od iSpotu(przy okazji chęci zostawienia iP do naprawy):

 

 

 

Dzien dobry
 
 
Jest to usterka oprogramowania  iOS, wystepuje na iPhonach 6s oraz 6s plus, jako serwis nie mamy mozliwosci zmiany kodu software i jedyna mozliwosc jaka pozostaje to czekanie na uaktualnienie systemu
 
Pozdrawiam

  • MasterM lubi to

--

iP11Pro/AIR2/MBP13 Mid-2017


#24 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1 089 postów

Napisano 03 marca 2016 - 11:44

Nigdy nic takiego u mnie nie wystapilo, a z aparatu korzystam bardzo czesto. Nigdy go nie ubijam. Zawsze dziala, uruchamia sie blyskawicznie. Ip6 i ios 9.2.1

Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3


#25 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 03 marca 2016 - 12:39

No i mamy odpowiedź, pewnie to samo będzie w innych serwisach.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych