Od dłuższego już czasu mam problem z aplikacją App Store. Normalnie się uruchamia, jednak nic nie wczytuje - kółeczko w lewym górnym rogu ciągle się kręci, pokazuje na zakładce uaktualnienia, że są nowe, ale nic nie wczytuje.

Niedziałający App Store
#1
Napisano 17 lutego 2016 - 16:31
#2
Napisano 17 lutego 2016 - 20:05
terminal:
defaults write com.apple.appstore ShowDebugMenu -bool true
potem będziesz miał w AppStore dodatkowe menu "Debug" na końcu.
Tam jest pozycja: Reset aplikacji. Sprobuj moze zadziala. Jest tam tez czyszczenie cookies.
Nie czytam prywatnych wiadomości.
#3
Napisano 17 lutego 2016 - 20:30
open $TMPDIR../C/W otwartym w Finderze katalogu należy znaleźć katalog o nazwie com.apple.appstore i przenieść go do kosza po czym zrestartować komputer i sprawdzić zachowanie sklepu.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#4
Napisano 24 maja 2016 - 20:23
czesc mam ten sam problem od jakiegoś czasu.
Użytkownik lucjannl mac mini edytował ten post 24 maja 2016 - 20:25
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych