Temat wyjaśniony.
Ja jako użytkownik pogwarancyjnego iphon'a miałem problem z drenażem baterii wyżej opisane.
Chłopaki z serwisu WORK od razu zdiagnozowali że wina leży po stronie płyty głównej. Wymiana może i droga (jak dla mnie) ( ile powiem na PW), ale opłacalna godzinka na poczekaniu chłopaki rozwiązali problem.
Dodam jeszcze zapis z ich strony www:
Coraz częściej do naszego serwisu trafiają iPhone'y po wymianie baterii ale czas pracy/czuwania nadal jest dramatycznie niski 3-5 godzin. Szkoda tych baterii zainstalowanych fabrycznie bo są sprawne, przyczyna leży po stronie płyty głównej telefonu. Krótki czas pracy dotyczy w sumie iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 plus i iPhone 6s oraz iPhone 6s plus, o iPhone 5 pisałem w osobnym temacie.
Jeżeli używacie niecertyfikowanych akcesorium takich jak ładowarka czy kabel, to możecie mieć taki problem i prawdopodobnie Wasz iPhone sygnalizował niezgodność charakterystycznym żółtym trójkątem na ekranie. Z naszego doświadczenia wynika, że w czołówce "zabijających" to niecertyfikowane ładowarki samochodowe.
Źródło iphone-serwis.eu.
Dzięki chłopaki za szybki serwis i szybką diagnozę 
Użytkownik ktmracing edytował ten post 16 marca 2016 - 16:07