Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Drenaż baterii w iphone wymienionym przez Cortland


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miłosz Mejnartowicz

Miłosz Mejnartowicz
  • 16 postów

Napisano 11 lutego 2016 - 21:58

Witam, miesiąc temu otrzymałem nowego iphone 6 od Cortland w ramach gwarancji. Od początku wydawało mi się że z baterią jest coś nie tak - odczułem wyraźny spadek wydajności w porównaniu do poprzedniej jednostki. Próbowałem odtwarzania systemu, ale nic to nie pomaga. W liczniku bateri ekran zablokowany początkowy pokazuje ponad 50 minut. W załącznikach skriny. Czy to normalne ? Proszę o pomoc.

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

Załączone pliki



#2 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 11 lutego 2016 - 22:01

Raczej jest ok. 



#3 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 lutego 2016 - 22:43

Nie widzę tutaj niczego niepokojącego, "w użyciu 5h" i jeszcze ponad 40% baterii to bardzo dobry wynik.

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#4 Miłosz Mejnartowicz

Miłosz Mejnartowicz
  • 16 postów

Napisano 11 lutego 2016 - 22:59

Co do tego w użyciu to telefonu używałem dzisiaj bardzo mało. SoT na pewno nie wyszedł z 2h - patrząc po czasie aplikacji "na ekranie".



#5 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 11 lutego 2016 - 23:05

Ja zauważyłem że licznik coś przekłamuje też telefonu mało używam a czas działania w tle rośnie.

 

 

BTW: po co ci aplikacja latarka skoro masz ją automatycznie w sofcie ios :)


Ja zauważyłem że licznik coś przekłamuje też telefonu mało używam a czas działania w tle rośnie.

 

 

BTW: po co ci aplikacja latarka skoro masz ją automatycznie w sofcie ios :)


Own your way.....


#6 Miłosz Mejnartowicz

Miłosz Mejnartowicz
  • 16 postów

Napisano 11 lutego 2016 - 23:42

Ja zauważyłem że licznik coś przekłamuje też telefonu mało używam a czas działania w tle rośnie.

 

 

BTW: po co ci aplikacja latarka skoro masz ją automatycznie w sofcie ios :)

To jest ta ios'owa latarka z dolnej rolety ;) Rośnie cały czas, na poprzednim ip też rosło ale nie w takim tempie.


Teraz ekran początkowy/zablokowany spadł z 56 do 48 minut... Normalne ..?

Załączone pliki



#7 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 lutego 2016 - 23:44

Weź pod uwagę kiepski zasięg, który też drenuje baterię...
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#8 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 11 lutego 2016 - 23:51

Ja mam to samo zasięg LTE cały czas 100% a i tak drenuje baterię.


Own your way.....


#9 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 11 lutego 2016 - 23:54

Jak kolega wyżej, kiepski zasięg powoduje, że tel zużywa więcej energii aby utrzymać jak najlepszą jakość zasięgu dostępnego czyli cały czas jest jakby w trybie wyszukiwania.


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#10 Miłosz Mejnartowicz

Miłosz Mejnartowicz
  • 16 postów

Napisano 11 lutego 2016 - 23:57

W ciągu dnia również mam bardzo dobry zasięg (4-5 kropeczek)


Chodzi mi oczywiście o miejsce w którym przebywam większość czasu ;)



#11 abovePL

abovePL
  • 2 385 postów
  • SkądJaworzno, Poland

Napisano 12 lutego 2016 - 08:09

Zrób sobie zerowanie wszystkich ustawień. Pomaga na drenaż baterii. 


 MacBook Pro 13' Retina Early 2015  Magic Mouse  iPhone 6S 16GB Gwiezdna Szarość


#12 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 12 lutego 2016 - 09:06

Nie pomaga bo oboje to robiliśmy + wgranie czystego softu i dalej to samo.


Own your way.....


#13 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 12 lutego 2016 - 11:51

Jak dla mnie wszystko OK z tym czasem pracy jak na 6.

#14 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 12 lutego 2016 - 11:58

b0a0219f035a499cmed.png

 

Chyba za małe wartości...


Own your way.....


#15 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 12 lutego 2016 - 12:01

No w zasadzie małe, ale wyłącz ten tryb niskiego zużycia, bo w wielu przypadkach powoduje zużycie wyższe. Ot, taki emejzing ficzer.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#16 Miłosz Mejnartowicz

Miłosz Mejnartowicz
  • 16 postów

Napisano 12 lutego 2016 - 13:05

Za każdym razem jak spojrzę ma telefon to mam kilka procent mniej. Bez znaczenia czy jest włączony tryb samolotowy czy jakaś apka w pracuje w tle. Na czystym telefonie bez aplikacji jest to samo.

#17 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 lutego 2016 - 14:19

Nie pomaga bo oboje to robiliśmy + wgranie czystego softu i dalej to samo.


Ale z przywrócenie kopii czy nie?
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#18 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 12 lutego 2016 - 15:16

Ale z przywrócenie kopii czy nie?

Bez przywracania kopii.

Ostatnią deską ratunku będzie rozładowanie baterii do 0% aż telefon sam się wyłączy może coś jest nie tak z wskaźniekiem :/


Own your way.....


#19 Miłosz Mejnartowicz

Miłosz Mejnartowicz
  • 16 postów

Napisano 12 lutego 2016 - 15:19

Tez próbowałem. Nic nie pomogło

#20 Miłosz Mejnartowicz

Miłosz Mejnartowicz
  • 16 postów

Napisano 18 lutego 2016 - 17:35

Cortland wymienił na nowy



#21 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 18 lutego 2016 - 17:50

I dobrze. :)

#22 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 18 lutego 2016 - 19:06

Kiedy kończy ci się gwarancja?


Own your way.....


#23 Miłosz Mejnartowicz

Miłosz Mejnartowicz
  • 16 postów

Napisano 18 lutego 2016 - 19:58

12 września 2016


Ale z tego co informowali mnie na wspraciu apple to przy każdej nowej sztuce wymienionej przez serwis okres gwarancyjny zaczyna sie od nowa.

cytat z maila

"Zgodnie z warunkami gwarancji Apple, dla produktów pochodzących z polskiej dystrybucji, przy wymianie sprzętu na produkt wolny od wad bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu z serwisu."



#24 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 16 marca 2016 - 16:07

Temat wyjaśniony.

Ja jako użytkownik pogwarancyjnego iphon'a miałem problem z drenażem baterii wyżej opisane.

Chłopaki z serwisu WORK od razu zdiagnozowali że wina leży po stronie płyty głównej. Wymiana może i droga (jak dla mnie) ( ile powiem na PW), ale opłacalna godzinka na poczekaniu chłopaki rozwiązali problem.

Dodam jeszcze zapis z ich strony www:

 

 

Coraz częściej do naszego serwisu trafiają iPhone'y po wymianie baterii ale czas pracy/czuwania nadal jest dramatycznie niski 3-5 godzin. Szkoda tych baterii zainstalowanych fabrycznie bo są sprawne, przyczyna leży po stronie płyty głównej telefonu. Krótki czas pracy dotyczy w sumie iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 plus i iPhone 6s oraz iPhone 6s plus, o iPhone 5 pisałem w osobnym temacie.

Jeżeli używacie niecertyfikowanych akcesorium takich jak ładowarka czy kabel, to możecie mieć taki problem i prawdopodobnie Wasz iPhone sygnalizował niezgodność charakterystycznym żółtym trójkątem na ekranie. Z naszego doświadczenia wynika, że w czołówce "zabijających" to niecertyfikowane ładowarki samochodowe.

Źródło iphone-serwis.eu.

 

Dzięki chłopaki za szybki serwis i szybką diagnozę ;)


Użytkownik ktmracing edytował ten post 16 marca 2016 - 16:07

Own your way.....


#25 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 marca 2016 - 16:28

Całą płytę Ci wymienili? To jakiś absurd. Płyty się naprawia, a nie wymienia. Wymiana to totalna ostateczność i to w przypadku kiedy płyta jest zniszczona np. po zalaniu, a nie kiedy bierze prąd i rozładowuje baterię.


  • OleYek lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych