Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Konto pocztowe ****@me.com przestało działać - zgłasza błąd " unknown or illegal alias"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 JaMarcin

JaMarcin
  • 124 postów

Napisano 11 lutego 2016 - 00:10

Wcześniej tego nie było. Od dawien dawna wszystko działało normalnie.

 

Od pewnego momentu, gdy ktoś chce wysłać mi maila na adres pocztowy z dopiskiem @me.com dostaje taką oto informacje zwrotną

 

Delivery to the following recipient failed permanently:

     ************@me.com

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain me.com by mx6.mail.icloud.com. [17.158.8.110].

The error that the other server returned was:
550 5.1.1 unknown or illegal alias: ************@me.com

 

Jeśli zmienię adres na @icloud.com wszystko działa tak jak trzeba.

 

Czy Apple zablokowała możliwość wysyłania wiadomości na skrzynki w domenie "me.com"?

Co się dzieje?


Desk Geekbench Score 1231 / 15483

Cell Geekbench Score 814 / 2226


#2 roger1801

roger1801
  • 508 postów

Napisano 11 lutego 2016 - 08:55

Zablokować raczej nie zablokowali bo do mnie przychodzi poczta właśnie na @me.com



#3 Gregory

Gregory


  • 2 732 postów
  • Skądᴧ̊

Napisano 11 lutego 2016 - 08:57

Nie wiem, ale Apple na pewno nie zablokowało tego serwera, przed chwilą spróbowałem wysłać maila do siebie na me.com i na mac.com – oba działają. Może to wina serwerów DNS?


PYM Player 8.2.1 — działa od Cataliny po Sonomę

Klawiatura PYM też jest fajna – ma przecinek na klawiaturze numerycznej, twardy łącznik, jabłko  i symbol bitcoina ₿

VR, AR, XR – wszystko, co potrzebujecie wiedzieć, i czego nie potrzebujecie też.

> [ pym.uce.pl ]


#4 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1 089 postów

Napisano 11 lutego 2016 - 09:01

U mnie @me działa normalnie, wysyłanie/odbieranie.


Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3


#5 krzemo

krzemo
  • 120 postów

Napisano 11 lutego 2016 - 11:41

@me.com w moim przypadku działa poprawnie.



#6 JaMarcin

JaMarcin
  • 124 postów

Napisano 14 lutego 2016 - 16:05

Rozumiem, ale pytanie dlaczego mogło przestać działać?


Desk Geekbench Score 1231 / 15483

Cell Geekbench Score 814 / 2226


#7 JaMarcin

JaMarcin
  • 124 postów

Napisano 26 maja 2016 - 13:27

Troszkę to trwało ale bez pomocy Apple się nie obeszło.

 

Miesiąc czasu dłubali dłubali i w sumie gdyby im się chciało to pewnie szybciej by poszło. W sumie to ostatni tydzień był kluczowy.

Poproszono mnie o zmianę hasła na z góry określony - konto przełączono w tryb serwisowy i ponownie podłączono adres me.com.

 

Powiem szczerze że straciłem nadzieję, szczególnie jak dla wielu osób Apple Music kasowało ni z gruszki, ni z pietruszki muzykę.

 

Najzwyczajniej w świecie usunięto mi me.com i po miesięcznej interwencji (okraszonej telefonami - dobrze że to oni dzwonili) ponownie podłączono.


Desk Geekbench Score 1231 / 15483

Cell Geekbench Score 814 / 2226


#8 andi4444

andi4444
  • 162 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 maja 2016 - 21:01

Podłącze się do tematu,

od ok 1,5 miesiąca korzystam z innych skrzynek pocztowych i na iphonie i na androidzie i tam ustawiając swoją skrzynkę z @me.com po paru-parunastu godzinach dostaję informację, że ze wzgledu bezpieczeństwa konto zostało zablokowane i muszę na nowo ustawiac nowe hasło konta icloud. Co jest grane, ma ktoś jakies wytłumaczenie na ten problem? Czyżby nie możnabyło uzywac swojej iphonowskiej skrzynki z @me.com w innych programach pocztowych mimo, że programy te oferują obsługe poczty icloud?

 

Koledzy gdzie mogę interweniowac w tym temacie? Czy może to jakieś ustawienia w ....no właśnie gdzie? Skoro w programie pocztowym, który oferuję obsługe kont pocztowych iCloud wprowadzam tylko adres email i hasło a następnie nastepuje automatyczna konfiguracja?


Użytkownik andi4444 edytował ten post 27 maja 2016 - 21:12

 iPhone 15 Pro Max 256 GB (titanium black)  Apple Watch Ultra  iPad Pro 11” (2021) 128GB   AirPods Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych