Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 i brak GPS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 roger1801

roger1801
  • 508 postów

Napisano 04 lutego 2016 - 11:11

Witam.

 

Mam do Was pytanie w czym leży problem.

 

Posiadam iPhone 5 z najnowszym iOS'em. 

 

Niestety żadna z nawigacji nie działa normalnie, albo klatkuję i pokazuje, że np jadę bokiem (google maps), często gubi zasięg a większość aplikacji pokazuje, że nie może połączyć się z GPS (yanosik, waze, here maps, itp). 

 

Lokalizacja pozycji czasem działa, czasem nie. Kupiłem phone doctor i lokalizuje dobrze miasto, nic po za tym. Aplikacja ultimategps nie znajduje żadnych satelitów.

 

iPhone był wyzerowany bez przywracania kopi zapasowej.

 

Co może być przyczyna? który z elementów (bo software odrzucam) jest do wymiany?

 

Pozdrawiam,

Roger1801



#2 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 15 lutego 2016 - 21:03

Zacznij od sprawdzenia tego: 722996749.jpg


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#3 roger1801

roger1801
  • 508 postów

Napisano 18 lutego 2016 - 16:32

Dzięki za odpowiedź. Niestety nie bardzo rozumiem co mam sprawdzić. Chodzi Ci o sprawdzenie czy jest dobrze podłączone? Chodzi o element (ten pierwszy z prawej) https://d3nevzfk7ii3...1F3PMUE2pP.huge ?? 



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 lutego 2016 - 16:34

Tak, to jest moduł GPS. Zobacz czy anteny nie są przerwane i czy są przykręcone do korpusu telefonu (dwie śrubki). Jeśli są to prawdopodobnie ten moduł wymaga wymiany, mieliśmy już takie przypadki.


  • AppleMobile.pl lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych