Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem z Apple ID


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Patrycja Munska

Patrycja Munska
  • 5 posts

Posted 30 January 2016 - 23:26

Witam,

po zakupie telefonu zrobilam sobie apple ID, i icloud, znajdz iphone. Wszystko dzialalo ok do momentu gdy usunelam adres email. Nie moge od tego momentu korzystac z appstore poniewaz telefon caly czas zada hasla do starego apple ID (ktorego nie pamietam). Poprosilam administratorow wp o stworzenie tego samego adresu email jeszcze raz i moja prosba zostala spelniona. Moj adres email jest taki sam jak kiedys. Z tym ze jak prosze o przypomnienie hasla Apple ID do tego adresu email to pojawia sie komunikat "nie znaleziono apple ID". Chce przywrocic system do ustawien fabrycznych, jednak nie moge tego zrobic poniewaz aplikacja "znajdz moj iphone" zada hasla do tego nieszczesnego Apple ID. Czy mozna jakos ominac ten krok zeby zrobic reset calego telefonu? czy jest taka opcja?

Czekam na odpowiedz



#2 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 31 January 2016 - 01:51

Nie ma żadnej opcji. Co znaczy, że usunęłaś AppleID? AppleID nie ma opcji kasowania. Może zmieniłaś adres na inny?
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#3 fryto

fryto
  • 349 posts

Posted 31 January 2016 - 05:22

Wyczuwam w tym jakiś przekręt :]

 

Ta ja po 7 latach też zapomniałem jakie mam hasło do Apple ID

ŻAL!!!!


 iPhone 16 Pro  MacBook Air M2  Apple Watch Ultra 2  AirPods Pro 2 

 


#4 Patrycja Munska

Patrycja Munska
  • 5 posts

Posted 31 January 2016 - 07:55

Nie ma żadnej opcji. Co znaczy, że usunęłaś AppleID? AppleID nie ma opcji kasowania. Może zmieniłaś adres na inny?

Nie usunelam Apple ID, usunelam adres email do ktorego powiazane jest konto apple ID.


Wyczuwam w tym jakiś przekręt :]

 

Ta ja po 7 latach też zapomniałem jakie mam hasło do Apple ID

ŻAL!!!!

Nie wolno mierzyc wszystkich swoja miara?


Zastanawiam sie czy przedstawiajac dowod zakupu (gwarancja chyba sie juz skonczyla, nie jestem pewna) moge udac sie do najblizszego salonu Apple i zapytac o mozliwosc przywrocenia telefonu do ustawien fabrycznych? Czy wie ktos czy istnieje taka mozliwosc?



#5 pedros

pedros
  • 1392 posts
  • SkądWAW, PL

Posted 31 January 2016 - 09:03

Skontaktuj się z Infolinią Apple. Tam Ci powiedzą jakie dokumenty i informacje będą potrzebne, bo z poziomu salonu tego nie załatwisz. Jeśli weryfikacja przejdzie bezproblemowo, w ciągu kilku dni Apple zdejmie zdalnie blokadę aktywacji Apple ID.



#6 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 31 January 2016 - 11:00

Nie usunelam Apple ID, usunelam adres email do ktorego powiazane jest konto apple ID.


Ale z AppleID usunęłaś ten adres czy po prostu pozbyłaś się konta pocztowego? Jeżeli to drugie, to nie ma to najmniejszego wpływu na działanie samego AppleID.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#7 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 31 January 2016 - 11:06

Po pierwsze sprawdź na stronie https://www.icloud.com/activationlock/ czy blokada aktywacji jest włączone. Jeśli jest wyłączona, to wprowadzasz iPhona w tryb DFU i w iTunes odtwarzasz oprogramowanie. Potem musisz go ustawić jako nowy iPhone - nie wgrywać żadnej kopii zapasowej, zalogujesz się nowym AppleID i sprawa zamknięta.

Jeśli jednak blokada aktywacji jest włączona, to możesz kontaktować się z infoliniami Apple, oni mogą wyłączyć blokadę, musisz mieć dowód zakupu od autoryzowanego sprzedawcy produktów Apple, czyli albo od operatora albo jakiegoś sklepu jak iSpot, Saturn itp. Faktura od janusza z Allegro nie przejdzie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 pedros

pedros
  • 1392 posts
  • SkądWAW, PL

Posted 31 January 2016 - 12:52

Skoro podczas próby wyzerowania telefon żąda hasła Apple ID to usługa FMI jest raczej włączona. Pozostaje kontakt z Apple.



#9 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 31 January 2016 - 13:01

Skoro podczas próby wyzerowania telefon żąda hasła Apple ID to usługa FMI jest raczej włączona. Pozostaje kontakt z Apple.


Niekoniecznie. Jak FMI wyleci z powodu usunięcia konta, bądź usunie się go z poziomu strony iCloud, wtedy iPhone nie wie, że go nie jest aktywny, bo skąd.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#10 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 31 January 2016 - 13:18

Dokładnie tak. Może być w telefonie zaznaczone, że usługa jest włączona, a faktycznie ktoś np. usunął go z listy urządzeń z poziomu strony. Wtedy iPhone nie pozwala się wyzerować, ale faktycznie po odtworzeniu w DFU aktywuje się normalnie. Dlatego warto sprawdzić na podanej przeze mnie stronie czy blokada działa, bo jak nie to wystarczy odtworzyć oprogramowanie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users