Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Air 2014 nie działa touchpad.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciek_pyp

Maciek_pyp
  • 70 postów

Napisano 29 stycznia 2016 - 10:09

Żeby oszczędzić niektórym hejtu na wstępie zaznaczam że celowo umieściłem temat w dziale z software a nie hardware ponieważ nie działający touchpad w moim przypadku jest ewidentną winą systemu. Już wyjaśniam, gdy dzisiaj rano obudziłem maka ze stanu uśpienia w ogóle nie reagował touchpad. Więc go zrestartowałem przytrzymując przycisk power, uruchomił się ekran logowania, wtedy sprawność touchpada wróciła i mogłem wpisać hasło. Jednak gdy się zalogowałem i system się wczytał znowu kursor ani drgnął. Restartowałem kilka razy i historia się powtarzała, na ekranie logowania działa, na biurku nie reaguje, dopiero po jakiś 20 minutach zaczął działać. Niestety tylko na chwilę bo po krótkim czasie znowu wróciła ta dysfunkcja. Po chwili jednak znowu się naprawił tak że mogę teraz pisać ten post. Dla mnie jest to niezrozumiałe że gładzik w ekranie logowania działa a na biurku już nie, dlaczego? Może ktoś z kolegów specjalistów wie czym może być to spowodowane. Z góry dziękuję za odpowiedź. 



#2 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 29 stycznia 2016 - 10:51

Sprawdz czy nie masz gdzies np w plecaku odpalonego magic mouse bo moj inteligetny braciszek zmagal sie z tym problemem z pol roku zanim nie wpadłem na to, ze moze myszki nie wylaczyl



#3 Maciek_pyp

Maciek_pyp
  • 70 postów

Napisano 29 stycznia 2016 - 15:26

Sprawdz czy nie masz gdzies np w plecaku odpalonego magic mouse bo moj inteligetny braciszek zmagal sie z tym problemem z pol roku zanim nie wpadłem na to, ze moze myszki nie wylaczyl

W ogóle nie mam magic mouse więc to nie to, ale dziękuję za odpowiedź.



#4 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 29 stycznia 2016 - 17:46

W ogóle nie mam magic mouse więc to nie to, ale dziękuję za odpowiedź.

Trudna sprawa, moze warto przeinstalowac ten system na czysto ? U mnie to trwa z godzinke dwie lacznie z instalacja rzeczy ktore mialem. Przemysl to



#5 Maciek_pyp

Maciek_pyp
  • 70 postów

Napisano 29 stycznia 2016 - 18:17

W przyszłym tygodniu wybieram się do iSpotu wymienić wtyczkę, tam zaczerpnę ostatecznej porady, jak przeinstalowanie systemu będzie konieczne to je zrobię. Może jednak da się to jakoś inaczej załatwić. Dodam też że zdarza się to coraz częściej. 



#6 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 30 stycznia 2016 - 15:16

W przyszłym tygodniu wybieram się do iSpotu wymienić wtyczkę, tam zaczerpnę ostatecznej porady, jak przeinstalowanie systemu będzie konieczne to je zrobię. Może jednak da się to jakoś inaczej załatwić. Dodam też że zdarza się to coraz częściej. 

Oni Ci nic nie powiedza, jesli to wina systemu to powiedza, aby przeinstalowac, a jak to nic nie da to aby oddac na gwarancje. Moj brat pracuje akurat w autoryzowanym serwisie wiec wiem co mowie :P 



#7 Maciek_pyp

Maciek_pyp
  • 70 postów

Napisano 30 stycznia 2016 - 16:21

I masz absolutną rację, właśnie wróciłem z galerii i właśnie tak było, pracownik trochę pogrzebał, coś poklikał i rozłożył ręce. Powiedział mi właśnie to samo co Ty, albo przeinstalować albo serwis. Jeszcze w poniedziałek w galerii Krakowskiej pójdę do Saturna, tam w dziale Apple pracuje taki na prawdę ogarnięty facet, jak on mi zaleci przeinstalować system to nie będę miał wyjścia. W dodatku w iSpocie facet mówił że może to być problem z taśmą, no ale bez jaj, skoro touchpad działa przy logowaniu, raz na jakiś czas zadziała i na biurku to musi być wina systemu a nie sprzętu. Jakby taśma się psuła to chyba logiczne że gładzik albo by przerywał albo wskaźnik chodził skokowo. Jak działa to działa idealnie i działa dopóki na dłużej nie wyłączę komputera. Dziwne strasznie.


Użytkownik Maciek_pyp edytował ten post 30 stycznia 2016 - 16:22


#8 Maciek_pyp

Maciek_pyp
  • 70 postów

Napisano 09 lutego 2016 - 19:18

Sprawa załatwiona, laptop odwiedził serwis, gładzik został wymieniony, gwarancja objęła naprawę, przy odbiorze dostałem ściereczkę i smycz z logiem iSpot. Jednak musiał to być problem ze sprzętem, bardzo to dziwne no ale ważne że działa. Dziękuję, pozdrawiam.



#9 Casper.

Casper.
  • 287 postów

Napisano 14 lutego 2016 - 23:38

Sprawa załatwiona, laptop odwiedził serwis, gładzik został wymieniony, gwarancja objęła naprawę, przy odbiorze dostałem ściereczkę i smycz z logiem iSpot. Jednak musiał to być problem ze sprzętem, bardzo to dziwne no ale ważne że działa. Dziękuję, pozdrawiam.

A nie mowilem :P ? Dobrze, ze wymienili, i ze juz wszystko jest okej!



#10 sulivein

sulivein
  • 6 postów

Napisano 01 marca 2016 - 21:11

Mam dokładnie ten sam problem z gładzikiem, moim zdaniem to też musi być wina softwareu. Najgorsze jest to że moja gwarancja skończyła się miesiąc temu. Czy serwis wyjaśnił ci co dokładnie zrobił?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych