- 2010 - mac book pro 2010 zarejestrowany w profilu serwisowym z s/n produktu (https://supportprofile.apple.com/productDetails)
- 2013 - pierwsze problemy losowe restarty (po dłuższym tj. kilka h lub krótszym okresie, no mowie nie pojde do serwisu bo powiedzą że jakis debil przyszedł i próbuję wmówić że komputer zepsuty)
- 2014 - z lekką obawą kupuje mba (z racji wykonywanej pracy i znanego mi środowiska) przenoszę srodowisko pracy, czytam o starym; okazuje sie ze przez okres 3lat komputer był objęty programem wymiany, o mowie niezle, a nie jednak zle, zgłosiłem się za późno tj kilka mc po 3 latach, koszt naprawy 2200 (na allegro nowy komputer wart 2000 - ciekawe kiedy padnie GPU) leci do znajomego elektronika ktory stwierdza dokładnie problemy z połączeniem GPU z procesorem komputer ląduje jako ozdoba szafy
- 2016 - Dzień dobry, postanowiłem opisać jak firma Apple OSZUKUJE klientów na ~7,000PLN (cena zakupu w 2010r.) produkując WADLIWY SPRZĘT (w procesie technologicznym, ukryta wada w moim przypadku narastający problem częstych restartów) po setkach tysiącach postów na oficialnym forum i pozwach Apple uruchamia program wymiany NIE INFORMUJĄC KLIENTÓW którzy są w bazie serwisowej w tym mnie (btw. FV bardzo rzetelnie są dostarczane)
Przez przypadek trafiam na program wymiany mbp z 2011 roku o tutaj https://www.apple.com/pl/support/macbookpro-videoissues (oj następca też poszkodowany ;( no ale dalej sprzedajemy szajs twierdząc że jest fajnie)
"Program obejmuje dotknięte usterką MacBooki Pro i trwa do 27 lutego 2016 r. albo przez trzy lata od daty pierwotnego zakupu — w zależności od tego, który z tych okresów zapewnia dłuższą ochronę."
przy czym najważniejsza wzmianka to ta (chociaż raz ludzka postawa):
" w zależności od tego, który z tych okresów zapewnia dłuższą ochronę."
Dzisiaj infolinia podaje mi iż dla mojego modelu program został zakończony i tu uwaga na prośbę udostępnienia informacji na jakich warunkach był świadczony program dla mojego maca, konsultantka odmawia odpowiedzi i powtarza jedyna informacja to że ten program się zakończył i obejmował trzy lata od daty zakupu i tyle co mi mogą powiedzieć i nie mają wglądu do warunków jakie były poprzednio ! Tajemnica poliszynela mi się trafiła, seacret service !
Właśnie sobie uświadomiłem że NIE zostałem ZDYSKRYMINOWANY jako konsument; na tle rasowym, religijnym. Zostałem ZDYSKRIMINOWANY na tle rocznika maca zresztą on też. Emerytura na półce, może unibody oddam na złom.
ważne linki:
- http://www.purepc.pl/urzadzenia_mobilne/apple_macbook_pro_program_naprawy_wadliwych_ukladow_gpu - Warto poczytać jak apple zamiata pod dywan sprawe
- https://www.reddit.com/r/apple/comments/35zc8i/worth_it_to_fix_mid_2010_macbook_pro_with_gpu/ Rededit buczy
- https://www.google.pl/search?q=mac+book+GPUPanic.cpp%3A127 - Jest co czytać
- https://www.google.com/events/io/experiment - Scenariusz do odtworzenia GPUPanic : w google chrome, otworz stronę i kliknij w poruszający się atom -> RESTART
- Na pocieszenie dziwny kot ! http://kwejk.pl/zobacz/2565333/dziwny-kot.html
ps. na majowke zapraszam na strzelanie do maca z ak-47 w Poznaniu !
Użytkownik 666 edytował ten post 28 stycznia 2016 - 18:15
wykasowałem słowo na "R"