Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Iphone 6s - zawieszanie się aparatu fot.


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 r4vek

r4vek
  • 5 posts

Posted 25 January 2016 - 17:02

Jako, iż jestem nowym użytkownikiem tego portalu pragnę wszystkich na wstępie gorąco powitać.

Problem z jakim się tu pojawiam to zawieszanie się aparatu fot. podczas jego uruchomienia w iphone 6s. Zawieszenia następują sporadycznie i trwają 5-10 sek. czasem także muszę zamknąć i uruchomić aplikacje od nowa.

Iphone ma zaledwie pare dni od zakupu i pierwszego uruchomienia stad pytanie do Was czy macie podobne przypadłości i w jaki sposób najlepiej podejść do tematu. Dodam ze restore , resety itd itp robilem jednak bez zadnego rezultatu. Martwie sie ze moze byc to wina hardwar'e a nei software. Zakup został dokonany u jednego z resselerow apple.

Czytając inne fora w sprawie naprawy przez Apple przy oddaniu na gwarancje i ewentualnej wymiany dostaje sie sprzet typu "refubrished" .

Bardzo prosze o Wasze sugestie

 



#2 aquatarion

aquatarion
  • 962 posts
  • SkądZabrze

Posted 25 January 2016 - 17:08

No niestety, jeżeli reset software nie pomaga to zostaje serwis. Spróbuj jeszcze zaktualizować telefon do najnowszej wersji iOS jeżeli nie masz. 


Poza tym możesz oddać na rękojmię. Oddaj im wszystko i zażądaj całkowicie nowego zafoliowanego pudełka z tel. Bo mówisz, że dopiero kupiłeś.



#3 r4vek

r4vek
  • 5 posts

Posted 25 January 2016 - 17:25

Dziekuje za odpowiedz.

Oczywiscie zaktualizowalem do 9.2.1.

Zastanawiam sie wlasnie jak wyglada sprawa z rekojmia bo to bylaby wlasnie najlepsza opcja przy czym nie wiem czy jest to w gestii sklepu (x-kom w tym przypadku) czy tez bezwarunkowo przysługuje mi takie prawo



#4 aquatarion

aquatarion
  • 962 posts
  • SkądZabrze

Posted 25 January 2016 - 17:29

Zadzwoń tam i powiedz że chciałbyś w ramach rękojmi zwrócić telefon i otrzymać nowy, ponieważ nie jest on sprawy i opisz co nie działa.



#5 r4vek

r4vek
  • 5 posts

Posted 25 January 2016 - 17:33

Zaraz się nawet do nich przejdę...



#6 dawid595

dawid595
  • 493 posts

Posted 25 January 2016 - 17:58

Jak zamawiałeś przez internet to masz prawo zwrotu 14 dni. W innym wypadku pozostaje serwis i wymiana na nowy, najprawdopodobniej odnawiany, w przypadku potwierdzenia problemu.

Edited by dawid595, 25 January 2016 - 17:58.

 MacBook 12",  iPad Pro 11”,  iPhone Xs Max

#7 aquatarion

aquatarion
  • 962 posts
  • SkądZabrze

Posted 25 January 2016 - 18:09

Zaraz się nawet do nich przejdę...

Daj znać jak poszło.



#8 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 25 January 2016 - 23:30

Dziekuje za odpowiedz.

Oczywiscie zaktualizowalem do 9.2.1.

Zastanawiam sie wlasnie jak wyglada sprawa z rekojmia bo to bylaby wlasnie najlepsza opcja przy czym nie wiem czy jest to w gestii sklepu (x-kom w tym przypadku) czy tez bezwarunkowo przysługuje mi takie prawo

Jeżeli nie minęło 14 dni, a kupiłes przez internet to szybciej załatwisz zwrot. Z rękojmi też możesz skorzystać, ale sklep nie musi przyjmować (za pierwszym razem) zwrotu ani oddawać pieniędzy.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#9 effe

effe
  • 6547 posts
  • SkądSzczecin

Posted 26 January 2016 - 07:44

Jeżeli kupowałeś przez internet z dostawą do domu to masz 14 dni na zwrot bez podawania przyczyny, jeśli jednak odbierałeś w sklepie to takiego prawa niestety nie masz. 

Jeśli chodzi o rękojmie konsumencką, to jak najbardziej możesz z niej skorzystać, ale sklep ma 14 dni wtedy na odpowiedź. 


iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#10 MC_

MC_
  • 6942 posts

Posted 26 January 2016 - 08:08

Z tym odbiorem w sklepie to nie do końca tak. Zależy od regulaminu. 

Jeśli przez internet dokonuje się rezerwacji, to faktycznie prawo zwrotu nie przysługuje.

Ale jeśli z regulaminu wynika, że umowa sprzedaży zostaje zawarta na odległość, a w sklepie jest tylko odbiór, to odstąpić jak najbardziej można.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#11 r4vek

r4vek
  • 5 posts

Posted 26 January 2016 - 09:37

Odwiedziłem wczoraj placówkę x-kom w której dokonałem zakupu. Przedstawiłem problem (przy pracowniku aparat się zawiesił) po czym powiedziano mi ze zrobią wewnętrzna wymianę serwisowa na nowy egzemplarz, który przy mnie został zamówiony. Powiedziano mi ze nowy telefon będzie za 1-2 dni i wtedy mam przyjść z obecnym egzemplarzem i dokonamy wymiany. Także jestem bardzo zadowolony z obsługi tegoż sklepu i szczerze mogę polecić zakupy.

Ponadto rozmawiałem wczoraj z Apple Polska i powiedziano mi ze ze względu na krotki okres od zakupu sklep nie powinien mieć zastrzeżeń co do wymiany (utworzono dla mnie zgłoszenie serwisowe, które w razie potrzeby miałem podać w sklepie - w tym nie było takiej potrzeby)



#12 lukaszset

lukaszset
  • 16 posts

Posted 14 April 2016 - 22:41

Odwiedziłem wczoraj placówkę x-kom w której dokonałem zakupu. Przedstawiłem problem (przy pracowniku aparat się zawiesił) po czym powiedziano mi ze zrobią wewnętrzna wymianę serwisowa na nowy egzemplarz, który przy mnie został zamówiony. Powiedziano mi ze nowy telefon będzie za 1-2 dni i wtedy mam przyjść z obecnym egzemplarzem i dokonamy wymiany. Także jestem bardzo zadowolony z obsługi tegoż sklepu i szczerze mogę polecić zakupy.
Ponadto rozmawiałem wczoraj z Apple Polska i powiedziano mi ze ze względu na krotki okres od zakupu sklep nie powinien mieć zastrzeżeń co do wymiany (utworzono dla mnie zgłoszenie serwisowe, które w razie potrzeby miałem podać w sklepie - w tym nie było takiej potrzeby)



Mam na dwóch telefonach ten sam problem iPhone 6s i na 6s Plus ma ktoś podobny problem jeszcze? Czy tylko wymiana.? Wygląda to na problem softwerowy.

#13 OneGhost

OneGhost
  • 296 posts

Posted 15 April 2016 - 07:17

Ten iphone po prostu tak ma, nie wymieniajcie z tego powodu bo nie ma sensu.



#14 time.greg

time.greg
  • 13 posts

Posted 17 May 2016 - 23:28

Na moim 6s jest to samo i u znajomego również. Liczę, że Apple zna problem i ogarnie temat. Ten błąd istnieje już jak dobrze pamiętam od grudnia chyba i jest wkurzający.  



#15 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1089 posts

Posted 17 May 2016 - 23:45

Nie ten model tak nie ma. Może poszczególne egzemplarze. U mnie nigdy problemu z aparatem nie miałem, a fotek trzaskam dużo. Ip6s

Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3


#16 jacek_25_25

jacek_25_25
  • 36 posts

Posted 25 May 2016 - 19:13

U mnie w 6s plus jest to samo niestety ale po ostatniej aktualizacji widać lekką poprawę. To znaczy,że aparat nie zawiesza się tak często a jeśli tak to na krótszy okres czasu.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users