Jest może jakieś rozwiązanie tego problemu? Iphone, juz odtworzylem, wyzerowalem...
Będę mógł może skorzystać z programu wymiany aparatu w 6 Plusach? Mój model się do tego kwalifikuję, sprawdzilem na stronie..
Proszę o pomoc!
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 20 stycznia 2016 - 23:06
Napisano 20 stycznia 2016 - 23:13
na pewno Ci go wymienia, a jesli masz gwarancje to i nówke mozesz dostac
Napisano 20 stycznia 2016 - 23:17
iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods
iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB
Napisano 20 stycznia 2016 - 23:22
Napisano 21 stycznia 2016 - 00:06
... znajdź autoryzowany serwis w swojej okolicy albo skontaktuj się z Cortlandem ...
A Cortland to już nie jest autoryzowany serwis ?
Narazie jestem na wyjeździe, ale w iDream w Bydgoszczy załatwią tą sprawę? Mają tam serwis.
Niestety gwarancja się już skończyła..
Jeżeli kamerę zakwalifikują do programu wymiany to ją wymienią nawet jak gwarancja na iP się skończyła bo program na kamerę trwa 3 lata.
Użytkownik bee3 edytował ten post 21 stycznia 2016 - 00:06
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 21 stycznia 2016 - 01:13
A Cortland to już nie jest autoryzowany serwis ?
Użytkownik Me_69 edytował ten post 21 stycznia 2016 - 01:14
iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods
iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB
Napisano 21 stycznia 2016 - 08:31
Napisano 21 stycznia 2016 - 10:27
Na sto procent wymienia przeciez wada widoczna jest i w dodatku obejmuje program wymiany, a jesli sie nie uda bo np cos w tel jest nieoryginalnego to uderzaj do sprzedawcy
Napisano 21 stycznia 2016 - 13:59
Napisano 22 stycznia 2016 - 20:56
Nic takiego przecież nie napisałem. Chodziło mi o lokalny serwis dla miejsca zamieszkania jak iDream w Bydgoszczy czy jak dla mnie Maqsimus w Szczecinie gdzie można sprawę od ręki załatwić lub wysyłkowo do jednego (jedynego?) z głównych serwisów na PL jakim jest Cortland...
Nie ma czegoś takiego jak "główny" serwis na PL. Każdy z autoryzowanych serwisów (nie tylko w Polsce) działa na tych samych warunkach. Jedne pod pewnymi wzgledami mogą być lepsze (np. szybsze czy tańsze) inne mogą mieć czasy napraw czy ceny mniej korzystne dla klienta.
Cortland jest najdłużej działającym (najstarszym). W tym przypadku długość działania na rynku nie idzie (chyba) jednak w parze z jakością czy sprawnością obsługi skoro choćby wspomniany przez Ciebie młodszy serwis: Maqsimum - ma wg Apple status serwisu "premium", a Cortland nadal nie. https://locate.apple.com/pl/pl/
No zobaczymy, dzwoniłem już i napisałem do iDream w Bydgoszczy. Jak powiedzą że to telefon łapie ostrość dobrze, to chyba wyjdę z siebie...
Ile może kosztować ewentualna wymiana kameri iSight na swój koszt w autoryzowanym lub jakimś innym serwisie?
Jeśli serwis stwierdzi, że "telefon łapie ostrość dobrze" to najprawdopodobniej wymiana kamery nie pomoże - więc nie rozważaj wydawania (najprawdopodobniej niepotrzebnie) kasy za wymianę kamery.
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 23 stycznia 2016 - 15:02
Napisano 23 stycznia 2016 - 17:15
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
Napisano 23 stycznia 2016 - 17:45
Napisano 24 stycznia 2016 - 00:46
W takim razie co mogę zrobić jak mi tego nie przyjmą?
To zależy co powiedzą. Poczekajmy.
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 29 stycznia 2016 - 17:06
Napisano 29 stycznia 2016 - 21:27
Cała przyjemność po naszej stronie
A przypomnę, że w #9 już chciałeś (przedwcześnie) wydawać pieniądze.
Pomogłem ? - Lubię to
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych