Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6 brak obrazu na nowych LCD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 suprnowa

suprnowa
  • 664 postów
  • SkądRadom/Norway

Napisano 17 stycznia 2016 - 18:59

Witam 

Chciałbym się najpierw zapytać co do naprawy mojego telefonu a dokładniej iPhone 6 128GB.Telefon jest jeszcze na gwarancji ale uszkodził się wyświetlacz.Znajomy dał mi drugi oryginalny a dokładniej taki który wyświetlacz miał oryginalne a podłożył tylko szybkę.Ale mniejsza o to. 

Podczas wymiany LCD najpierw zmieniłem jeden potem drugi.I niestety drugi i kolejne nie chcą działać.Nieraz jest tak że widać świecące podświetlenie ale nic poza tym. 

Telefon normalnie działa,można się na niego dodzwonić(brak tylko dźwięku),wgrać soft bądź wprowadzić w DFU.Nieraz jak podłoże drugi wyświetlacz bez touch ID i po podpięciu pod iTunes telefon wydaje co ok 5 sekund dźwięk jakby podpięcia ładowania. 

Tak mi sie wydaje ale nie jestem pewien że zagięła się jedna nóżka od złącza LCD(tego poniżej digitizera) 

Czy jeden zagięty pin złacza LCD może być skutkiem takich objawów?Patrzyłem przez powiększenie na elementy wokól złącz od wyświetlacz i wydają się ok.Testowałem to na 3 różnych wyświetlaczach. 

Poniżej zamieszczam foto złącz:

w370azwjgrng_t.jpg

490pzen2guww_t.jpg

jfpmq55guqdx_t.jpg

5py1li31xc0f_t.jpg



#2 Rafik84-Gość

Rafik84-Gość
  • 107 postów
  • Płeć:

Napisano 20 stycznia 2016 - 13:37

Witam, miałeś telefon na gwarancji, nie mogłeś z tego skorzystać?

Z tego co wiem, jak sie samemu rozbiera telefony, to już sie gwarancji nie ma

Użytkownik Rafik84 edytował ten post 20 stycznia 2016 - 13:38


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 stycznia 2016 - 13:44

Złącze jest zniszczone i należy je wymienić. A co dalej to się okaże po wymianie złącza.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 jointpocket

jointpocket
  • 179 postów

Napisano 20 stycznia 2016 - 17:43

Miałem dokładnie ten sam problem w wymienionej na nowa6.Nawet nie udało sie jej przez to aktywować.Oddalem do serwisu,wysłali do centrum serwisowego Apple mówiąc ze najprawdopodobniej wystarczy sama wymiana LCD.Po 12 dniach oczekiwania na infolinii cortlandu powiedziano mi, ze uzyskali informacje od techników ze jest uszkodzona płyta główna i wymienia na nowy.Nie wiem czy to prawda ale taka uzyskałem informacje.

#5 suprnowa

suprnowa
  • 664 postów
  • SkądRadom/Norway

Napisano 31 stycznia 2016 - 11:51

Mam pytanie dotyczace gwarancji.Wiem o tym ze jezeli telefon kupiony byl w AOS badz Apple Store i jest z nim jakis problem telefon wymieniaja od reki w Apple Store jezeli jest na gwarancji.Czy tal samo dzieje sie z telefonami kupionymi w polskiej sieci telefonicznej?
Swoj telefon kupilem z drugiej reki ale jest na gwarancji.Niestety nie wiem gdzie byl kupiony.Da sie to sprawdzic gdzie byl kupiony?
Co bylo by wtedy gdybym podszedl z takim telefonem do Apple Store w Berlinie to telefon mi wymienia od reki?Czy jak?
I jakos sprawdzaja go czy byl otwierany itp?

#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 31 stycznia 2016 - 13:19

Oczywiście, że sprawdzają czy był otwierany, zalany itp. A odnośnie samej wymiany to musi ktoś inny napisać, bo ja nie wiem czy wymieniają od ręki, raczej nie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 Stadivarius

Stadivarius
  • 216 postów

Napisano 01 lutego 2016 - 20:44

W pierwszej kolejności mogłeś się udać do Cortlandu lub iSpot. Na miejscu bezpłatnie sprawdzili by Ci telefon (czy ma gwarancje). Po całym "zabiegu", trwającym kilka chwil, mogłeś oddać go na wymianę (jeżeli była gwarancja jak twierdzisz) i dostać sprawną sztukę. Na chwilę obecną na własne życzenie zostajesz z tym co masz, i jeszcze naprawa będzie Cię trochę kosztowała (o tym wspomniał macsupport). Niech Twoja historia będzie przestrogą dla innych.
P.S.
Możesz spróbować wymienić w Apple Store (musisz mieć swój wyświetlacz, nawet jeżeli nie jest sprawny). Jest szansa (nikła), że otrzymasz nową sztukę (możliwe, że w tym samym dniu).
Cierpliwość jest gorzka ale jej owoce są słodkie.



#8 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 01 lutego 2016 - 21:37

W pierwszej kolejności mogłeś się udać do Cortlandu lub iSpot.

Przecież pytający (z Radomia) ma w Radomiu autoryzowany serwis (MIK) - nie ma potrzeby wysyłać go do W-wy.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#9 suprnowa

suprnowa
  • 664 postów
  • SkądRadom/Norway

Napisano 02 lutego 2016 - 22:06

Zobaczymy jak nie uda sie go naprawic bede zmuszony udac sie do Apple Store i sprobowac szczescia.Moze akurat wymienia na nowy.
Ciekawe jeszcze czy taki MIK w radomiu moze zadecydowac o przyznaniu nowego telefonu czyli wymianie

Użytkownik suprnowa edytował ten post 02 lutego 2016 - 22:43


#10 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 00:01

Zobaczymy jak nie uda sie go naprawic bede zmuszony udac sie do Apple Store i sprobowac szczescia.Moze akurat wymienia na nowy.
Ciekawe jeszcze czy taki MIK w radomiu moze zadecydowac o przyznaniu nowego telefonu czyli wymianie

Każdy autoryzowany serwis może zadecydować o wymianie, ale w przypadku problemów z ekranem to raczej wysyłają za granicę do centrum serwisowego Apple na wymianę ekranu i wtedy tam podejmowana jest decyzja czy wymieniany jest sam ekran czy cały iPhone.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#11 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 07 lutego 2016 - 09:44

Ostatnio miałem pył pod ekranem i wymienili na nowy :) 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych