Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

nie mogę zaktualizować systemu w moim iPadzie...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 cincin12

cincin12
  • 8 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 08:02

witam!

mam iPada pierwszej generacji, który obecnie działa na systemie 5.0.1. przy próbie aktualizacji go do 7 mam komunikat, że aktualizacja została pobrana, ale jak chcę uruchomić to iPad twierdzi, że nie ma połączenia z internetem. w środku mam kartę operatora i jednocześnie mam włączone wifi, więc z internetem nie powinno być problemu.

proszę o informację jak rozwiązać ten problem.

pozdrawiam,

cin



#2 Najwyzszy

Najwyzszy
  • 665 postów
  • SkądStrzegom

Napisano 12 stycznia 2016 - 08:58

Poprawcie mnie jesli sie myle, ale jesli dobrze pamietam, to IOS 5.x byl ostatnim dla pierwszego Jablopada.



#3 cincin12

cincin12
  • 8 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 09:01

ale sam sugerował aktualizację, więc tak jakby była możliwość apgrejdu...



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 stycznia 2016 - 09:28

iPad pierwszej generacji ma maksymalnie iOS 5.1.1. Jeśli sugerował aktualizację to nie jest to iPad pierwszej generacji. Jaki masz na obudowie model? Axxxx?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 cincin12

cincin12
  • 8 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 09:57

nie mam go pod ręką, ale właśnie się dowiedziałem, że 'jedynka' miała wyłącznie czarne ramki przednie - a mój ma białą... więc co najmniej 'dwójka'...



#6 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 stycznia 2016 - 10:42

iPad pierwszej generacji ma maksymalnie iOS 5.1.1. Jeśli sugerował aktualizację to nie jest to iPad pierwszej generacji. Jaki masz na obudowie model? Axxxx?


Jeżeli ma 5.0.1 to pewnie ma aktualizację do 5.1.1
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 stycznia 2016 - 10:49

Raczej nie. Już napisał, że ma biały front czyli to nie jest iPad pierwszej generacji.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 cincin12

cincin12
  • 8 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 12:28

nie, na pewno nie jest to 'jedynka' - za parę minut będę wiedział jaki ma kod i wtedy powiem dokładnie.

a aktualizacja była do 7.x.x - teraz nie pamiętam dokłądnie, 7.1.2? 7.2.1??? ale na pewno była siódemka.


na obudowie jest kod A1396 czyli iPad 2 (model GSM)... jak to człowiek niewiele wie o swoim sprzęcie ;)

to teraz wracamy do pytania z początku wątku - dlaczego mimo pobrania nie mogę zainstalować systemu 7 - czy w ogóle u mnie pójdzie? i dlaczego nie widzi połączenia internetowego skoro ma kartę sim i działające wifi. sprawdzałem na samej karcie i na samym wifi - też nie działa.

będę wdzięczny za wszelkie pomysły.



#9 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 stycznia 2016 - 12:45

Podłącz do iTunes i daj aktualizację z poziomu iTunes.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#10 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 stycznia 2016 - 12:47

Zacznijmy od tego, że jeśli to iPad 2 to można na nim zainstalować w tej chwili tylko iOS 9.2 Nic innego się nie da. Zrób tak jak napisał Oleyek.


Użytkownik macsupport edytował ten post 12 stycznia 2016 - 12:47

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#11 cincin12

cincin12
  • 8 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 13:12

żeby skorzystać z iTunes muszę najpierw dorwać jakiś komputer, a z tym chwilowo mam problem... ech, chyba sobie odpuszczę tą aktualizację, bo więcej z nią problemów niż pożytku... ;)



#12 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 stycznia 2016 - 13:14

Z iOS 6/7 do iOS9 nie zaktualizujesz bez komputera. Tak się nie da po prostu.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#13 cincin12

cincin12
  • 8 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 13:19

tym bardziej, że mam iOS 5... :(

tylko dlaczego nie da mi z 5 wskoczyć na 7, skoro już pobrał aktualizację - tylko jest problem z internetem.



#14 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 stycznia 2016 - 13:56

Dziwne mi się wydaje, że masz aktualizację do iOS 7. Chyba, że pobrała się ona dwa lata temu i dopiero teraz włączyłeś iPada. Teraz jest iOS 9 i jeśli została pobrana aktualizacja to właśnie do iOS 9.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#15 cincin12

cincin12
  • 8 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 14:02

na bank mam pobraną siódemkę, tylko nie pamiętam którą, ale nie da się jej załadować. a używam 5.0.1 - sprawdziłem w ustawieniach.

możliwe, ze pobrane jest dwa lata temu, bo iPad więcej leży w szufladzie niż jest użytkowany. teraz go odkopałem i zacząłem się nim bawć.

a może właśnie to, że chcę zainstalować siódemkę (nieaktualną? niewspieraną???) jest powodem, że nie mogę tego zrobić?



#16 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 stycznia 2016 - 14:04

Ja myślę, że może być zablokowana aktualizacja do tego oprogramowania skoro jest dużo nowsze. Ale to by pewnie był jakiś inny komunikat, a nie brak połączenia internetowego.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#17 cincin12

cincin12
  • 8 postów

Napisano 19 stycznia 2016 - 08:07

coś było nie tak z tą 'siódemką', bo po podłączeniu do iTunsa bez większych problemów udało się zaktualizować do 9.2. iPad śmiga szybko, stabilnie, nic się nie tnie i nie wiesza. do tego doszło parę fajnych funkcji.

dziękuję za wszelkie pomysły i sugestie!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych