sam nie wiem po co, może ktoś by chciał się cofnąć np w lata 70te w ten sposób
Wydaje się dobrym sposobem na pozytywne rozpatrzenie gwarancji
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 11 lutego 2016 - 22:08
sam nie wiem po co, może ktoś by chciał się cofnąć np w lata 70te w ten sposób
MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue
Nie pomagam na PW
Napisano 11 lutego 2016 - 22:21
Użytkownik iLuk45z edytował ten post 11 lutego 2016 - 22:22
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
Napisano 11 lutego 2016 - 22:32
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
Napisano 11 lutego 2016 - 22:54
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
Napisano 11 lutego 2016 - 23:00
Do tego nawiązuję, nie należy dawać innym swojego iPhone'a, bo jeszcze ci go uceglą.Jest o tym na 9to5mac.
Napisano 12 lutego 2016 - 09:29
Użytkownik MasterM edytował ten post 12 lutego 2016 - 10:04
Napisano 12 lutego 2016 - 12:23
Ciekawy jestem czy w takim przypadku serwisy wymienieliby telefon czy nie… Bo to ewidetnie bug systemowy. Moim zdaniem telefon powinien zostać wymieniony.
Czy ty piszesz o wymienianiu telefonu w ramach bugu systemowego w temacie o BECIE iOS 9.3?
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
Napisano 12 lutego 2016 - 12:43
Użytkownik MasterM edytował ten post 12 lutego 2016 - 12:44
Napisano 12 lutego 2016 - 12:45
on pisze on tym ustawieniu daty 1styczen 1970, ale jest juz rozwiązanie jak to naprawić mianowicie :
''Rozwiązanie jest ale niestety, zwykły Kowalski moze mieć problem. Musimy dostać się do wnętrza iPhone’a i odłączyć zasilanie. To dlatego, gdyż wyzerujemy pamięć NVRAM która przechowuje takie ustawienia jak zapisana jasność, głośność czy właśnie data i godzina.''
iPhone 5s Mac mini Watch Series 1
Napisano 12 lutego 2016 - 13:02
Napisano 12 lutego 2016 - 18:51
Nowa beta jest wprost zajebi**a... Ilość błędów powala... Dzisiejszy widok po otwarciu nowej wiadomości....
Napisano 12 lutego 2016 - 19:07
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 12 lutego 2016 - 22:08
wow, w becie są błędy, szok!
Napisano 12 lutego 2016 - 22:38
wow, w becie są błędy, szok!
Nie bądź cyniczny. Wszystkim chodzi o to, że Apple w każdej kolejnej becie spieprzy coś, co wcześniej działało doskonale...
Użytkownik Mariusz Piaścik edytował ten post 12 lutego 2016 - 22:38
Napisano 12 lutego 2016 - 22:40
Nie bądź cyniczny. Wszystkim chodzi o to, że Apple w każdej kolejnej becie spieprzy coś, co wcześniej działało doskonale...
Napisano 12 lutego 2016 - 22:48
MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue
Nie pomagam na PW
Napisano 12 lutego 2016 - 22:54
Napisano 12 lutego 2016 - 23:03
Niektórzy po prostu nie rozumieją co to jest wersja beta oprogramowania.
Być może... Ale dla mnie BETA to testowanie nowo-wprowadzonych funkcji (i te mają prawo nie działać jak należy), ale zjebanie zegara w BETA 3 (który w BETA 2 działał dobrze), czy uceglenie telefonu przez zmianę daty to jest dziwne... Serio tam nikt nie patrzy na to, co wypuszcza?
Napisano 12 lutego 2016 - 23:21
Z tego co mi wiadomo, to bug z ucegleniem iPhone`a przez zmianę daty dotyczy też iOS 8, więc tu ZABRANIAM mieć pretensje do Apple Poza tym, wymienią niemal na 100% telefony z nową gwarancją, to chyba plus, co nie ?
Napisano 12 lutego 2016 - 23:22
Nie wiadomo, czy wymienią. Podobno wystarczy odłączyć i podłączyć zasilanie (co wymaga jednak rozkręcenia telefonu przez serwis).
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Napisano 13 lutego 2016 - 00:56
Być może... Ale dla mnie BETA to testowanie nowo-wprowadzonych funkcji (i te mają prawo nie działać jak należy), ale zjebanie zegara w BETA 3 (który w BETA 2 działał dobrze), czy uceglenie telefonu przez zmianę daty to jest dziwne... Serio tam nikt nie patrzy na to, co wypuszcza?
Dalej nie rozumiesz, kod oprogramowani jest ciągle roziwjany i dodając jedną rzecz coś może kolidować z drugą i stąd takie błędy.
MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue
Nie pomagam na PW
Napisano 13 lutego 2016 - 07:23
Dalej nie rozumiesz, kod oprogramowani jest ciągle roziwjany i dodając jedną rzecz coś może kolidować z drugą i stąd takie błędy.
Dokładnie, beta testy po to właśnie są. Ludzie instalują, i zgłaszają błędy przez feedback i logi które się zbierają automatycznie.
Mi, jako maniakowi "wszelkiej elektroniki" wystarczy sam fakt, że producent daje mi taką możliwość i mogę mieć nowszy soft wcześniej niż inni.
Napisano 13 lutego 2016 - 07:42
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 13 lutego 2016 - 09:04
Napisano 13 lutego 2016 - 13:40
Tyle ze taki blad jest od roku, a zgloszenia nic nie daja.
MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue
Nie pomagam na PW
0 użytkowników, 9 gości, 0 anonimowych