Co do gwarancji to z tego co sie orientuje apple zmieniło politykę. Oddawałem iphone 6 w październiku 2015 - gwarancja została przedłużona do października 2016. Dwa tygodnie temu znów oddałem i gwarancja jest nie przedłużona tak jak wczesniej tylko do konca października 2016r. A oddając tel w ostatnich dniach gwarancji czyli w październiku gwarancja na nowy sprzet jest 3 miesięczna.
Mylisz pojęcia.
Gwarancja na wymieniany sprzęt jest albo nowa (12mies) - jak sprzęt był z polskiej dystrybucji, albo jest "tylko" kontynuowana.
Niezależnie od gwarancji na wymieniony sprzęt jest (niezależnie od pochodzenia sprzętu i gwarancji na sprzęt): 90 dni gwarancji na usługę naprawy. Dlatego jak gwarancji na sprzęt już nie ma lub kontynuowana jest krótsza niż 90 dni - to korzystniejsza dla klienta jest ta "usługowa" : 90-dniowa.
Użytkownik bee3 edytował ten post 11 marca 2016 - 00:21