Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

nowy iphone 6s sam się wyłącza i włącza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 blondinadine

blondinadine
  • 5 postów

Napisano 06 stycznia 2016 - 11:38

Posiadam iphone 6s od ok. 2 tygodni. Po pierwszych 2,3 dniach działania zaczął sam się wyłączać i po chwili włączać. Dzieje się tak nie zależnie od tego co robię, czy go używam, czy odłożę i nawet nie dotykam. Z baterią chyba wszystko ok, trzyma i ładuję się normalnie. Próbowałam już zresetować iphone oraz wykonałam restore przez itunes, niestety to nic nie dało. Z czego może wynikać ten problem? dodam też że w momencie wyłączania się urządzenia ekran czasem robi się czarny, czasem fioletowy a niekiedy jasno szary. Pomocy!!!



#2 MC_

MC_
  • 6 947 postów

Napisano 06 stycznia 2016 - 12:54

Oddaj do serwisu.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 06 stycznia 2016 - 16:31

Miałem ten problem w swoim iP6. Został wymieniony. Oddaj do serwisu.

 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#4 blondinadine

blondinadine
  • 5 postów

Napisano 18 stycznia 2016 - 14:30

Miałem ten problem w swoim iP6. Został wymieniony. Oddaj do serwisu.

Tak zrobiłam, w serwisie nie są w stanie rozpoznać usterki i nie mogą podjąć żadnych działań.



#5 marooo

marooo
  • 628 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 stycznia 2016 - 14:57

W jakim serwisie?



#6 blondinadine

blondinadine
  • 5 postów

Napisano 18 stycznia 2016 - 15:01

W jakim serwisie?

iMad w Warszawie 



#7 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 18 stycznia 2016 - 15:13

Tak zrobiłam, w serwisie nie są w stanie rozpoznać usterki i nie mogą podjąć żadnych działań.


Postaraj sie nagrać filmik i pokazać usterkę.

#8 blondinadine

blondinadine
  • 5 postów

Napisano 19 stycznia 2016 - 19:52

Postaraj sie nagrać filmik i pokazać usterkę.

Nie wiem czy to coś da :( odebrałam dzisiaj iP z serwisu i podobno wszystko ok a rozszerzone testy iDiagnostic nie wykazały nieprawidłowości w dodatku musiałam za to zapłacić bo urządzenie jest sprawne, niecałą godzine po włączeniu iP znowu sam się zresetował już nie wiem co wymyślić skoro w serwisie tego nie wykrywają...



#9 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 19 stycznia 2016 - 20:09

Ile płaciłeś za diagnozę ? Nagraj usterkę, dzwoń do Apple, nie poddawaj się.

Użytkownik MasterM edytował ten post 19 stycznia 2016 - 20:10


#10 blondinadine

blondinadine
  • 5 postów

Napisano 19 stycznia 2016 - 20:51

Ile płaciłeś za diagnozę ? Nagraj usterkę, dzwoń do Apple, nie poddawaj się.

60 zł :/ wracam jutro do nich i oddam im znowu telefon, to niemożliwe żeby po tylu dniach w serwisie nic nie wykryto a u mnie wystarczyła godzina i problem znowu sie pojawił! z nagraniem trochę ciężka sprawa, musialabym koczować z kamerą a usterka oczywiście pojawia się kiedy najmniej się tego spodziewam i trwa kilka sekund






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych